اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی تبریز؛

امنیت شعبات و خیابان‌ها را برای برگزاری انتخاباتی سالم برقرار می‌کنیم

امنیت شعبات و خیابان‌ها را برای برگزاری انتخاباتی سالم برقرار می‌کنیم
سرهنگ فرهنگ نوروزی گفت: تمامی نیروها، آموزش‌های لازم را برای مقابله با خطر دیده‌اند و امنیت انتخابات را برقرار می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سرهنگ فرهنگ نوروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات در کشور، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در کشور، از مدت‌ها قبل امنیت انتخابات در شهرستان تبریز اتخاذ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, سرهنگ فرهنگ نوروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات در کشور، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در کشور، از مدت‌ها قبل امنیت انتخابات در شهرستان تبریز اتخاذ شده است.,

وی افزود: با عنایت خداوند، نیروهای انتظامی از صبح زود در شعب اخذ رأی گیری آماده شدند و تمامی آموزش‌های لازم در این افراد برای مواجه با خطر ارائه‌شده است تا انتخاباتی سالم و با شکوه در شهرستان تبریز اتفاق افتد.

,

فرمانده نیروی انتظامی تبریز ضمن اعلام از عدم وجود هیچ خطری تا به امروز در حوزه انتخابات تأکید کرد: تا به امروز هیچ خطری که انتخابات تبریز را تهدید کند، رخ نداده است و هستند نیروهایی که از پاسی شب تا به اتمام رسیدن انتخابات در خیابان‌ها حضور خواهند داشت و تمامی خطرات را رصد خواهند کرد.

,

وی در پایان بیان داشت: نیروهای انتظامی در دوسته فعالیت می‌کنند که عده‌ای امنیت خیابان‌ها و عده‌ای امنیت شعبات اخذ رأی را به وجود می‌آورند تا انتخابی سالم در سطح تبریز رخ دهد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه