اخبار داغ

گزارش خبرنگاران دانا در شهرهای مختلف ایران از انتخابات؛

حضور پرشور مردم سراسر کشور پای صندوق های رای+ تصاویر

حضور پرشور مردم سراسر کشور پای صندوق های رای+ تصاویر
اخذ رأی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، از ساعت 8 صبح امروز (جمعه، ۲۹اردیبهشت) در سراسر میهن اسلامی و نیز خارج از کشور با دستور وزیر کشور آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اخذ رأی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، از ساعت 8 صبح امروز (جمعه، ۲۹اردیبهشت) در سراسر میهن اسلامی و نیز خارج از کشور با دستور وزیر کشور آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حضور پررنگ مردم درساعات اولیه انتخابات استان سمنان /تشکیل صف‌های طولانی مقابل شعب اخذ رای

, حضور پررنگ مردم درساعات اولیه انتخابات استان سمنان /تشکیل صف‌های طولانی مقابل شعب اخذ رای,

بر اساس اعلام مسئولان ستاد انتخابات استان سمنان تعداد 508 هزار و 115 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 10 هزار و 180 نفر رأی اولی هستند.

,

در این دور از انتخابات 742 شعبه اخذ رأی شامل 450 شعبه شهری و 292 شعبه روستایی و 602 شعبه ثابت و 140 شعبه سیار آماده حضور هموطنانمان برای اخذ رأی هستند که در هر یک از شعب حداقل 2 صندوق  اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

,

 انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

,

بر این اساس 10 هزار و 33 عوامل اجرایی و نظارتی ، امنیتی و پشتیبانی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.

,

, ,

, ,
آیت‌الله شاهچراغی رای خود را به صندوق انداخت
,
آیت‌الله شاهچراغی رای خود را به صندوق انداخت
,
آیت‌الله شاهچراغی رای خود را به صندوق انداخت
, آیت‌الله شاهچراغی رای خود را به صندوق انداخت,

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد عابدینیه سمنان، برگه‌های رأی خود را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی به صندوق‌های آرا انداخت.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در حاشیه حضور خود در پای صندوق رأی از مردم استان سمنان برای حضور پرشور در انتخابات امروز دعوت کرد.

,

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 742 شعبه اخذ رای همزمان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز شد.

,

 505 هزار نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر استان سمنان آرای خود را به صندوق بریزند.

,

, ,
برنده واقعی انتخابات مردم هستند/ملت ایران پای ارزش های خود ایستاده اند
,
برنده واقعی انتخابات مردم هستند/ملت ایران پای ارزش های خود ایستاده اند
,
برنده واقعی انتخابات مردم هستند/ملت ایران پای ارزش های خود ایستاده اند
, برنده واقعی انتخابات مردم هستند/ملت ایران پای ارزش های خود ایستاده اند,

محمدرضا خباز استاندار سمنان با حضور در حوزه اخذ رای مستقر در مسجد المهدی سمنان، ضمن اطلاع از فرایند رای گیری، رای خود را به صندوق انداخت.

,

جمعی از معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی، فرماندار سمنان و جمعی از مسئولان شهرستانی، استاندار سمنان را همراهی کردند.

,

استاندار سمنان با حضور در مسجدالمهدی سمنان در انتخابات شرکت کرده و مردم ولایت‌مدار این استان را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

,

خباز در حاشیه انداختن رای خود به صندوق مستقر در مسجد المهدی سمنان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز ملت ایران اثبات خواهند کرد که پای ارزش ها ایستاده اند، گفت: همانطور که جان خود را برای ارزش ها دادند جان و وقتشان را نیز برای حفظ این ارزش ها می دهند

,

استاندار سمنان همچنین تصریح کرد: ملت ایران حماسه دیگر خواهند آفرید که از دیگر حماسه ها مهمتر است

,

خباز با بیان اینکه روز انتخابات برای ملت ایران روز جشن است، گفت: انتخابات، جشن پایداری، پیروزی، و یاس و نا امیدی دشمنان است.

,

وی با بیان اینکه برنده واقعی در این انتخابات مردم هستند، افزود: یکی از کاندیداها باید با انتخاب مردم به روی کار بیایند چراکه پیروز واقعی ملت خواهند بود.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه انتخابات شکست ندارد، اظهار کرد: هرچه میزان آرا بالاتر باشد دوستی تمامی دوستداران انقلاب اقزایش پیدا می کند و دشمن دندان طمع برای برگشتن به این کشور را برای همیشه خواهند کند.

,

, ,

حضور همیشه در صحنه مردم و مسئولان دارالعباده یزد

صبح امروز مردم پرشور دارالعباده در جای جای استان یزد برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رای حضور یافتند.  مسئولان نیز همگام با مردم در ساعات ابتدایی روز با حضور در شعب اخذ رای، آرا خود را به صندوق ها اندختند.


امام جمعه یزد: حضور مردم جمهوری اسلامی را بیمه می کند
 آیت الله محمد رضا ناصری صبح امروز پس از حضور در مسجد حظیره یزد گفت: بدون شک حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، جمهوری اسلامی را در مقابل نقشه های شوم دشمنان بیمه خواهد کرد.
 وی حضور در انتخابات را پایبندی به راه شهیدان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم استان یزد امروز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، شکوه اقتدار، استقلال، عزت و پیروزی جمهوری اسلامی و وحدت و ولایتمداری خود را با نمایش خواهند گذاشت.

 


  


فراهم شدن زیر ساخت ارتباطی 875 شعبه اخذ رای در استان یزد

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد گفت: بنابر پیش بینی هایی که قبلا انجام داده بودیم و زیر ساخت های ارتباطی فراهم شده از مجموع 876 شعبه اخذ رای زیرساخت ارتباطی 875 شعبه فراهم شد.
  

 

مردم برای رأی به نامزد اصلح خود را به پای صندوق ها برسانند

حجت الاسلام و المسلمین سیدناصر محمدی مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد در حاشیه رای گیری در مسجد روضه محمدیه گفت: خوشبختانه مردم دارالعباده از همین ساعت های ابتدایی رای گیری حضور چشم گیری در صحنه دارند.

محمدی افزود: شرکت در انتخابات بسیار مهم است و در همه شئون زندگی انسان تاثیرگذار است و برای همین مردم باید با شناخت کافی خود را برای رای به نامزد اصلح به مراکز رای گیری برسانند.

 

 

تاکنون 200 هزار نفر در استان یزد در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند 

رئیس ستاد انتخابات استان یزد از حضور نزدیک به 200 هزار نفر در شعب ثبت نام و اخذ رای در استان یزد خبر داد و گفت: با وجود اینکه تقریبا 44 ساعت از شروع انتخابات گذشته است این آمار نسبت به ادوار قبلی، آمار خوبی است.

محمد علی طالبی با بیان اینکه روند انتخابات بسیار خوب ادامه دارد، گفت: جلسه ستاد امنیت نیز برگزار شده است و دستگا‌ه های مرتبط با امنیت گزارش‌های خود را ارائه کرده‌اند و رضایت نسبی بین این دستگاه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت حضور مردم در شهرستان‌ها و بخش‌های استان نوید دهنده مشارکت خوب در انتخابات است، ادامه داد: امیدواریم تا پایان زمان اخذ رای حداکثر مشارکت رای را در انتخابات داشته باشیم.

گفتنی است نزدیک به 678 هزار نفر در استان یزد واجد شرایط رای دادن هستند و 876 شعبه انتخابات ریاست جمهوری و 837 شعبه انتخابات شوراهای شهر و روستای استان یزد کار رای گیری را انجام می‌دهند.

 

کمبود تعرفه در برخی از روستاهای استان به دلیل استقبال پرشور مردم

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به روند برگزاری انتخابات در استان یزد گفت: آخرین آماری که از سامانه انتخابات اخذ شده است بالاترین مشارکت را تا این ساعت داشتیم که تاکنون برای 200 هزار نفر تعرفه استفاده شده است. استقبال پرشور مردم در برخی از روستاها باعث شده است با کمبود تعرفه مواجه شویم که تعرفه ها ارسال شده است.

محمد محامدی افزود: امیدواریم مشارکت مردم همچنان پرشور ادامه داشته باشد و بتوانیم حضور حداکثری مردم را داشته باشیم. کسانی که می خواهند در روستاها رای دهند باید در این روستاها سکونت داشته باشند یا افرادی که دارای اموال غیرمنقولی در آن جا داشته باشند.

وی تاکید کرد: تا صبح امروز که آخرین مهلت انصراف نامزدها بوده است نهایتا 468 نفر انصراف داده اند. در شمارش آرا دقت زیادی وجود دارد و این دقت به صورتی است که اگر کد نامزدها نیز نوشته نشود آرا به مجموع آرای کاندیدای مورد نظر اضافه خواهد شد.

 

پیش بینی مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات

رئیس ستاد انتخابت استان یزد با حضور در جمع خبرنگاران اتاق خبر این ستاد، گفت: استان یزد دومین استان در شروع انتخابات بود که اکنون ارتقا پیدا کرده است.

محمد علی طالبی ادامه داد: به لحاظ تعداد شعب متصل به سامانه جامع انتخابات استان یزد، رتبه اول را در بین استان‌های کشور دارد که این رتبه برای ما بسیار ارزشمند است و نشاندهنده مدیریت خوب در شعب ثبت رای است.

وی آمار 200 هزار تعرفه ثبت شده در شعب اخذ رای در ساعات ابتدایی نشاندهنده استقبال خوب مردم یزد از انتخابات عنوان کرد و گفت: نسبت به انتخابات دوره قبل میزان تعرفه مصرف شده 23 درصد رشد داشته است و ان‌شاءالله شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

طالبی ادامه داد: به لحاظ تعرفه هیچ مشکلی در شعب اخذ رای وجود ندارد، تعدادی از شعب روستاها و سیار روستایی با کمبود تعرفه مواجه شدند که اکنون تعرفه آنها تامین شده است و هیچ مشکلی به لحاظ تعرفه در انتخابا نداریم.

وی با پیش بینی مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات عنوان کرد: استان یزد در انتخابات ریاست جمهوری در ادوار قبلی رکورد 86.7 درصدی دارد و امیدواریم در این انتخابات نیز مشارکت حداکثری باشد.

 

 

مردم و رسانه ها به شایعات انتخاباتی دامن نزنند

مسئول هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان یزد گفت: حماسه برگزاری انتخابات در حال جریان است و تا این لحظه خبرها حاکی از این است که مردم با احساس مسئولیت هر چه بیشتر در شعبه ها حضور پیدا کرده اند و رای خودشان را به نامزد مورد نظرشان داده اند.

حجت الاسلام ناصر محمدی با تشکر از حضور پر شور مردم اعلام کرد: حضور مردم در شعب اخذ رای چشمگیر بوده و عوامل اجرایی و ناظرین محترم مشغول فعالیت هستند. همچنین هیچ گونه مشکلی تا این لحظه گزارش نشده به جز اینکه در بعضی از روستاهای حومه شهرستان تعرفه روستایی کم بوده است و انتخابات را برای یک ساعت متوقف کرده  بودند و حتی انتخابات ریاست جمهوری هم برگزار نشده بود تا تعرفه شورای روستا برسد.

وی با بیان این که این مشکل هم بر طرف شده عنوان داشت: برگ تعرفه به این مناطق رسانده شد و تا آخرین لحظه انتخابات این مشکل تکرار نخواهد شد.ضمناً اگر برگه تعرفه شوراها در جایی کم بود انتخابات ریاست جمهوری نباید متوقف شود، توقف انتخابات جایز نیست و باید انجام شود.

حجت الاسلام محمدی از مردم و رسانه ها درخواست کرد به شایعات دامن نزنند و تاکید کرد: امروز طبیعتا شایعه های زیادی شنیده می شود، کسی به این شایعات توجه نکند و آن را بازگو هم نکند. فقط مردم پیگیری کنند تا مستند شوند، اگر مستندی داشتند برای رسیدگی به مسئولین مربوطه گزارش دهند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در پایان تاکید کرد این نهاد تنها بر انتخابات ریاست جمهوری نظارت می کند و به شکایات افراد در زیمنه انتخابات شورای شهر ورود نمی کند.

 
 
تشکیل صف‌های طولانی مقابل شعبه‌های اخذ رای در استان چهارمحال و بختیاری

 مردم چهارمحال و بختیاری از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا بار دیگر حماسه‌ای عظیم را در تاریخ کشورشان ثبت کنند.


صف‌های طولانی و گسترده مردم استان در شعب اخذ رأی نشان‌دهنده مشارکت بالای مردم در انتخابات است.


حضور پرشور مردم شهرستان شهرکرد پای صندوق‌های رای



 


 




 




 
حضور گسترده مازندرانی‌ها در پای صندوق های اخذ رای/مسئولان و علمای مازندران رای دادند
,

حضور همیشه در صحنه مردم و مسئولان دارالعباده یزد

صبح امروز مردم پرشور دارالعباده در جای جای استان یزد برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رای حضور یافتند.  مسئولان نیز همگام با مردم در ساعات ابتدایی روز با حضور در شعب اخذ رای، آرا خود را به صندوق ها اندختند.


امام جمعه یزد: حضور مردم جمهوری اسلامی را بیمه می کند
 آیت الله محمد رضا ناصری صبح امروز پس از حضور در مسجد حظیره یزد گفت: بدون شک حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، جمهوری اسلامی را در مقابل نقشه های شوم دشمنان بیمه خواهد کرد.
 وی حضور در انتخابات را پایبندی به راه شهیدان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم استان یزد امروز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، شکوه اقتدار، استقلال، عزت و پیروزی جمهوری اسلامی و وحدت و ولایتمداری خود را با نمایش خواهند گذاشت.

 


  


فراهم شدن زیر ساخت ارتباطی 875 شعبه اخذ رای در استان یزد

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد گفت: بنابر پیش بینی هایی که قبلا انجام داده بودیم و زیر ساخت های ارتباطی فراهم شده از مجموع 876 شعبه اخذ رای زیرساخت ارتباطی 875 شعبه فراهم شد.
  

 

مردم برای رأی به نامزد اصلح خود را به پای صندوق ها برسانند

حجت الاسلام و المسلمین سیدناصر محمدی مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد در حاشیه رای گیری در مسجد روضه محمدیه گفت: خوشبختانه مردم دارالعباده از همین ساعت های ابتدایی رای گیری حضور چشم گیری در صحنه دارند.

محمدی افزود: شرکت در انتخابات بسیار مهم است و در همه شئون زندگی انسان تاثیرگذار است و برای همین مردم باید با شناخت کافی خود را برای رای به نامزد اصلح به مراکز رای گیری برسانند.

 

 

تاکنون 200 هزار نفر در استان یزد در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند 

رئیس ستاد انتخابات استان یزد از حضور نزدیک به 200 هزار نفر در شعب ثبت نام و اخذ رای در استان یزد خبر داد و گفت: با وجود اینکه تقریبا 44 ساعت از شروع انتخابات گذشته است این آمار نسبت به ادوار قبلی، آمار خوبی است.

محمد علی طالبی با بیان اینکه روند انتخابات بسیار خوب ادامه دارد، گفت: جلسه ستاد امنیت نیز برگزار شده است و دستگا‌ه های مرتبط با امنیت گزارش‌های خود را ارائه کرده‌اند و رضایت نسبی بین این دستگاه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت حضور مردم در شهرستان‌ها و بخش‌های استان نوید دهنده مشارکت خوب در انتخابات است، ادامه داد: امیدواریم تا پایان زمان اخذ رای حداکثر مشارکت رای را در انتخابات داشته باشیم.

گفتنی است نزدیک به 678 هزار نفر در استان یزد واجد شرایط رای دادن هستند و 876 شعبه انتخابات ریاست جمهوری و 837 شعبه انتخابات شوراهای شهر و روستای استان یزد کار رای گیری را انجام می‌دهند.

 

کمبود تعرفه در برخی از روستاهای استان به دلیل استقبال پرشور مردم

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به روند برگزاری انتخابات در استان یزد گفت: آخرین آماری که از سامانه انتخابات اخذ شده است بالاترین مشارکت را تا این ساعت داشتیم که تاکنون برای 200 هزار نفر تعرفه استفاده شده است. استقبال پرشور مردم در برخی از روستاها باعث شده است با کمبود تعرفه مواجه شویم که تعرفه ها ارسال شده است.

محمد محامدی افزود: امیدواریم مشارکت مردم همچنان پرشور ادامه داشته باشد و بتوانیم حضور حداکثری مردم را داشته باشیم. کسانی که می خواهند در روستاها رای دهند باید در این روستاها سکونت داشته باشند یا افرادی که دارای اموال غیرمنقولی در آن جا داشته باشند.

وی تاکید کرد: تا صبح امروز که آخرین مهلت انصراف نامزدها بوده است نهایتا 468 نفر انصراف داده اند. در شمارش آرا دقت زیادی وجود دارد و این دقت به صورتی است که اگر کد نامزدها نیز نوشته نشود آرا به مجموع آرای کاندیدای مورد نظر اضافه خواهد شد.

 

پیش بینی مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات

رئیس ستاد انتخابت استان یزد با حضور در جمع خبرنگاران اتاق خبر این ستاد، گفت: استان یزد دومین استان در شروع انتخابات بود که اکنون ارتقا پیدا کرده است.

محمد علی طالبی ادامه داد: به لحاظ تعداد شعب متصل به سامانه جامع انتخابات استان یزد، رتبه اول را در بین استان‌های کشور دارد که این رتبه برای ما بسیار ارزشمند است و نشاندهنده مدیریت خوب در شعب ثبت رای است.

وی آمار 200 هزار تعرفه ثبت شده در شعب اخذ رای در ساعات ابتدایی نشاندهنده استقبال خوب مردم یزد از انتخابات عنوان کرد و گفت: نسبت به انتخابات دوره قبل میزان تعرفه مصرف شده 23 درصد رشد داشته است و ان‌شاءالله شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

طالبی ادامه داد: به لحاظ تعرفه هیچ مشکلی در شعب اخذ رای وجود ندارد، تعدادی از شعب روستاها و سیار روستایی با کمبود تعرفه مواجه شدند که اکنون تعرفه آنها تامین شده است و هیچ مشکلی به لحاظ تعرفه در انتخابا نداریم.

وی با پیش بینی مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات عنوان کرد: استان یزد در انتخابات ریاست جمهوری در ادوار قبلی رکورد 86.7 درصدی دارد و امیدواریم در این انتخابات نیز مشارکت حداکثری باشد.

 

 

مردم و رسانه ها به شایعات انتخاباتی دامن نزنند

مسئول هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان یزد گفت: حماسه برگزاری انتخابات در حال جریان است و تا این لحظه خبرها حاکی از این است که مردم با احساس مسئولیت هر چه بیشتر در شعبه ها حضور پیدا کرده اند و رای خودشان را به نامزد مورد نظرشان داده اند.

حجت الاسلام ناصر محمدی با تشکر از حضور پر شور مردم اعلام کرد: حضور مردم در شعب اخذ رای چشمگیر بوده و عوامل اجرایی و ناظرین محترم مشغول فعالیت هستند. همچنین هیچ گونه مشکلی تا این لحظه گزارش نشده به جز اینکه در بعضی از روستاهای حومه شهرستان تعرفه روستایی کم بوده است و انتخابات را برای یک ساعت متوقف کرده  بودند و حتی انتخابات ریاست جمهوری هم برگزار نشده بود تا تعرفه شورای روستا برسد.

وی با بیان این که این مشکل هم بر طرف شده عنوان داشت: برگ تعرفه به این مناطق رسانده شد و تا آخرین لحظه انتخابات این مشکل تکرار نخواهد شد.ضمناً اگر برگه تعرفه شوراها در جایی کم بود انتخابات ریاست جمهوری نباید متوقف شود، توقف انتخابات جایز نیست و باید انجام شود.

حجت الاسلام محمدی از مردم و رسانه ها درخواست کرد به شایعات دامن نزنند و تاکید کرد: امروز طبیعتا شایعه های زیادی شنیده می شود، کسی به این شایعات توجه نکند و آن را بازگو هم نکند. فقط مردم پیگیری کنند تا مستند شوند، اگر مستندی داشتند برای رسیدگی به مسئولین مربوطه گزارش دهند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در پایان تاکید کرد این نهاد تنها بر انتخابات ریاست جمهوری نظارت می کند و به شکایات افراد در زیمنه انتخابات شورای شهر ورود نمی کند.

,

حضور همیشه در صحنه مردم و مسئولان دارالعباده یزد

, حضور همیشه در صحنه مردم و مسئولان دارالعباده یزد,

صبح امروز مردم پرشور دارالعباده در جای جای استان یزد برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رای حضور یافتند.  مسئولان نیز همگام با مردم در ساعات ابتدایی روز با حضور در شعب اخذ رای، آرا خود را به صندوق ها اندختند.

,


امام جمعه یزد: حضور مردم جمهوری اسلامی را بیمه می کند
 آیت الله محمد رضا ناصری صبح امروز پس از حضور در مسجد حظیره یزد گفت: بدون شک حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، جمهوری اسلامی را در مقابل نقشه های شوم دشمنان بیمه خواهد کرد.
 وی حضور در انتخابات را پایبندی به راه شهیدان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم استان یزد امروز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، شکوه اقتدار، استقلال، عزت و پیروزی جمهوری اسلامی و وحدت و ولایتمداری خود را با نمایش خواهند گذاشت.

,
, امام جمعه یزد: حضور مردم جمهوری اسلامی را بیمه می کند,
,
,

 

,


  

, ,
,


فراهم شدن زیر ساخت ارتباطی 875 شعبه اخذ رای در استان یزد

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد گفت: بنابر پیش بینی هایی که قبلا انجام داده بودیم و زیر ساخت های ارتباطی فراهم شده از مجموع 876 شعبه اخذ رای زیرساخت ارتباطی 875 شعبه فراهم شد.
  

,
, فراهم شدن زیر ساخت ارتباطی 875 شعبه اخذ رای در استان یزد,
,
,
,

, ,

 

,

مردم برای رأی به نامزد اصلح خود را به پای صندوق ها برسانند

, مردم برای رأی به نامزد اصلح خود را به پای صندوق ها برسانند,

حجت الاسلام و المسلمین سیدناصر محمدی مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد در حاشیه رای گیری در مسجد روضه محمدیه گفت: خوشبختانه مردم دارالعباده از همین ساعت های ابتدایی رای گیری حضور چشم گیری در صحنه دارند.

,

محمدی افزود: شرکت در انتخابات بسیار مهم است و در همه شئون زندگی انسان تاثیرگذار است و برای همین مردم باید با شناخت کافی خود را برای رای به نامزد اصلح به مراکز رای گیری برسانند.

,

 

,

, ,

 

,

تاکنون 200 هزار نفر در استان یزد در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند 

, تاکنون 200 هزار نفر در استان یزد در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند ,

رئیس ستاد انتخابات استان یزد از حضور نزدیک به 200 هزار نفر در شعب ثبت نام و اخذ رای در استان یزد خبر داد و گفت: با وجود اینکه تقریبا 44 ساعت از شروع انتخابات گذشته است این آمار نسبت به ادوار قبلی، آمار خوبی است.

,

محمد علی طالبی با بیان اینکه روند انتخابات بسیار خوب ادامه دارد، گفت: جلسه ستاد امنیت نیز برگزار شده است و دستگا‌ه های مرتبط با امنیت گزارش‌های خود را ارائه کرده‌اند و رضایت نسبی بین این دستگاه‌ها وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه وضعیت حضور مردم در شهرستان‌ها و بخش‌های استان نوید دهنده مشارکت خوب در انتخابات است، ادامه داد: امیدواریم تا پایان زمان اخذ رای حداکثر مشارکت رای را در انتخابات داشته باشیم.

,

گفتنی است نزدیک به 678 هزار نفر در استان یزد واجد شرایط رای دادن هستند و 876 شعبه انتخابات ریاست جمهوری و 837 شعبه انتخابات شوراهای شهر و روستای استان یزد کار رای گیری را انجام می‌دهند.

,

, ,

 

,

کمبود تعرفه در برخی از روستاهای استان به دلیل استقبال پرشور مردم

, کمبود تعرفه در برخی از روستاهای استان به دلیل استقبال پرشور مردم,

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به روند برگزاری انتخابات در استان یزد گفت: آخرین آماری که از سامانه انتخابات اخذ شده است بالاترین مشارکت را تا این ساعت داشتیم که تاکنون برای 200 هزار نفر تعرفه استفاده شده است. استقبال پرشور مردم در برخی از روستاها باعث شده است با کمبود تعرفه مواجه شویم که تعرفه ها ارسال شده است.

,

محمد محامدی افزود: امیدواریم مشارکت مردم همچنان پرشور ادامه داشته باشد و بتوانیم حضور حداکثری مردم را داشته باشیم. کسانی که می خواهند در روستاها رای دهند باید در این روستاها سکونت داشته باشند یا افرادی که دارای اموال غیرمنقولی در آن جا داشته باشند.

,

وی تاکید کرد: تا صبح امروز که آخرین مهلت انصراف نامزدها بوده است نهایتا 468 نفر انصراف داده اند. در شمارش آرا دقت زیادی وجود دارد و این دقت به صورتی است که اگر کد نامزدها نیز نوشته نشود آرا به مجموع آرای کاندیدای مورد نظر اضافه خواهد شد.

,

, ,

 

,

پیش بینی مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات

, پیش بینی مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات,

رئیس ستاد انتخابت استان یزد با حضور در جمع خبرنگاران اتاق خبر این ستاد، گفت: استان یزد دومین استان در شروع انتخابات بود که اکنون ارتقا پیدا کرده است.

,

محمد علی طالبی ادامه داد: به لحاظ تعداد شعب متصل به سامانه جامع انتخابات استان یزد، رتبه اول را در بین استان‌های کشور دارد که این رتبه برای ما بسیار ارزشمند است و نشاندهنده مدیریت خوب در شعب ثبت رای است.

,

وی آمار 200 هزار تعرفه ثبت شده در شعب اخذ رای در ساعات ابتدایی نشاندهنده استقبال خوب مردم یزد از انتخابات عنوان کرد و گفت: نسبت به انتخابات دوره قبل میزان تعرفه مصرف شده 23 درصد رشد داشته است و ان‌شاءالله شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

,

طالبی ادامه داد: به لحاظ تعرفه هیچ مشکلی در شعب اخذ رای وجود ندارد، تعدادی از شعب روستاها و سیار روستایی با کمبود تعرفه مواجه شدند که اکنون تعرفه آنها تامین شده است و هیچ مشکلی به لحاظ تعرفه در انتخابا نداریم.

,

وی با پیش بینی مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات عنوان کرد: استان یزد در انتخابات ریاست جمهوری در ادوار قبلی رکورد 86.7 درصدی دارد و امیدواریم در این انتخابات نیز مشارکت حداکثری باشد.

,

 

,

, ,

 

,

مردم و رسانه ها به شایعات انتخاباتی دامن نزنند

,

مسئول هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان یزد گفت: حماسه برگزاری انتخابات در حال جریان است و تا این لحظه خبرها حاکی از این است که مردم با احساس مسئولیت هر چه بیشتر در شعبه ها حضور پیدا کرده اند و رای خودشان را به نامزد مورد نظرشان داده اند.

,

حجت الاسلام ناصر محمدی با تشکر از حضور پر شور مردم اعلام کرد: حضور مردم در شعب اخذ رای چشمگیر بوده و عوامل اجرایی و ناظرین محترم مشغول فعالیت هستند. همچنین هیچ گونه مشکلی تا این لحظه گزارش نشده به جز اینکه در بعضی از روستاهای حومه شهرستان تعرفه روستایی کم بوده است و انتخابات را برای یک ساعت متوقف کرده  بودند و حتی انتخابات ریاست جمهوری هم برگزار نشده بود تا تعرفه شورای روستا برسد.

,

وی با بیان این که این مشکل هم بر طرف شده عنوان داشت: برگ تعرفه به این مناطق رسانده شد و تا آخرین لحظه انتخابات این مشکل تکرار نخواهد شد.ضمناً اگر برگه تعرفه شوراها در جایی کم بود انتخابات ریاست جمهوری نباید متوقف شود، توقف انتخابات جایز نیست و باید انجام شود.

,

حجت الاسلام محمدی از مردم و رسانه ها درخواست کرد به شایعات دامن نزنند و تاکید کرد: امروز طبیعتا شایعه های زیادی شنیده می شود، کسی به این شایعات توجه نکند و آن را بازگو هم نکند. فقط مردم پیگیری کنند تا مستند شوند، اگر مستندی داشتند برای رسیدگی به مسئولین مربوطه گزارش دهند.

,

مسئول دفتر شورای نگهبان در پایان تاکید کرد این نهاد تنها بر انتخابات ریاست جمهوری نظارت می کند و به شکایات افراد در زیمنه انتخابات شورای شهر ورود نمی کند.

,
 
,
 
,
تشکیل صف‌های طولانی مقابل شعبه‌های اخذ رای در استان چهارمحال و بختیاری
, تشکیل صف‌های طولانی مقابل شعبه‌های اخذ رای در استان چهارمحال و بختیاری,

 مردم چهارمحال و بختیاری از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا بار دیگر حماسه‌ای عظیم را در تاریخ کشورشان ثبت کنند.


صف‌های طولانی و گسترده مردم استان در شعب اخذ رأی نشان‌دهنده مشارکت بالای مردم در انتخابات است.


حضور پرشور مردم شهرستان شهرکرد پای صندوق‌های رای



 


 




 




 
حضور گسترده مازندرانی‌ها در پای صندوق های اخذ رای/مسئولان و علمای مازندران رای دادند
,

 مردم چهارمحال و بختیاری از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا بار دیگر حماسه‌ای عظیم را در تاریخ کشورشان ثبت کنند.

,

صف‌های طولانی و گسترده مردم استان در شعب اخذ رأی نشان‌دهنده مشارکت بالای مردم در انتخابات است.


حضور پرشور مردم شهرستان شهرکرد پای صندوق‌های رای
,
,
,
,
, حضور پرشور مردم شهرستان شهرکرد پای صندوق‌های رای,
,
, ,
,
, ,
,
 
,
,
, ,
,
, ,

 

,
,
,
, ,
,
 
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
 
, حضور گسترده مازندرانی‌ها در پای صندوق های اخذ رای/مسئولان و علمای مازندران رای دادند,

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا همانند سایر نقاط کشور از ساعت 8 صبح در مازندران آغاز شده است.

,

در بسیاری از شعبات مردم از همان دقایق ابتدایی پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

اخبار رسیده حاکی از آن است که در برخی از شهرستان‌ها به خبرنگاران با وجود داشتن کارت ورود، اجازه تصویربرداری از داخل شعبه داده نشده است. این در حالی است که در بسیاری از شهرستان‌ها خبرنگاران بدون مشکل وارد شعبه اخذ رای شده‌اند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-000.jpghttp://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-001.jpg

پیش از آغاز انتخابات، نیروهای انتظامی برای تامین امنیت شعب انتخابات وارد شدند. صندوق‌های اخذ رای نیز پیش آغاز اخذ رای کنترل شد.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-002.jpghttp://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-003.jpg

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران حدود دو ساعت پس از آغاز رای‌گیری، رای خود را به صندوق انداخت.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-005.jpg

آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در قائم‌شهر رای خود را به صندوق انداخت.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-006.jpg

در شرایطی که فرمانداری نکا از خبرنگاران برای پوشش بازدیدهای فرماندار شهرستان در زمان حضور در شعب اخذ رای دعوت کرده بود اما در اقدامی عجیب مانع از حضور و تصویربرداری تعدادی از خبرنگاران از جمله رسانه‌های منتقد شد.

این درحالی است که نماینده ویژه استانداری در سه شهر نکا، بهشهر و گلوگاه در این زمینه اجازه ورود و تصویربرداری را داده بود اما وی نیز با برخورد تند فرماندار و اطرافیان وی مواجه و در نهایت خبرنگاران منتقد از حضور در مکان‌های اخذ رای منع شدند.

اسدالله جعفری دادستان عمومی و انقلاب مازندران رای خود را به صندوق انداخت.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-007.jpg


آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران رای خود را به صندوق انداخت.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-009.jpg
 
,

در بسیاری از شعبات مردم از همان دقایق ابتدایی پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

اخبار رسیده حاکی از آن است که در برخی از شهرستان‌ها به خبرنگاران با وجود داشتن کارت ورود، اجازه تصویربرداری از داخل شعبه داده نشده است. این در حالی است که در بسیاری از شهرستان‌ها خبرنگاران بدون مشکل وارد شعبه اخذ رای شده‌اند.

,
,
,
http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-000.jpghttp://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-001.jpg
, http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-000.jpg, http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-001.jpg,
,
,
,
http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-002.jpghttp://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-003.jpg
, http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-002.jpg, http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-003.jpg,
,
,
,
http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-005.jpg
, http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-005.jpg,
,
,
,
http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-006.jpg
, http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-006.jpg,
,
,
,
,
,
,
,
http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-007.jpg
, http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-007.jpg,
,
,
,
,
http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-009.jpg
, http://www.bloghnews.com/images/docs/000291/n00291964-r-b-009.jpg,
 
,

تجلی حضور حماسی غیور مردان لر در پای صندوق های رای/حضور پیرزن و پیرمرد و رای اولی ها در پای صندوق های رای

, تجلی حضور حماسی غیور مردان لر در پای صندوق های رای/حضور پیرزن و پیرمرد و رای اولی ها در پای صندوق های رای,

 

,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
,
 
,
, , ,
 
,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
, , ,
 
,
 
,
, , ,
 
 
 
 
,
 
 
 
 
,
 
 
 
 
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
 
,
 
,
, , ,
, , ,
 
,
 
,
, , ,

حضور پورشور مردم همدان پای صندوق های اخذ رأی

, حضور پورشور مردم همدان پای صندوق های اخذ رأی,

امام جمعه همدان در اولین ساعات رای گیری با انداختن رای خود به صندوق های رای با اشاره به اینکه وجود رهبری عنایت خدا است و دوست و دشمن اعتراف کرده اند افزود: رهبری حکیم و فرزانه داریم و باید به تاکیدات ایشان توجه کنیم.

,

امام جمعه همدان: چشم همه دنیا به ما است

,

, ,

وی با تاکید بر انتخاب اصلح افرود: ما باید کاری کنیم آنها که صلاحیت رای دارند همه رای به اصلح بدهند و کشورشان را سربلند کنند.

,

 

,

امام جمعه همدان اظهار کرد: همه باید در انتخابات شرکت کنند و چشم همه به دنیا به ما است هم کیفیت و هم سلامت بر اینها اثر میگذارد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: پیروز انتخابات مردم هستند و مهم نیست چه کسی رای نیاورد.

,

 

,

وی در پایان تاکید کرد: آن کسی که رای می آورد یک امانت الهی به عهده دارد و ما وظیفه داریم به آن کمک کنیم.

,

 

,

استاندار همدان: برنده واقعی انتخابات مردم هستند
 

, استاندار همدان: برنده واقعی انتخابات مردم هستند,
,

 محمد ناصر نیکبخت در جمع خبرنگاران بیان داشت: در همدان شاهد مشارکت حداکثری مردم هستیم و مردم با قدرت هر چه بیشتر از اول وقت تلاش دارند حماسه ای ایجاد کنند و این جای خوشحالی دارند.

,

نیکبخت گفت: امیدوارم تصمیم مردم به نفع کشور و آبادانی کشور باشد و اقتدار کشور رقم بخورد.

,

 

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: در سمینار استانداران در تهران تأکید بر نهایت آرامش و امنیت بعد از اعلام نتایج بود.

,

 

,

این مسئول استانی تصریح کرد: با نهایت آرامش بیشتر و بهتر باید نشان دهیم که شایستگی انتخابات بزرگ این چنینی در کشور ما وجود دارد.

,

 

,

وی تأکید کرد: هر کس رییس جمهور شود از سمت اکثریت مردم انتخاب شده و رییس جمهور همه مردم است.

,

 

,

نیکبخت خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی جای خوشحالی دارد و برنده واقعی این انتخابات مردم و ایران است.

,

 

,

اسدآباد

, اسدآباد,

در حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد 115 شعبه اخذ رأی در این روز فعال هستند که از این تعداد 93 شعبه در بخش مرکزی و 22 شعبه در بخش پیرسلمان هستند.

,

 

,

البته عوامل انتخاباتی از جمله ناظران شورای نگهبان، اعضای هیئت اجرایی و نیروی انتظامی در محل شعبه ها یک ساعت قبل از شروع اخذ رأی حاضر شده و آماده برگزاری انتخابات شدند.

,

 

,

در این شهرستان مردم از ساعات اولیه صبح با در دست داشتن شناسنامه در پای صندوق های رأی حاضر شدند.

,

 

,

تویسرکان

, تویسرکان,

مردم تویسرکان از همین دقایق نخست روز انتخابات در پای صندوق های رأی حضور یافته اند، تا بگویند ما به وعده خود عمل کردیم و انتظار داریم منتخب ما نیز به وعده های خود عمل کند.

,

تویسرکان همان جاست که همگان آن را با نام معدن طلای سبز و بهشت غرب ایران می شناسند، شهرستانی که همیشه  مردمش در تمامی صحنه های انقلاب به ویژه در انتخابات حضوری پر شور و شعور داشته و دارند.

,

و امروز 29 اردیبهشت ماه سال 1395، قرار است در حدود 86 هزار نفر واجد شرایط با حضور خود در 125 شعبه اخذ رأی داوزدهمین رییس جمهور و اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر ور وستای خود را تعین کنند.

,

, ,

, ,

 

,

آغاز رأی گیری درتویسرکان همانند سایر نقاط دیگر در کشور از ساعت هشت صبح امروز کلید خورد  و از هر تویسرکانی که در چای صندوق های ردی حضور یافته است، بپرسیم که چرا آمده است، بی تردید این رأی دادن ها را وظیفه شرعی و قانونی خود می داند، چرا که سرنوشت خود را می خواهد با دستان خود رقم زند.

,

قهاوند

, قهاوند,

حجت الاسلام حسین محققی پس از انداختن رای خود در داخل صندوق به خبرنگار ما گفت: با شرایطی که امروزه در کشور اسلامی ما با آن روبه رو هستیم اهمیت انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست.

,

وی گفت: حضور پرشور مردم در صحنه و صندوق های رای موجب ناراحتی و افسردگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

,

امام جمعه منطقه قهاوند بیان داشت: نماز جمعه نسبت به نمازهای دیگر اهمیت بیشتری دارد و کار خیری می باشد و اگر می خواهید خداوند متعال شما را ببخشد.

,

, ,

 

,

وی افزود: مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات و راهپیمایی را مانند بیعت با امام راحل  و با پیامبر گرامی اسلام می دانند و فرمودند اگر می خواهیم بیعت بکنیم باید با شور و اشتیاق بیشتری در انتخابات شرکت نماییم

,

حجت الاسلام محققی در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات گفت :حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای پشتوانه ای برای نظام اسلامی می باشد و هدف دشمن از تحریم های صورت گرفته ایجاد فاصله بین مردم و نظام می باشد.

,

حجت الالسلام محققی تصریح کرد: از همه خواهران، برادران، جوان و افراد واجد شرایط رای دادن استدعا می کنم هر چه زودتر خود را به صندوقهای رای رسانده و رای خود را در صندوق انداخته و دشمن را مایوس کنند.

,

رزن

, رزن,


رأی گیری در سطح شهرستان رزن با حضور اقشار مختلف مردم از دقایق اولیه آغاز شده است.

امام جمعه، فرماندار، دادستان و مسئولین شهرستان در ساعات اولیه آغاز اخذ رای رای خود را به صندوق انداختند.

,
,
,
,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

در حالی که تا چند دقیقه دیگر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا،  همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز برگزار می شود، شور انتخاباتی همه استان را فرا گرفته است.

,

 شعب رای گیری و عوامل اجرایی از یک ساعت قبل از آغاز انتخابات در محل اخذ رای حاضر هستند؛ پیش بینی می‌شود، شعب اخذ رای از همان ساعات نخست مملو از رای دهندگان باشد.

,

, ,

 مسجد قدس اردبیل پیش از شروع رای گیری

,  مسجد قدس اردبیل پیش از شروع رای گیری,

بر اساس اعلام مسئولان ستاد انتخابات استان اردبیل، آمار واجدین شرایط رای دادن در این دو انتخابات در استان بیش از 955 هزار نفر است.

,

ناصر نصیری رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت که 6 هزار و 93 نامزد شورای شهر و روستا در این استان هستند.

,

به گفته وی یک هزار و 595 شعبه اخذ رای در استان تعیین شده که یک هزار و 79 شعبه روستایی و 516 شعبه آن شهری هستند.

,

 آغاز انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل از ساعت 8 صبح روز جمعه 29 اردیبهشت 96

,

 

,
 
فرماندار اردبیل: امروز حماسه جدیدی از شکوه و حضور در مهد تشییع رقم می‌خورد
جواد زنجانی، تعداد واجدین شرایط رای در شهرستان اردبیل را 450 هزار نفر اعلام کرد و گفت: امروز با حضور این تعداد جمعیت حماسه جدیدی از شکوه و حضور در مهد تشییع رقم می‌خورد؛ امروز نیروهای مردمی، اعضای شعب، ناظرین و همه و همه دست به دست به هم داده ایم تا انتخاباتی سالم برگزار کنیم.
وی افزود: در انتخابات شوراهای شهر اردبیل با رای مردم 11 عضو اصلی شورای شهر و هفت عضو علی البدل در این شهر انتخاب می شوند؛ در این شهر  240 شعبه حوزه شهر اردبیل  آراء مردم را جمع آوری می کنند.

به گفته فرماندار اردبیل تعداد شعبه رای گیری در بخش مرکزی شهرستان اردبیل 68، در بخش هیر 39 شعبه ( 2 شعبه اخذ رای شهری و 37  شعبه اخذ رای روستایی و رئیس جمهوری ) و در بخش ثمرین 16 شعبه است .

 

 استاندار اردبیل در ستاد انتخابات استان حضور یافت و در جریان روند اجرایی انتخابات در مرکز استان و شهرستان ها قرار گرفت
,
, ,
 
,
فرماندار اردبیل: امروز حماسه جدیدی از شکوه و حضور در مهد تشییع رقم می‌خورد
,
جواد زنجانی، تعداد واجدین شرایط رای در شهرستان اردبیل را 450 هزار نفر اعلام کرد و گفت: امروز با حضور این تعداد جمعیت حماسه جدیدی از شکوه و حضور در مهد تشییع رقم می‌خورد؛ امروز نیروهای مردمی، اعضای شعب، ناظرین و همه و همه دست به دست به هم داده ایم تا انتخاباتی سالم برگزار کنیم.
,
وی افزود: در انتخابات شوراهای شهر اردبیل با رای مردم 11 عضو اصلی شورای شهر و هفت عضو علی البدل در این شهر انتخاب می شوند؛ در این شهر  240 شعبه حوزه شهر اردبیل  آراء مردم را جمع آوری می کنند.
,

به گفته فرماندار اردبیل تعداد شعبه رای گیری در بخش مرکزی شهرستان اردبیل 68، در بخش هیر 39 شعبه ( 2 شعبه اخذ رای شهری و 37  شعبه اخذ رای روستایی و رئیس جمهوری ) و در بخش ثمرین 16 شعبه است .

 

 استاندار اردبیل در ستاد انتخابات استان حضور یافت و در جریان روند اجرایی انتخابات در مرکز استان و شهرستان ها قرار گرفت
,

به گفته فرماندار اردبیل تعداد شعبه رای گیری در بخش مرکزی شهرستان اردبیل 68، در بخش هیر 39 شعبه ( 2 شعبه اخذ رای شهری و 37  شعبه اخذ رای روستایی و رئیس جمهوری ) و در بخش ثمرین 16 شعبه است .

 

 استاندار اردبیل در ستاد انتخابات استان حضور یافت و در جریان روند اجرایی انتخابات در مرکز استان و شهرستان ها قرار گرفت
,

به گفته فرماندار اردبیل تعداد شعبه رای گیری در بخش مرکزی شهرستان اردبیل 68، در بخش هیر 39 شعبه ( 2 شعبه اخذ رای شهری و 37  شعبه اخذ رای روستایی و رئیس جمهوری ) و در بخش ثمرین 16 شعبه است .

 

 استاندار اردبیل در ستاد انتخابات استان حضور یافت و در جریان روند اجرایی انتخابات در مرکز استان و شهرستان ها قرار گرفت
,

به گفته فرماندار اردبیل تعداد شعبه رای گیری در بخش مرکزی شهرستان اردبیل 68، در بخش هیر 39 شعبه ( 2 شعبه اخذ رای شهری و 37  شعبه اخذ رای روستایی و رئیس جمهوری ) و در بخش ثمرین 16 شعبه است .

 

 استاندار اردبیل در ستاد انتخابات استان حضور یافت و در جریان روند اجرایی انتخابات در مرکز استان و شهرستان ها قرار گرفت
,

به گفته فرماندار اردبیل تعداد شعبه رای گیری در بخش مرکزی شهرستان اردبیل 68، در بخش هیر 39 شعبه ( 2 شعبه اخذ رای شهری و 37  شعبه اخذ رای روستایی و رئیس جمهوری ) و در بخش ثمرین 16 شعبه است .

 

 استاندار اردبیل در ستاد انتخابات استان حضور یافت و در جریان روند اجرایی انتخابات در مرکز استان و شهرستان ها قرار گرفت
,

به گفته فرماندار اردبیل تعداد شعبه رای گیری در بخش مرکزی شهرستان اردبیل 68، در بخش هیر 39 شعبه ( 2 شعبه اخذ رای شهری و 37  شعبه اخذ رای روستایی و رئیس جمهوری ) و در بخش ثمرین 16 شعبه است .

 

 استاندار اردبیل در ستاد انتخابات استان حضور یافت و در جریان روند اجرایی انتخابات در مرکز استان و شهرستان ها قرار گرفت
,

به گفته فرماندار اردبیل تعداد شعبه رای گیری در بخش مرکزی شهرستان اردبیل 68، در بخش هیر 39 شعبه ( 2 شعبه اخذ رای شهری و 37  شعبه اخذ رای روستایی و رئیس جمهوری ) و در بخش ثمرین 16 شعبه است .

,

, ,

 

,
 استاندار اردبیل در ستاد انتخابات استان حضور یافت و در جریان روند اجرایی انتخابات در مرکز استان و شهرستان ها قرار گرفت
,

, ,

 رای گیری در مسجد قدس شهر اردبیل

,

 هزار اردبیلی در دو و نیم ساعت اول امروز رای دادند

,

ناصر نصیری رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در گفت وگوی زنده با رادیو اردبیل اعلام کرد: با گذشت دو و نیم  ساعت از زمان آغاز انتخابات ، حدود 67 هزار نفر از جمعیت استان اردبیل با حضور در پای صندوق های رای در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهری و روستایی شرکت کردند.

,

وی گفت: برخی افراد پس از رای دادن در شعبه ای ، برای رای دادن مجدد ، در شعبه‌ای دیگر حضور یافته اند که مطابق قانون ، اقدام به جرم تلقی و قابلیت پیگرد دارد.

,

, ,

استاندار اردبیل در شعبه مسجد سرچشمه حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

,

استاندار اردبیل گفت: رای گیری در 1600 شعبه اخذ رای سطح استان اردبیل با حضور 30 هزار نفر عوامل اجرایی با آرامش و امنیت و نشاط  کامل از ساعت 8  صبح در حال برگزاری است.

,

وی افزود: در برخی شعبه‌ها  100 نفر در صف رای دادن هستند که این  شور و شوق و نشاط نشان می‎دهد همان طور که  مقام معظم رهبری هم فرمودند، نتیجه انتخابات هرچه باشد مردم برنده انتخابات هستند.

,

  استاندار اردبیل از مردم خواست تا رای خود را به زمان آخر موکول نکنند.

,

  قالیباف پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک سینای شهر اردبیل، گفت: همه امید من این است، بعد از انتخابات با هرگرایشی دست به دست هم بدهیم برای خدمت به مردم.

,  ,

 

,

, ,

 صفهای طولانی مردم در شعبه اخذ رای شهرک سبلان شهر اردبیل

,

, ,

**همسر شهید مدافع حرم "فریدکاویانی لرد" به همراه فرزند خردسالش در پای صندوق رای حاضر و رای داد.

, شهید مدافع حرم ,

, ,

, ,

**در نخستین ساعات اخذ رای گیری امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان پارس آباد مغان با حضور در شعبه یک اخذ آرا در مسجد جامع این شهر رای خود را به صندوق انداختند.

,

**امام جمعه پارس آباد پس انداختن آرای خود در مسجد جامع این شهر گفت: دشمنان با تمام توان به  دنبال بی اعتنایی مردم به انتخابات هستند ولی مشارکت گسترده مردم توطئه های آنها را نقش بر آب کرد.

, **امام جمعه پارس آباد,

, ,

**همسر شهید مدافع حرم "علی آقایی" بعد از شرکت در انتخابات، گفت: حضور حداکثری پای صندوق های رای مهر تایید بر نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ مردم در انتخابات به کسانی که حافظ خون شهدای مدافع حرم و پیرو رهبری هستند رای می دهند.

, علی آقایی,

**مردم شهرستان کوثر با حضور گسترده و پرشور در انتخابات بار دیگر ثابت کردند در دفاع از آرمان های انقلاب پیش قدم هستند.

,  کوثر ,

امروز مردم استان مرکزی در 12 شهرستان این استان به مانند دیگر مردم ولایتمدار کشور در شعبات مختلف به پای صندوق‌های رای رفتند و بار دیگر همدلی در جشن ملی مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشتند. مسئولان استان نیز به صفوف مردم در این حماسه سیاسی پیوستند و آرای خود را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صندوق ریختند.

,

استاندار مرکزی:

, استاندار مرکزی:,

انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

, انتخابات نماد مردم سالاری دینی است, انتخابات نماد مردم سالاری دینی است,

 محمود زمانی‌‌قمی استاندار مرکزی با حضور در شعبه اخذ رأی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها در مدرسه حاج کاظمی اراک رأی خود را به صندوق انداخت.

,
استاندار مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور حداکثری مردم در حماسه انتخابات امروز گفت: خوشبختانه از همان ساعات اولیه شروع اخذ رأی شاهد حضور پرشور مردم بودیم و تا این لحظه اخباری که از سطح استان و کشور می‌رسد نشانگر مشارکت و حضور فوق‌العاده مردم است.
,
 
,
وی با بیان اینکه 29 اردیبهشت‌ماه یکی از بزرگترین رخدادهای انتخاباتی کشور است، گفت: انتخابات عرصه اعمال اراده مردم برای اداره کشور است. و اوج علاقه مردم به جمهوری اسلامی و علاقه به بقا و استمرار نظام اسلامی در انتخابات متجلی می شود.
,
 
,
زمانی‌قمی انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی دانست و گفت: رای مردم در عرصه داخلی شیوه اداره کشور را تعیین و تثبیت می کند و در عرصه بین المللی نیز به جهانیان اثبات می‌کند که ملت ایران پشتیبان نظام اسلامی هستند و همیشه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
,
 
,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان:
امروز چشم دنیا به کشور ما است/هرکس پیروز انتخابات معرفی شود برای ما قابل احترام است

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز ساعتی پیش با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مدرسه حاج تقوی اراک با اشاره به حضور حداکثری مردم در رقم زدن یک حماسه سیاسی دیگر گفت: مردم ایران امروز هم به مانند دوره‌های گذشته جلوه زیبایی از مشارکت، و احساس تعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر می‌کشند.

مقدسی

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند.

مقدسی یادآور شد: ملت ایران با شناخت خوبی که دارند در سرنوشت خود سهیم می‌شوند و این انتخاب هر چه که باشد برای ما قابل احترام است. فردا هم هر کسی که پیروز شد برای ما قابل احترام خواهد بود. و ما نیز کمر همت بسته و وی را حمایت می کنیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: حضور گسترده مردم نشان از آن دارد که ملت ایران به مشارکت در انتخابات اهمیت زیادی می‌دهند؛ امروز چشم دنیا به کشور ما است و میزان مشارکت مردم در انتخابات از مهمترین مولفه هایی است که در سطح منطقه و جهان و روابط بین‌الملل کشورمان تاثیرگذار است.

مقدسی خاطرنشان کرد: کسانی که رای نداده‌اند بیایند و در این انتخابات حضور داشته باشند تا بتوانند سهم خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان:

انتخابات تبلور مردم سالاری دینی/ملت ایران مقتدرانه پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند

 علی اکبر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مدرسه حاج تقوی نژاد اراک با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: ملت ایران با انتخاب آگاهانه سرنوشت خوبی را برای چهار سال آینده کشور رقم خواهند زند.

کریمی اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح در بعد ملی در انتخابات ریاست جمهوری و در بعد محلی در انتخابات شهر و روستا سرنوشت چهار سال کشورا را رقم می زنند.

photo_2017-05-19_11-13-37

وی با اشاره به اینکه استقبال مردم پرشور بوده است ادامه داد: بر اساس گزارشاتی که در هیات نظارت استان و کشور دریافت کرده ایم مردم از اولین ساعت آغاز انتخابات استقبال خوبی را داشته اند و امیدواریم شاهد بالاترین میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات باشیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیام حضور مردم در انتخابات بیان کرد: ملت ایران همواره بر اصول و آرمان هایی که برای انقلاب تبیین شده تاکید دارند و با صلابت و اقتدار  در این مسیر پیش می روند.

کریمی انتخابات را تبلور مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: امروز شاهد موج های حماسی و خروشان مردم ایران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان اراک پایتخت صنعت، فرهنگ و هنر کشور نیز همپای مردم سایر شهرهای ایران حضور پرشوری را در پای صندوق های رای دارند.

 

مشارکت پرشور تفرشی ها در انتخابات+تصاویر

ساعت ۸ صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور آغاز شد.

برای انتخابات شورای شهر تفرش، 28 نامزد با یکدیگر رقابت و 15 صندوق در سطح شهر، آرای مردم برای شورای شهر را جمع آوری می کنند. شورای شهر تفرش، دارای 5 نفر عضو اصلی و 2 نفر علی البدل است.

همچنین در 59 روستای تفرش انتخابات شوراهای روستا برگزار می شود. در هر روستا، 3 نفر به عنوان اعضای شورای روستا انتخاب خواهند شد.

در سطح شهرستان تفرش، ۳۹ صندوق اخذ رای، آرای مردم را در انتخابات ریاست جمهوری جمع آوری می کنند که از این تعداد، 15 صندوق در شهر و 24 صندوق در روستاها استقرار دارند.

,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان:
امروز چشم دنیا به کشور ما است/هرکس پیروز انتخابات معرفی شود برای ما قابل احترام است

, نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان:,
, امروز چشم دنیا به کشور ما است/هرکس پیروز انتخابات معرفی شود برای ما قابل احترام است, امروز چشم دنیا به کشور ما است/هرکس پیروز انتخابات معرفی شود برای ما قابل احترام است,

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز ساعتی پیش با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مدرسه حاج تقوی اراک با اشاره به حضور حداکثری مردم در رقم زدن یک حماسه سیاسی دیگر گفت: مردم ایران امروز هم به مانند دوره‌های گذشته جلوه زیبایی از مشارکت، و احساس تعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر می‌کشند.

,

مقدسی

, مقدسی,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند.

,

مقدسی یادآور شد: ملت ایران با شناخت خوبی که دارند در سرنوشت خود سهیم می‌شوند و این انتخاب هر چه که باشد برای ما قابل احترام است. فردا هم هر کسی که پیروز شد برای ما قابل احترام خواهد بود. و ما نیز کمر همت بسته و وی را حمایت می کنیم.

,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: حضور گسترده مردم نشان از آن دارد که ملت ایران به مشارکت در انتخابات اهمیت زیادی می‌دهند؛ امروز چشم دنیا به کشور ما است و میزان مشارکت مردم در انتخابات از مهمترین مولفه هایی است که در سطح منطقه و جهان و روابط بین‌الملل کشورمان تاثیرگذار است.

,

مقدسی خاطرنشان کرد: کسانی که رای نداده‌اند بیایند و در این انتخابات حضور داشته باشند تا بتوانند سهم خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.

,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان:

, نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان:,

انتخابات تبلور مردم سالاری دینی/ملت ایران مقتدرانه پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند

, انتخابات تبلور مردم سالاری دینی/ملت ایران مقتدرانه پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند, انتخابات تبلور مردم سالاری دینی/ملت ایران مقتدرانه پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند,

 علی اکبر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مدرسه حاج تقوی نژاد اراک با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: ملت ایران با انتخاب آگاهانه سرنوشت خوبی را برای چهار سال آینده کشور رقم خواهند زند.

,

کریمی اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح در بعد ملی در انتخابات ریاست جمهوری و در بعد محلی در انتخابات شهر و روستا سرنوشت چهار سال کشورا را رقم می زنند.

,

photo_2017-05-19_11-13-37

, photo_2017-05-19_11-13-37, photo_2017-05-19_11-13-37,

وی با اشاره به اینکه استقبال مردم پرشور بوده است ادامه داد: بر اساس گزارشاتی که در هیات نظارت استان و کشور دریافت کرده ایم مردم از اولین ساعت آغاز انتخابات استقبال خوبی را داشته اند و امیدواریم شاهد بالاترین میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات باشیم.

,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیام حضور مردم در انتخابات بیان کرد: ملت ایران همواره بر اصول و آرمان هایی که برای انقلاب تبیین شده تاکید دارند و با صلابت و اقتدار  در این مسیر پیش می روند.

,

کریمی انتخابات را تبلور مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: امروز شاهد موج های حماسی و خروشان مردم ایران هستیم.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان اراک پایتخت صنعت، فرهنگ و هنر کشور نیز همپای مردم سایر شهرهای ایران حضور پرشوری را در پای صندوق های رای دارند.

,

 

,

مشارکت پرشور تفرشی ها در انتخابات+تصاویر

,
ساعت ۸ صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور آغاز شد.
,

برای انتخابات شورای شهر تفرش، 28 نامزد با یکدیگر رقابت و 15 صندوق در سطح شهر، آرای مردم برای شورای شهر را جمع آوری می کنند. شورای شهر تفرش، دارای 5 نفر عضو اصلی و 2 نفر علی البدل است.

,

همچنین در 59 روستای تفرش انتخابات شوراهای روستا برگزار می شود. در هر روستا، 3 نفر به عنوان اعضای شورای روستا انتخاب خواهند شد.

,

در سطح شهرستان تفرش، ۳۹ صندوق اخذ رای، آرای مردم را در انتخابات ریاست جمهوری جمع آوری می کنند که از این تعداد، 15 صندوق در شهر و 24 صندوق در روستاها استقرار دارند.

,

, , ,

,

, , , , , ,

,

, , , , , , ,

,

, , , , ,

حماسه ۲۹ اردیبهشت یعنی حضور همیشگی مردم در صحنه/فرماندار کمیجان: مردم با حضور در انتخابات آینده کشور را رقم می‌زنند

,

امام جمعه کمیجان گفت: مردم ایران باانتخاب اصلح باید امروز فردی را برای سکانداری و مدیریت کشور برگزینند که توانمند، مردمی، شجاع و از جنس مردم باشد.

,

 حجت‌الاسلام مقدسی‌پور امام جمعه شهرستان کمیجان و سیامک سلیمانی فرمانداری این شهرستان صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی‌(ره) این شهرستان رای خود را به صندوق انداخت.

,

حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام اسلامی

, حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام اسلامی, حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام اسلامی,

وی در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان گفت: در 29 اردیبهشت ماه مردم با حضور خود در پای صندوق های رای یک حماسه بزرگ سیاسی دیگر را رقم زدند و برگ زرین دیگری در پرونده نظام اسلامی به ثبت رساندند. حضور حماسی 29 اریبهشت؛ یعنی اینکه ما صحنه را ترک نخواهیم کرد و با مقاومت و ایستادگی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و وطن فروشان داخلی خواهیم زد.

, سلام کمیجان,

 

,

,

, , , ,

وی افزود: انتخابات برای همه کشورهای جهان امر مهمی است؛ اما انتخابات در کشور ما که یک، نظام مردم سالاری دینی است معروفیت و مشهوریت خاصی دارد و مردم با حضور پرشور در انتخابات اهمیت بیشتری به این مهم می دهند.

,

امام جمعه کمیجان بیان کرد: در این 4 دهه مردم ایران اسلامی همیشه در تمامی انتخابات پای صندوق های رای حاضر بودند و امروز هم حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

,

وی با اشاره به حضور رهبر انقلاب در اولین دقایق آغاز انتخابات در پای صندوق گفت: مردم ایران با تاسی از مقام معظم رهبری که در آغازین دقایق انتخابات حضور پیدا کردند، باید در این امر خیر از یکدیگر سبقت بگیرند و در شعب اخذ رای حضور پر رنگی داشته باشند.

,

حجت الاسلام مقدسی پور تاکید کرد: مردم ایران همچنان که باشکوه در انتخابات شرکت می کنند باید انتخاب اصلح هم داشته باشند به نحوی که با رای اصلح آنان، امروز برای سکانداری مدیریت کشور را فردی توانمند، مردمی، شجاع و از جنس مردم انتخاب خواهند کرد.

,

 

,

,

, , , ,

مردم با حضور در انتخابات آینده کشور را رقم می‌زنند

, مردم با حضور در انتخابات آینده کشور را رقم می‌زنند, مردم با حضور در انتخابات آینده کشور را رقم می‌زنند,

سیامک سلیمانی فرماندار کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان گفت: امروز مردم شهرستان کمیجان احساس مسئولیت کرده و در پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا در سرنوشت خود به صورت فعالانه مشارکت داشته باشند.

, سلام کمیجان,

وی افزود: از ابتدای صبح بدون هیچ گونه مشکلی رای گیری آغاز شده و در حال انجام است و مردم می توانند در یک فضای سالم انتخاباتی انتخابی اصلح داشته باشند. و با انتخاب خود آینده بهتر و درخشان تری را برای کشور رقم خواهند زد.

,

گزارشی از حضور مردم خنداب در انتخابات

, گزارشی از حضور مردم خنداب در انتخابات,

همه آمده بودند + تصاویر

, همه آمده بودند + تصاویر, همه آمده بودند + تصاویر, همه آمده بودند + تصاویر,

مردم شهرستان خنداب امروز همزمان با سایر شهرستان‌های دیگر کشور برای رقم زدن سرنوشت خود و لبیک گویی به مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و بار دیگر صحنه‌ای از شور و بلوغ سیاسی را به نمایش گذاشتند.

,

صبح امروز رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در شهرستان خنداب برگزار شد.

,

۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان خنداب برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و  ۷۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات شورای شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

,

از مجموع ۶۵ شعبه اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۱ شعبه در مناطق شهری و ۵۴ شعبه در مناطق روستایی تعبیه شده که از این تعداد ۴۳ شعبه ثابت و ۲۲ شعبه نیز سیار هستند.

,

نظارت ۱۰۰۰ نفر در برگزاری انتخابات شهرستان خنداب

, نظارت ۱۰۰۰ نفر در برگزاری انتخابات شهرستان خنداب,

 حدود ۱۰۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و ستادی جهت برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در سطح شهرستان تلاش می کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

حضور گسترده مردم خمین در پای صندوق های اخذ رای+ عکس

, حضور گسترده مردم خمین در پای صندوق های اخذ رای+ عکس, حضور گسترده مردم خمین در پای صندوق های اخذ رای+ عکس,

امروز مردم شهرستان خمین به مانند مردم ولایت‌مدار سراسر کشور پای صندوق رای رفتند و همدلی در جشن ملی مردمسالاری دینی را به نمایش گذاشتند.

,

مردم شهرستان خمین همچون سراسر کشور در ساعات اولیه صبح امروز به پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

,

مردم شهرستان خمین همچون سراسر کشور در ساعات اولیه صبح امروز به پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

حماسه حضور مردم دلیجان در انتخابات+ تصاویر

, حماسه حضور مردم دلیجان در انتخابات+ تصاویر, حماسه حضور مردم دلیجان در انتخابات+ تصاویر,

مردم شهرستان دلیجان همانند مردم سایر نقاط ایران حضور پرشوری را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم زدند.

,

در شهرستان دلیجان ۵۶ شعبه اخذ رای (۴۰ شعبه شهری و ۱۶ شعبه روستایی) برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در نظر گرفته شده است.

,

همچنین یک‌هزار و ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان مشارکت دارند.

,

۲۸۴ نامزد شورای شهر و روستای دلیجان برای تصاحب ۹۹ کرسی شورای پنجم در دلیجان با یکدیگر رقابت می کنند که از این تعداد ۳۹ داوطلب در شهر دلیجان، ۱۴ داوطلب در شهر نراق و ۲۳۱ داوطلب نیز در روستاهای شهرستان با یکدیگر رقابت دارند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,
 
,

حماسه حضور مردم محلات پای صندوق‌های رای

, حماسه حضور مردم محلات پای صندوق‌های رای, حماسه حضور مردم محلات پای صندوق‌های رای,

مردم شهر محلات از ساعات اولیه آغاز انتخابات با حضور در شعب اخذ رای حماسه آفریدند.

,

اقشار مختلف مردم شهرستان محلات، همزمان با سراسر کشور و با آغاز رسمی فرایند رای گیری با حضور در پای صندوق‌های رای با سرانگشتان خود مهر تایید دیگری بر حمایت از نظام و انقلاب اسلامی زدند.

,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

, ,

, ,

 

,

حماسه آفرینی مردم هرمزگان پای صندوق های رای

, حماسه آفرینی مردم هرمزگان پای صندوق های رای,

ساعت ۸ صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  در سراسر کشور آغاز شد.

,

براساس اعلام مسئول ستاد انتخابات استان هرمزگان تعداد یک میلیون و ۱۶۶ هزار نفر در هرمزگان واجد شرایط رای هستند  و تعداد رای اولی ها در هرمزگان ۳۳ هزار و ۴۰۸۸ نفر است.

,

در این دور از انتخابات یک هزار و ۴۷ شعبه اخذ رأی آماده حضور میلیونی هموطنانمان برای اخذ رأی هستند که در هر یک از شعب حداقل ۲ صندوق  اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

,

, ,

مردم استان هرمزگان در کنار مسئولان امروز آمدند تا آفرینش حماسه ای دیگر تیری بر باورهای کور استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا زده و به همه جهانیان ثابت کنند که ملت ایران همچنان ایستاده است و القائات مسموم و توطئه  های آنان هیچگاه ملت بزرگ ایران را از صحنه های مبارزه دور نخواهد کرد.

,

مدافعان خلیج فارس اعم از زن و مرد، پیر و جوان  و کودک و نوجوان و رأی اولی ها همراه با سایر خانواده خود به صورت دسته جمعی از صبح امروز پای صندوق های رای حاضر شدند و با حضور حماسی حود برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت کردند و با سلاح حضور، بر گزینه های روی میز دشمنان خط بطلان کشیدند.

,

 

,

, ,

حضور پرشور مردم پای صندوق های رای هجمه تبلیغات منفی دشمن را خنثی کرد

,

احمد پویافر فرماندار شهرستان بندرعباس در حاشیه انتخابات در گفتگو با  شبکه اطلاع رسانی هرمز گفت: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده احساس مسئولیت و تعهد آنان به کشورشان است همچنین حضور مردم در پای صندوق های رای نشان از التزام شهروندان ایران زمین به سرنوشت مملکتشان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی هرمز ,

وی در ادامه گفت: رای دادن به افراد توانمند، دلسوز ، سخت کوش و خدمتگزار عاملی مهم برای رسیدن به توسعه و رفع مشکلات اجتماعی است.
فرماندار بندرعباس گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود و هجمه تبلیغات منفی آنها را خنثی می کند.

,
,

 

,

وی با اشاره به اهمیت تک تک رای مردم در این انتخابات گفت: هر رای مردم باعث صلابت و اقتدار کشور خواهد بود و این رای ها ضربه مهلکی به دشمنان نظام و انقلاب خواهد زد و همچون گذشته جایگاه اقتدار ایران اسلامی را ارتقا می بخشد.

,

 

,

پویافر با بیان اینکه در جای جای ایران اسلامی و به ویژه هرمزگان خبرها از حضور پرشور مردم در انتخابات به گوش می رسد، اضافه کرد: امیدوارم این روند سبب رقم خوردن روزی فراموش نشدنی شود و ۲۹ اردیبهشت به عنوان یک روز تاریخی و بزرگ در اذهان ماندگار شود.

,

 

,

وی گفت: با توجه به اخباری که همکارانم از سایر شعب به گوش بنده رسانده اند، باید خداوند را شاکر باشیم که مردم از همان دقایق ابتدایی رای گیری با حضور گسترده خود در شعب اخذ رای حماسه ای دیگر را رقم زده اند.

,

 

,

, ,

شهروندان مراجعه به شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند

,

کورش نیک طبع،ریس ستاد انتخابات شهرستان رودان در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز با اشاره به دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوازدهمین دوره ریاست جمهور و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: انتخابات حقی است که مردم بر گردن ما دارند لذا تمهیدات لازم در تمامی نقاط شهرستان برای برگزاری انتخابات اتخاذ شده تا تمام اقشار به سهولت در شعب اخذ رای حاضر شوند.

, رودان نیوز ,

ریس ستاد انتخابات شهرستان رودان تصریح کرد: حضور مردم تضمین کننده استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد و درجه مشارکت بالا در این رویداد مهم نشان دهنده پایبندی مردم به نظام و انقلاب است.

,

نیک طبع عنوان داشت : انتخابات از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در شهرستان رودان آغاز و از شهروندان درخواست دارم که مراجعه به شعب اخذ رای جهت رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

,

وی ادامه داد: پایان زمان رای گیری ساعت ۱۸ اعلام شده که در انتخابات ریاست جمهوری با نظر وزارت کشور این زمان تمدید می شود و در انتخابات شورای های اسلامی با صلاحدید استاندار و فرمانداری مهلت زمان تمدید فرآیند رای گیری مشخص می شود.

,

نیک طبع ابراز داشت: برای شعب سیار روستایی مسیر و ساعت حرکت، تعیین و اعلام شده است و مردم این نقاط آگاهی داشته باشند که در ساعات اعلام شده به محض ورود صندوق به روستا مراجعه نمایند.

,

وی اضافه کرد: در مجموع برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۲۶ شعبه تعیین شده که ۸۵ شعبه ثابت و ۴۱ شعبه سیار هستند و ۲۳ شعبه نیز شهری و ۹۳ شعبه روستایی هستند.

,

ریس ستاد انتخابات شهرستان رودان خاطر نشان کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی مجموعاً ۱۶۵ صندوق در قالب ۱۲۶ شعبه موجود است که ۸۵ صندوق به صورت ثابت و ۸۰ صندوق به صورت سیار اخذ رای را انجام می دهند که از این ۱۶۵ صندوق ۳۳ صندوق در شهر و ۱۳۲ صندوق در روستا هستند.

,

 

,

, ,

انتخابات موجب تولید فزاینده قدرت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

,

حجت الاسلام جوکار،امام جمعه شهرستان قشم بیان اینکه  ۲۹ اردیبهشت روز بسیار مهمی برای ملت و کشور ایران است ، افزود : این روز سرنوشت ساز روزی است که  مردم رئیس جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا و در بعضی از مناطق نمایندگان مجلس شورای اسلامی  را با رای خود انتخاب می کنند.

,

جوکار ادامه داد : انتخابات در کشور هم به معنای آزادی و دمکراسی است و هم باعث اقتدار نظام و تقویت آن می شود.

,

وی انتخابات را  موجب تولید فزاینده قدرت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت :  مردم ما با حاضر شدنشان پای صندوق رای به مقام معظم رهبری لبیک می گویند و با  آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید عهد و پیمان می کنند که بحمد الله در ساعات اولیه رای گیری مردم با شور و علاقه در شعبه های انتخابات  حضور پیدا کرده اند .

,

امام جمعه قشم خاطر نشان کرد : مردم ما دو انتخاب مهم و اساسی را در پیش رو دارند که باید با دقت ، هوشیاری و آگاهی  فردی را انتخاب کنند که چهار سال رئیس جمهور کشور خواهد شد.

,

وی تصریح کرد : انتظار می رود مردم ما رئیس جمهوری را انتخاب کنند که در طراز انقلاب اسلامی باشد و بتواند با پیروی از ولایت و پاسداشت خون شهدا و آرمانهای امام راحل با اعتقاد به مبانی اصولی جمهوری اسلامی و منظومه فکری حضرت امام باعث قدرت و پیشرفت و سربلندی  بیشتر برای ایران اسلامی و ملت عزیزمان بشود و بتواند مشکلات معیشتی و اقتصاد داخلی کشورمان را حل کند .

,

جوکار اضافه کرد : در انتخابات شوراهای اسلامی انتظار می رود مردم ما با همان دقت و حساسیت   کسانی را انتخاب کنند که اهل تعامل باشند و از اختلاف و سلیقه گری دوری کنند و به دنبال ترجیح دادن مصالح عمومی مردم و شهر و محل خودشان باشند و بتوانند مشکلات مردم  را حل پیگیری نمایند.

,

وی رعایت نظم و شرح صدر را در تمامی مراحل انتخابات ضروری دانست و اظهار داشت : همه افراد تا پایان نتیجه رای گیری همین نظم و انضباط را ادامه دهند  و بعد از آن هم نامزدهایی که برنده و منتخب می شوند و به عنوان برگزیدگان مردم انتخاب می شوند این پیروزی را فضل الهی بدانند و شکر گذار خداوند و مردم باشند و آرامش را حفظ کنند و کسانی هم که انتخاب نمی شوند آنها هم با شرح صدر انتخاب مردم را قبول کنند .

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,
 
,
حماسه حضور در خراسان جنوبی
, حماسه حضور در خراسان جنوبی,
 
,
 ایجاد صف های طولانی رأی گیری در استان/ آیت الله عبادی: مکلفیم همراه مردم در صحنه باشیم
,  ایجاد صف های طولانی رأی گیری در استان/ آیت الله عبادی: مکلفیم همراه مردم در صحنه باشیم,
 
,
 
,
امروز 29 اردیبهشت ماه سال 96؛ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ روز تاریخی در خراسان جنوبی در حال رقم خوردن است.
,
 
,
علی جزندری دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد واجدین شرایط رأی گیری در استان ۵۵۲ هزار  و ۲۹۸ نفر هستند که تعداد رأی اولی ها نیز ۱۶ هزار نفر هستند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۹۰۲ شعبه أخذ رأی داریم افزود: در حال حاضر یک میلیون و ۴۰۰ تعرفه رأی گیری در استان توزیع شده است. 
,
 
,
جزندری داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی را ۵ هزار و ۱۰۳ نفر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۸۲ داوطلب شهری ۴ هزار و ۹۹۵ داوطلب روستایی هستند.
,
 
,
 وی افزود: تا این لحظه بیش از ۱۶۰ هزار نفر از مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
,
 
,
 
,
 
,
 در خراسان جنوبی هم مثل سایر استان های کشور، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از ساعت 8 صبح آغاز شده که از همان ابتدا حضور مردم برای رأی گیری سبب ایجاد صف های طویلی از جمعیت شد.
,
 
,
 
,
 
,
در آغازین لحظات برگزاری انتخابات، ایت الله عبادی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رأی خود را به صندوق انداخت.
,
 
,
آیت الله عبادی اظهارکرد: انتخابات حق مردم است چراکه شهروند کشور هستند و در سرنوشت جامعه و نسل آینده خود حق ایفای نقش دارند. همه مردم ایران در صحنه هستند و ما هم مکلفیم همراه مردم در صحنه باشیم.
,
 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند در گفتگو با خاورستان؛ گفت: مردم ایران باید قدر این آزادی و حق رای دادن را بدانند؛ کشورهای دیگر الان حسرت کشور ما را می‌خورند بدلیل اینکه اینگونه انتخابات درکشور ما برگزار می‌شود و مردم و مسئولان باید قدر بدانند همیشه در صحنه باشند و نظام را حفظ کنند در انتخابات شرکت کرده و از همه مهمتر در ساعات اولیه حضور داشته باشند.
,
 
,
 
,
 
,
استاندار خراسان جنوبی هم در جمع خبرنگاران بیان کرد: همه شعبه ها در حال انجام فعالیت هستند و طی روز اگر نیاز به اصلاحات و امکاناتی باشد در اختیار شعب قرار خواهیم داد. همچنین با توجه به برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیک؛ اگر رای گیری الکترونیک انجام نشود تدابیری اندیشیده شده است که به صورت دستی ثبت شود.
,
 
,
 
,
 
,
سردار شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی هم در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات تضمین کننده بقای نظام و انقلاب و همچنین تامین کننده منافع کشور ایران است، مردم باید از یک امنیت خوب برخوردار باشند تا با مشارکت حداکثری برای لبیک گفتن به امر ولی مسلمین در پای صندوق ها حاضر شوند.
,
 
,
 وی افزود: نیروی انتظامی با همه توان و قدرت از ماه ها پیش در پی برگزاری انتخابات بوده است و امروز بالغ بر سه هزار نفر کار حفاظت و تامین امنیت را شعب اخذ رای و دیگر نقاط در سراسر استان بر عهده دارند.
,
 
,
 
,
 
,
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصاالرضا علیه اسلام هم در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دشمنان ما هر لحظه رصد می کنند تا ببینند از ابتدای انقلاب تا کنون به چه میزان مردم پای صندوق های اخذ رأی حاضر می شوند چرا که حضور مردم پیوند آنان با نظام و رهبری و مایه گسترش امنیت است و مقام معظم رهبری اذعان کردند حضور مردم بنده یا دولت ها نیستند که امنیت را تأمین می کنند بلکه حضور مردم امنیت آفرین است.
,
 
,
 
,
 
,
فلاحتی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ با اشاره به اینکه تاکنون در روند انتخابات مشکلی وجود نداشته است گفت: بازرسین و ناظرین در شعبه های رأی حضور دارند و اگر موارد تخلفی وجود داشته باشد؛ منتقل خواهد شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز روز جشن انتخابات برای مردم است بیان کرد: مردم خراسان جنوبی همیشه بالاترین ضریب مشارکت را بخصوص در عرصه انتخابات داشته اند و در این دوره هم با توجه به اهمیت انتخابات، حضورشان چشمگیر و زبانرد خواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
خانم کاووسی یکی از افرادی که در صف رأی حضور دارد در گفتگو با خاورستان؛ گفت:  حضور در انتخابات؛ عاملی برای انسجام نظام و دخالت در سرنوشت کشور است و این حضور تودهنی به آمریکا خواهد بود و به این معنی است که مردم ایران خودشان تصمیم می گیرند و هیچ خارجی و غرب و شرقی نمی تواند در تصمیم های ما دخالت کند.
,
 
,
 
,
 
,
آقای ذبیحی نیز با اشاره به اینکه حضور در انتخابات لبیک به ندای مقام معظم رهبری است گفت: با این حضور به استکبار و کسانی که خود را ابر قدرت می دانند، اثبات می کنیم که ملت ایران پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و قدرت این حضور از هر قدرت نظامی بیشتر است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه برنده انتخابات تمام ملت ایران و مقام معظم رهبری هستند تاکید کرد: حضور مردم نشان دهنده اقتدار نظام و اینکه هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل این مردم ایستادگی کند؛ است.
,
 
,
 
,
حضور پرشور مردم در انتخابات سبب ایجاد صف های طویلی شده است، در واقع این حضور حاکی از رأی مردم به تایید و تداوم نظام جمهوری اسلامی و مایه دلسردی و شکست دشمنان نظام است.
,
 
,
 
,
حضور  پرشور  کردستانی ها در پای صندوق های رای/پیر و جوان ، زن و مرد پای صندوق های رأی آمده اند
, حضور  پرشور  کردستانی ها در پای صندوق های رای/پیر و جوان ، زن و مرد پای صندوق های رأی آمده اند,
 
,

 صحنه ای است که فرصت سنجش اراده و انتخاب را به فرد می دهد، انتخابی که به دلیل دخیل بودن در سرنوشت جامعه، ارتقاء عزت و اعتماد به نفس فرد را فراهم می کند. البته این احساس خوشایند همیشه در افرادی که برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنند و " رای اولی " هستند، چند برابر است.

 


نوجوانانی که به واسطه حضورشان در انتخابات و مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور وارد مرحله جدیدی از زندگی شان می شوند و و با شرکت در این انتخابات دیگر به خودباوری می رسند که بزرگ شده اند، چون به نظر و رای آن ها نیز اهمیت داده می شود.

 


یک میلیون رأی‌دهنده برای نخستین‌بار می‌توانند به پای صندوق‌های رأی‌گیری بروند و سرنوشت خود و کشورشان را تغییر دهند که بخشی از آنها در استان کردستان حضور دارند.


آن کسی را که به خواسته هایم نزدیک تراست انتخاب کرده ام


هانیه حسینی می گوید: من  سعی کرده ام که به برنامه ها و اهداف تمامی نامزدهای ریاست جمهوری فکر کنم و آن کسی را که به خواسته هایم نزدیک تراست انتخاب کنم.

 


وی ادامه می دهد: البته پدرم در مواردی که برایم سوال پیش می آید و متوجه منظور برخی کاندیداها نمی شوم، برایم توضیحاتی می دهد.

 


حسینی معتقد است که شرکت کردن در انتخابات برای سربلندی و اقتدار کشور مهم است و می افزاید: درست است که من خیلی باتجربه نیستم اما به خوبی می دانم که کشورمان دشمن های زیادی در دنیا دارند که منتظرند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و پشت انقلاب را خالی کنند تا آن ها به کشورمان سلطه پیدا کنند.

 


شرکت در انتخابات همچون سربازی یک وظیفه است


مهدی بیرامی نیز می گوید: قطعا خوشحالم، فکر می کنم شرکت در انتخابات همچون سربازی یک وظیفه است و به عنوان یک سرباز فقط نباید در مرزها از ایران محافظت کنم، بلکه با حضور در پای صندوق رای نیز می توانم  از کشور دفاع کنم.

 


این سرباز وظیفه یِ رای اولی می افزاید: من هم مثل بقیه مردمِ کشور، ایران را دوست دارم و حاضرم برای سربلندی اش جانم را بدهم، همچون جوان هایی که در سال های دفاع مقدس برای حفظ ایران از تهاجم دشمن ، فداکاری کردند.

 


وی می گوید: شرکت در انتخابات یک فرصت است، فرصتی که با آن می توان سرنوشت جامعه را تعیین کرد.


کامران در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین مطالبات جامعه از رئیس جمهور آینده چیست، می گوید: من از زاویه دید خود و بنا به نیازهایی که خودم و همسن و سال‌هایم داریم این موارد را مطرح می‌کنم و فکر می‌کنم اشتغال، مسکن و پس از آن فراهم آوردن شرایطی برای ازدواج جوانان، اصلی‌ترین مسائلی است که از رئیس دولت بعدی انتظار داریم.

 


وی با اشاره به اینکه در همین شهر سنندج جوانان بیکار زیادی با تحصیلات دانشگاهی وجود دارند، خاطرنشان می‌کند: این موضوع نگرانی زیادی در میان دوستان من و حتی خانواده‌هایمان ایجاد کرده است که باید دولت بعدی بتواند تا حدود زیادی از این استرس‌ها کم کند.

 

 

مشارکت جوانان در عرصه های مختلف باعث افتخار ایران بوده و هست، تاریخ ایران به یاد خواهد داشت که چگونه جوانان این دیار چه آن ها که رای اولی بودند و چه آن ها که هنوز رای اولی نشده بودند جلوی گلوله تفنگ و تانک های دشمن سینه سپر کردند تا امروز رای اولی هایی دیگر، در میدان جنگی دیگر، دشمنان را نااُمید کنند و به آن ها نشان دهند که عزت ایران در گرو مرد، زن، پیر و جوانی است که خلق حماسه های سیاسی میراثِ ملی و در خونشان است.

 

 امروز انتخابات در حالی برگزار شد که مهرهای آبی رنگ بر سرانگشتان سنندجی ها، نوای همدلی و همزبانی را جاری می کند.

 

قبل از اینکه برگه تعرفه رأی را به صندوق بیندازید باید انگشت سبابه‌ات را بر مهر آبی‌رنگ فشار دهید و وقتی‌که اثرانگشتت بر برگ تعرفه ثبت شد، حق‌دارید رأی خود ر ا به صندوق بیندازید اما اگر اثرانگشت که نشان منحصربه‌فرد هویت انسانی و شهروندی است بر برگه نخورد حق رأی دادن نخواهید داشت.

 


آری شاید بتوان سرنوشت‌ساز بودن انتخابات را از این طریق نیز درک کرد که چگونه برای دادن رأی باید هویت خود را ثبت و مورد شناسایی قرار دهیم.

 


امروز روز انتخابات است و همه باهم و به همراه پیر و جوان و زن و مرد، شهری و روستایی پای صندوق رأی می‌رویم تا بارأی خود، برگ زرینی از تاریخ کشورمان را ورق بزنیم.

 


انگشتان آغشته به جوهر رای دهندگان مهر تایید بر حقانیت نظام
سعادت محمددی بانوی 80 ساله کردستانی در حالی که شناسنامه اش را با افتخار در دست گرفته از حضورش در انتخابات می گوید؛ حضور و مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار نظام را اثبات خواهد کرد.


وی افزود: به همین دلیل من و خانواده ام تصمیم گرفته ایم برای استحکام نظام در انتخابات مرحله دوم نیز شرکت کنیم تا در تعیین سرنوشت استان و کشورمان مشارکت داشته باشیم.

 


اصلی‌ترین وظیفه ما شرکت در انتخابات است


فاطمه حیدری بانوی 58 ساله می گوید؛ شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی است و بر ما لازم است که همگی در رای گیری شرکت کنیم زیرا آری، میزان رأی ملت است و میزان رأی من و امثال ماست که  پای صندوق برویم و برای حفظ آنچه داریم تلاش نماییم.


وی گفت: امروز دهم اردیبهشت ماه اصلی‌ترین وظیفه ما شرکت در انتخابات و آبی شدن انگشت سبابه امان است

 

محمدی یکی از شهروندان نابینای سنندجی است که از حضورش در انتخابات می گوید؛ هدف من مشارکت در سرنوشت کشور و اعلام کنیم که ما ایرانی ها و مردم کردستان برای آینده خود و کشورمان اهمیت بسزایی قائل می شویم و برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود می افزاییم .


وی گفت: گسترش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار اهمیت دارد زیرا شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوق های ریی می تواند تهدیدهای دشمنان را بی اثر و توطئه های آنان را خنثی و امید آنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کند.

 


انتخابات مصونیت‌بخش کشور و عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی است که ندای امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران را لبیک گفتند تا با پشتیبانی خود از همان روزهای آغازین، ارزش‌های والای الهی را که با حاکمیت طاغوت و طاغوتیان رنگ باخته بود، جانی دوباره بخشند.

لبیک مردم خراسان رضوی به ندای رهبر فرزانه انقلاب؛

بنویسید انتخابات؛ بخوانید شور و شعور انقلابی

,

 صحنه ای است که فرصت سنجش اراده و انتخاب را به فرد می دهد، انتخابی که به دلیل دخیل بودن در سرنوشت جامعه، ارتقاء عزت و اعتماد به نفس فرد را فراهم می کند. البته این احساس خوشایند همیشه در افرادی که برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنند و " رای اولی " هستند، چند برابر است.

,

 

,


نوجوانانی که به واسطه حضورشان در انتخابات و مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور وارد مرحله جدیدی از زندگی شان می شوند و و با شرکت در این انتخابات دیگر به خودباوری می رسند که بزرگ شده اند، چون به نظر و رای آن ها نیز اهمیت داده می شود.

,
,

 

,


یک میلیون رأی‌دهنده برای نخستین‌بار می‌توانند به پای صندوق‌های رأی‌گیری بروند و سرنوشت خود و کشورشان را تغییر دهند که بخشی از آنها در استان کردستان حضور دارند.

,
,


آن کسی را که به خواسته هایم نزدیک تراست انتخاب کرده ام

,
, آن کسی را که به خواسته هایم نزدیک تراست انتخاب کرده ام,


هانیه حسینی می گوید: من  سعی کرده ام که به برنامه ها و اهداف تمامی نامزدهای ریاست جمهوری فکر کنم و آن کسی را که به خواسته هایم نزدیک تراست انتخاب کنم.

,
,

 

,


وی ادامه می دهد: البته پدرم در مواردی که برایم سوال پیش می آید و متوجه منظور برخی کاندیداها نمی شوم، برایم توضیحاتی می دهد.

,
,

 

,


حسینی معتقد است که شرکت کردن در انتخابات برای سربلندی و اقتدار کشور مهم است و می افزاید: درست است که من خیلی باتجربه نیستم اما به خوبی می دانم که کشورمان دشمن های زیادی در دنیا دارند که منتظرند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و پشت انقلاب را خالی کنند تا آن ها به کشورمان سلطه پیدا کنند.

,
,

 

,

, ,


شرکت در انتخابات همچون سربازی یک وظیفه است

,
, شرکت در انتخابات همچون سربازی یک وظیفه است,


مهدی بیرامی نیز می گوید: قطعا خوشحالم، فکر می کنم شرکت در انتخابات همچون سربازی یک وظیفه است و به عنوان یک سرباز فقط نباید در مرزها از ایران محافظت کنم، بلکه با حضور در پای صندوق رای نیز می توانم  از کشور دفاع کنم.

,
,

 

,


این سرباز وظیفه یِ رای اولی می افزاید: من هم مثل بقیه مردمِ کشور، ایران را دوست دارم و حاضرم برای سربلندی اش جانم را بدهم، همچون جوان هایی که در سال های دفاع مقدس برای حفظ ایران از تهاجم دشمن ، فداکاری کردند.

,
,

 

,


وی می گوید: شرکت در انتخابات یک فرصت است، فرصتی که با آن می توان سرنوشت جامعه را تعیین کرد.

,
,


کامران در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین مطالبات جامعه از رئیس جمهور آینده چیست، می گوید: من از زاویه دید خود و بنا به نیازهایی که خودم و همسن و سال‌هایم داریم این موارد را مطرح می‌کنم و فکر می‌کنم اشتغال، مسکن و پس از آن فراهم آوردن شرایطی برای ازدواج جوانان، اصلی‌ترین مسائلی است که از رئیس دولت بعدی انتظار داریم.

,
,

 

,


وی با اشاره به اینکه در همین شهر سنندج جوانان بیکار زیادی با تحصیلات دانشگاهی وجود دارند، خاطرنشان می‌کند: این موضوع نگرانی زیادی در میان دوستان من و حتی خانواده‌هایمان ایجاد کرده است که باید دولت بعدی بتواند تا حدود زیادی از این استرس‌ها کم کند.

,
,

 

,

 

,

مشارکت جوانان در عرصه های مختلف باعث افتخار ایران بوده و هست، تاریخ ایران به یاد خواهد داشت که چگونه جوانان این دیار چه آن ها که رای اولی بودند و چه آن ها که هنوز رای اولی نشده بودند جلوی گلوله تفنگ و تانک های دشمن سینه سپر کردند تا امروز رای اولی هایی دیگر، در میدان جنگی دیگر، دشمنان را نااُمید کنند و به آن ها نشان دهند که عزت ایران در گرو مرد، زن، پیر و جوانی است که خلق حماسه های سیاسی میراثِ ملی و در خونشان است.

,

 

,

 امروز انتخابات در حالی برگزار شد که مهرهای آبی رنگ بر سرانگشتان سنندجی ها، نوای همدلی و همزبانی را جاری می کند.

,

 

,

قبل از اینکه برگه تعرفه رأی را به صندوق بیندازید باید انگشت سبابه‌ات را بر مهر آبی‌رنگ فشار دهید و وقتی‌که اثرانگشتت بر برگ تعرفه ثبت شد، حق‌دارید رأی خود ر ا به صندوق بیندازید اما اگر اثرانگشت که نشان منحصربه‌فرد هویت انسانی و شهروندی است بر برگه نخورد حق رأی دادن نخواهید داشت.

,

 

,


آری شاید بتوان سرنوشت‌ساز بودن انتخابات را از این طریق نیز درک کرد که چگونه برای دادن رأی باید هویت خود را ثبت و مورد شناسایی قرار دهیم.

,
,

 

,


امروز روز انتخابات است و همه باهم و به همراه پیر و جوان و زن و مرد، شهری و روستایی پای صندوق رأی می‌رویم تا بارأی خود، برگ زرینی از تاریخ کشورمان را ورق بزنیم.

,
,

 

,

, ,


انگشتان آغشته به جوهر رای دهندگان مهر تایید بر حقانیت نظام
سعادت محمددی بانوی 80 ساله کردستانی در حالی که شناسنامه اش را با افتخار در دست گرفته از حضورش در انتخابات می گوید؛ حضور و مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار نظام را اثبات خواهد کرد.

,
, انگشتان آغشته به جوهر رای دهندگان مهر تایید بر حقانیت نظام,
,


وی افزود: به همین دلیل من و خانواده ام تصمیم گرفته ایم برای استحکام نظام در انتخابات مرحله دوم نیز شرکت کنیم تا در تعیین سرنوشت استان و کشورمان مشارکت داشته باشیم.

,
,

 

,

, ,


اصلی‌ترین وظیفه ما شرکت در انتخابات است

,
, اصلی‌ترین وظیفه ما شرکت در انتخابات است,


فاطمه حیدری بانوی 58 ساله می گوید؛ شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی است و بر ما لازم است که همگی در رای گیری شرکت کنیم زیرا آری، میزان رأی ملت است و میزان رأی من و امثال ماست که  پای صندوق برویم و برای حفظ آنچه داریم تلاش نماییم.

,
,


وی گفت: امروز دهم اردیبهشت ماه اصلی‌ترین وظیفه ما شرکت در انتخابات و آبی شدن انگشت سبابه امان است

,
,

 

,

محمدی یکی از شهروندان نابینای سنندجی است که از حضورش در انتخابات می گوید؛ هدف من مشارکت در سرنوشت کشور و اعلام کنیم که ما ایرانی ها و مردم کردستان برای آینده خود و کشورمان اهمیت بسزایی قائل می شویم و برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود می افزاییم .

,


وی گفت: گسترش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار اهمیت دارد زیرا شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوق های ریی می تواند تهدیدهای دشمنان را بی اثر و توطئه های آنان را خنثی و امید آنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کند.

,
,

 

,

, ,


انتخابات مصونیت‌بخش کشور و عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی است که ندای امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران را لبیک گفتند تا با پشتیبانی خود از همان روزهای آغازین، ارزش‌های والای الهی را که با حاکمیت طاغوت و طاغوتیان رنگ باخته بود، جانی دوباره بخشند.

,
,

لبیک مردم خراسان رضوی به ندای رهبر فرزانه انقلاب؛

, لبیک مردم خراسان رضوی به ندای رهبر فرزانه انقلاب؛,

بنویسید انتخابات؛ بخوانید شور و شعور انقلابی

, بنویسید انتخابات؛ بخوانید شور و شعور انقلابی,

 بر اساس اخبار ارسالی خبرنگاران این رسانه از سراسر استان، هم‌زمان با همه دیگر نقاط ایران مردم انقلاب و متدین مشهد و شهرها و روستاهای استان با حضور پرشور در شعبات اخذ رأی علاوه بر ایجاد صحنه‌های زیبایی از آزادی و دموکراسی دینی و واقعی به ندای رهبر معظمم انقلاب لبیک گفتند تا نشان دهند تا همیشه روزگار پای انقلابشان ایستاده و از آرمان‌های امام و انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

,


 

, ,
,

حماسه در مرز
مردم مرزنشین خراسان رضوی به‌ویژه در شهرستان‌هایی مانند تربت‌جام و خواف اعم از شیعه و اهل تسنن همانند دیگر مردم استان پای‌کار آمده و بسیاری از آن‌ها با تشکیل صف‌های طولانی در اماکن اخذ رأی با این حماسه‌آفرینی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم‌خورده وحدت ملت ایران زده وعظم شان برای تعیین سرنوشت کشور و شهر و محل زندگی‌شان را نشان دادند.

, حماسه در مرز,
,


 

, ,
,

نسل‌های مختلف در صف واحد
بر اساس اخبار منتشرشده و ارسالی از خراسان رضوی در بین صف‌های طولانی که برای تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور تشکیل‌شده است از هر سن و سالی را می‌توان دید.
از جوان‌هایی که به‌اصطلاح تازه پشت لبشان سبز شده تا مردان وزنان کهن‌سالی که شاید راه رفتن هم برایشان کاری سخت و دشوار باشد؛ اما امروز همه آمده‌اند تا بگویند ما هستیم و سرنوشتمان را خودمان تعیین می‌کنیم.
امروز جوانان سال 57 با جوانان و نوجوانان انقلاب یک‌صدا فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر می‌دهند و اما این نسل‌های مختلف در یک‌چیز دیگر هم‌هم صدا و هم‌نوا هستند و آن ولایتمداری و تأکید بر پیروی از رهبر فرزانه انقلاب است.

, نسل‌های مختلف در صف واحد,
,
,
,


 

, ,
,

حماسه‌ای از جنس بانوان
زنان ایران‌زمین که همیشه تاریخ در کنار مردانشان ایستاده و دوش‌به‌دوش آن‌ها حماسه آفریده‌اند این بار نیز میدان را خالی نگذاشته و برای تعیین سکان‌دار دولت آینده و انتخاب مسئولان شهرهایشان آمدند و آزادی واقعی را به رخ جهانیان کشاندند.

, حماسه‌ای از جنس بانوان,
,

, ,

 

,

تشکیل صف‌های طولانی مقابل شعبه‌های اخذ رای در استان شیراز/مشارکت بالای مردم در ساعت های گذشته

, تشکیل صف‌های طولانی مقابل شعبه‌های اخذ رای در استان شیراز/مشارکت بالای مردم در ساعت های گذشته,

صبح امروز همزمان با سراسر کشور انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در استان فارس آغاز شده است.

,

مشاهدات خبرنگاران شیرازه از سطح شهر حاکی از آن است که از ابتدای آغاز زمان رای گیری حضور مردم نسبت به انتخابات سال گذشته گسترده تر است.

بسیاری از مدیران و مسئولان اجرایی، لشکری و کشوری نیز در ساعت‌های اولیه صبح جمعه با حضور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) رای خود را به صندوق ریختند.

از مجموع چهار میلیون و 851 هزار و 274 نفر جمعیت این استان، سه میلیون و 429 هزار و 553 نفر واجد شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری هستند.

به گفته فرماندار شیراز از جمعیت حدود یک میلیون و 800هزار نفری شیراز حدود یک میلیون و 272 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

برخی از شعب اخذ رای در جنوب شیراز و شهرک صدرا با تاخیر آغاز شد که همین امر اعتراض مردم را در پی داشته است. متولیان برگزار کننده انتخابات هنوز در این مورد موضعی اتخاذ نکرده اند.

تاخیر در صدور کارت نماینده های رئیسی در شیراز مشکل ساز شد

به گزارش شیرازه، تاخیر در صدور کارت نماینده های ابراهیم رئیسی برای حضور در شعب اخذ رای، از سوی فرمانداری باعث مشکلاتی برای حضور آنها در برخی شعب اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان شیراز شده است.

پیگیریهای خبرنگار ما نیز حاکی از آن است که فرمانداری کارت نماینده‌های روحانی را زودتر از سایر نماینده‌های رئیسی صادر کرده و همین امر باعث شده تا در ساعت‌های پایانی شب گذشته فرمانداری تعدادی کارت صادر کند و بقیه را بصورت دست نویس در اختیار ستاد رئیسی قرار دهد. دست نویس بودن کارت ها در حالی صورت گرفته که مورد تایید برخی از مسئولان شعب قرار نگیرد. 
,

مشاهدات خبرنگاران شیرازه از سطح شهر حاکی از آن است که از ابتدای آغاز زمان رای گیری حضور مردم نسبت به انتخابات سال گذشته گسترده تر است.

بسیاری از مدیران و مسئولان اجرایی، لشکری و کشوری نیز در ساعت‌های اولیه صبح جمعه با حضور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) رای خود را به صندوق ریختند.

از مجموع چهار میلیون و 851 هزار و 274 نفر جمعیت این استان، سه میلیون و 429 هزار و 553 نفر واجد شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری هستند.

به گفته فرماندار شیراز از جمعیت حدود یک میلیون و 800هزار نفری شیراز حدود یک میلیون و 272 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

برخی از شعب اخذ رای در جنوب شیراز و شهرک صدرا با تاخیر آغاز شد که همین امر اعتراض مردم را در پی داشته است. متولیان برگزار کننده انتخابات هنوز در این مورد موضعی اتخاذ نکرده اند.

تاخیر در صدور کارت نماینده های رئیسی در شیراز مشکل ساز شد

به گزارش شیرازه، تاخیر در صدور کارت نماینده های ابراهیم رئیسی برای حضور در شعب اخذ رای، از سوی فرمانداری باعث مشکلاتی برای حضور آنها در برخی شعب اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان شیراز شده است.

پیگیریهای خبرنگار ما نیز حاکی از آن است که فرمانداری کارت نماینده‌های روحانی را زودتر از سایر نماینده‌های رئیسی صادر کرده و همین امر باعث شده تا در ساعت‌های پایانی شب گذشته فرمانداری تعدادی کارت صادر کند و بقیه را بصورت دست نویس در اختیار ستاد رئیسی قرار دهد. دست نویس بودن کارت ها در حالی صورت گرفته که مورد تایید برخی از مسئولان شعب قرار نگیرد. 
,
,
,
,
,
, , ,
,
,
,
, , ,
,
,
,
,
,
, , ,
,
,
,
, شیرازه,
,
,

سیستان وبلوچستان

, سیستان وبلوچستان, سیستان وبلوچستان,

آرای مردم پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب است/ گزینه های نظامی در برابر گزینه روی میز مردم هیچ ارزشی ندارد

,

به گزارش عصرهامون، مسئولان و مدیران استان سیستان و بلوچستان در کنار مردم پای صندوق های رای حاضر شدند.
حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از آغازین ساعات رای گیری حضور حداکثری دارند افزود: با توصیه هایی که مقام رهبری داشتند و اینکه مراجع حضور در پای صندوق های رای را یک تکلیف شرعی اعلام کردند.
وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات علاوه بر تکلیف شرعی تکلیف قانونی نیز است تصریح کرد: مردم پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشند تا دشمنان نظام مثل همیشه نا امید شوند.
شهریاری تصریح کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باعث می شود که دشمنان انقلاب بدانند که مردم پای انقلاب و نظام ایستادند و هوس نمی کنند که درباره گزینه های نظامی حرفی بزنند چون می دانند که مردم گزینه های مردمی روی میز دارند که گزینه های نظامی هیچ جایگاه و ارزشی ندارد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات صندوق های رای افزود: متاسفانه در تماس های متعددی که از صبح از وی مردم داشتیم ابراز نارضایتی داشتند و عنوان کردند که به جای اینکه رای گیری راس ساعت ۸ شروع شود راس ساعت انجام نشده که این کم توجهی مسئولین را نشان می دهد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری راس ساعت ۸ صبح رای خود را در صندوق انداختند و در شهری مثل زاهدان از خیلی جاها تماس گرفتند که هنوز صندوق ها فعال نشده است و جای اعتراض هم دارد که از مسئولین اعتراض کنند.

حسین مسگرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون حضور پرشور مردم پای صندوق های رای را نوید بخش دانست و گفت: این دوره از انتخابات از همان ساعات اولیه با استقبال گسترده مردم همراه است بگونه ای که اکثر مراکز رای گیری با ازدحام جمعیت مواجه است.
وی افزود: امروز مردم با انگیزه و قصد قربت الی الله و ادای تکلیف برای شرکت در انتخابات پای صندوق های رای آمده که این حضور برای کشور نوید بخش است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان در ادامه از حضور همیشه در صحنه ملت به ویژه مردم سیستان وبلوچستان کمال تشکر و قدردانی کرد و گفت: مردم این خطه از کشور همیشه یاری گر نظام و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند.

راهداری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد واحد زاهدان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات عالی و رقابتی است افزود: ان شاء الله حضور گسترده مردم در انتخابات باعث خوشحالی رهبر انقلاب شود.
وی ادامه داد: انتخابات از زمان امام راحل (ره) واجب است و همه باید حضور داشته باشند .
راهداری با بیان اینکه نگاه دشمنان امروز به ایران است تصریح کرد: هرگاه حضور مردم در صحنه کم می شود توقع و طمع دشمنان بیشتر می شود لذا ما باید نگاه کنیم که دشمنان مملکت به دنبال چه هستند و ما ضد آن رفتار کنیم.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد واحد زاهدان در خصوص مشکلات روند انتخابات افزود: از صبح تا کنون به سه مرکز اخذ رای مراجعه کردیم اما شعبه باقر العلوم خراب است و شعبه دیگری هم تا ساعت ۸:۳۰ هنوز شروع به کار نکرده بود و اینجا هم که ازدیاد است مردم آمدند ولی متاسفانه مسئولین کند کاری می کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به حضور گسترده  و حداکثری مردم در پای صندوق های رای گفت: هر چه زمان بیشتر سپری می شد حضور مردم در صف های اخذ رای بیشتر نمایان می شود که این حضور مردم نشانه وحدت و پیوند بیش از پیش مردم با نظام و ولایت است.
مولوی نظیراحمد سلامی ادامه داد: همگان باید برای دادن رای پای صندوق ها اعلام حضور کنند زیرا این مهم یک وظیفه دینی و امانتی الهی است که در سرنوشت کشور مهم است و از طرفی نیز دشمنان را در اهداف شومشان مایوس می کند.
وی با بیان اینکه دشمنان قصد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات کشور را دارد، ادامه داد: این حضور گسترده برای دوستان نوید بخش است اما برای دشمنان مایوس کننده لذا دشمنان هرچه در این خصوص تلاش می کنند که مردم را از رفتن به پای صندوق های رای بازدارند، بی فایده است چرا که امسال نیز مردم با حضور حداکثری به مثل سنوات قبل پایبندی خود را با نظام به همگان نشان خواهند داد

, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

خبرنگاران این پایگاه خبری برای ثبت و انعکاس حماسه عظیم 29 اردیبهشت ، به حوزه های انتخابی سطح شهر رفته و با برخی از رای دهندگان گفت و گو و مصاحبه می کنند.

,

 

,

سلیمانی یکی از شهروندان زاهدان که از آغازین ساعات رای گیری در ستاد های اخذ رای حاضر شده بود به خبرنگار عصرهامون گفت:انسان وقتی قصد کار خیری دارد باید در همان ساعات اولیه انجام دهد.
وی از شهروندان خواست تا با حضور گسترده خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنانی بزنند که لحظه شماری می کنند تا صندوق های اخذ رای خالی بماند.

,
,
, ,

 

,

شهروند دیگری با بیان اینکه آمده ام تا رئیس جمهوری انتخاب کنم که به فکر مردم باشد و تنها به فکر جمع کردن مادیات برای خود نباشد تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای می تواند مشتی بر دهان دشمنان اسلام باشد که مردم ما خود برای کشورشان تصمیم می گیرند.

,
, ,

کوشافر اولین رای دهنده حاضر در شعبه ارشاد اسلامی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: حضور در پای صندوق های رای وظیفه ملی ملت ایران است زیرا با این انتخاب سرنوشت چهار سال کشور رقم می خورد.
وی این حضور را نشانه وحدت، اتحا و انسجام مردم دانست و گفت: برای به ثمر رسیدن این انقلاب جوانان زیادی جان خود را فدا کردند بر همین اساس ما وظیفه داریم با انتخاب فردی اصلح و باتقوا در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده تا مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار ستیز بزنیم.
کوشا فر با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعات اولیه انتخابات گفت: نبود امکاناتی از قبیل خودکار، لیست اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری و اعضای شورای شهر باعث نارضایتی شهروندان زاهدانی در برخی مراکز اخذ رای می باشد. 
,
,
,
,
, ,
اسماعیل حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه حضور مردم در ساعات اولیه شروع انتخابات قابل تحسین است، اظهار داشت: مردم حضور خود در پای صندوق های رای را یک وظیفه شرعی دانسته بر همین اساس با هوشیاری اقدام به انتخاب کاندید اصلح کرده زیرا با این انتخاب سرنوشت چهار سال مملکت رقم می خورد.
وی با اشاره به نبود لیست نامزدهای ریاست جمهوری و اعضای شورای شهر در برخی از مراکز اخذ رای گفت: نصب این لیست از کارهای مهمی بوده که باید قبل از حضور مردم در پای صندوق های رای بر روی دیوارها نصب می شد اما از صبح امروز مردم در شعبه اخذ رای ارشاد اسلامی سرگردان هستند و برخی با ابراز نارضایتی لیست ها را خط زده در صندوق ها می اندازند.
,
,
, ,
سربندی اولین رای اولی حاضر در شعبه اخذ رای اداره ارشاد اسلامی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: به عنوان یک ایرانی برای اثبات پایبندی به انقلاب و نظام باید در پای صندوق های رای حاضر شد برهمین اساس خوشحالم که امسال به سن تکلیف سیاسی رسیده و حق دخالت در سرنوشت کشورم  را دارم.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم زاهدان در پای صندوق های رای گفت: اگر کاندیدها با مردم صادق باشند مطمئن باشید مردم نیز از آنها پشتیبانی و حمایت می کنند.
,
,
, ,
 
,
حضور پر شور خاشی ها در پای صندوق‌های رأی
, حضور پر شور خاشی ها در پای صندوق‌های رأی,

شهروندان خاشی نیز امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه در آغازین ساعات اولیه رای گیری برای ادای تکلیف دینی خود به پای صندوق های رای آمدند.

 

 

در این میان حضور جوانان بویژه رای اولی ها دوشادوش خانواده خود جلوه ای خاص به این حضور گسترده داده است. این مردم آمده اند تا باری دیگر همانند سالهای گذشته حماسه بزرگ سیاسی را رقم زنند و ثابت کنند که مردم ایران خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین می کنند و هرگز به عناصر بیگانه حق دخالت در این سرنوشت عظیم و حساس را نخواهند داد.

اگر چه قلم از بیان آن چه امروز و تا این لحظه در سطح شهرستان خاش می‌گذرد ناتوان است ولی نمی توان از دیدن پیرمرد و پیرزن‌هایی گذشت که با عصای چهار پایه خود لنگان لنگان به مسجد می‌رساند، با دستان لرزان و پینه بسته خود شناسنامه را از جیب و یا گوشه مینارش( روسری محلی) بیرون آورده و بر صندلی تکیه می‌زنند و از بالای قاب شکسته و بندزده‌ عینکشان با نگاهی به جمع به زیان ناگفته م‌گویند که ما هم در عزت و افتخار این کشور شریک هستیم.

 

 

صفوف مردان و زنان که از اولین ساعت ها صبح امروز خود را به محل صندوق های اخذ رای در سراسر خاک شهرستان خاش رسانده بودند همه را خیره کرده تا زنان در یک صف واحد و مردان در صف دیگری شناسنامه را جهت ثبت تاریخی این روز به یاد ماندنی تحویل دهند.

 

 

امروز مساجد و مدارس مراکز أخذ رای مملو از جمعیت است، جمعیتی که برای تایین سرنوشت کشور و ‌برای کوری چشم دشمنان رای‌های خود را به صندوق‌های أخذ رای می‌اندازند.

 

 

مردم شهرستان خاش امروز آمدند تا اعلام کنند همواره پای آرمان‌های شهدا، امام راحل و انقلاب اسلامی هستیم و خواهیم بود

در این میان برخی از مسئولین شهرستان خاش نیز در آغازین ساعات اولیه شروع انتخابات در کنار دیگر مردم در شعب اخذ رای حضور یافتند و رای خود را به صندوق انداختند. و از همه مردم خواستند که کار رای را به ساعات آخر وقت قانونی رای گیری موکول نکنند..

 

 

امروز هر فردی انتخاب خود را به عنوان فرد اصلح انتخاب کرده است و مردم باید با رعایت حقوق یکدیگر و طرفدارانشان بدون اینکه مشکلی پیش بیاید همبستگی و اقتدار خود به دشمنان اسلام و کشورمان نشان دهند.

 

حضور در پای صندوق رای حضو در پای خاکریز مبارزه با دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا با حضور در پای صندوق رای شهرستان زابل اظهار کرد: استکبار جهانی ثانیه شماری می کند تا ملت ایران از انقلاب اسلامی رویگردان شود و سنگر انقلاب را خالی کند.

وی افزود: مردم با حضور چشمگیر در انتخابات مشت محکمی بر دهان ابرقدرت ها می زنند بنابراین مردم همان گونه که به آرامی رای می دهند پس از اعلام نتایج آرا نیز به آرامی از کاندیداهای رای آورده حمایت کنند.

حجت الاسلام کیخا تصریح کرد: امیدواریم پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری هر کس رای آورد سایر کاندیداها به او تبریک گفته و مردم هم بدانند هر اسمی که از صندوق در آید نماینده تمام مردم می باشد.

وی ادامه داد: مناظره ها و فضاهای تبلیغاتی ایجاد شده قابل تحسیم است چرا که زوایای مختلف شخصیتی و کاری کاندیداها در مناظرات قابل رویت می شود که روند آن رضایت بخش بود چرا که مردم با کارنامه و برنامه آن ها آشنا شدند.

 

انگشت های وحدت مرزداران میرجاوه پای برگه های رأی

یکی از این نوجوانان رای اولی در گفت وگو با خبرنگار لادیز بیان کرد: خیلی خوشحالم که در تعیین سرنوشت کشورم سهیم هستم، امروز با دوستانم آمده ام تا بار دیگر به تمام جهانیان ثابت کنیم ایران و ایرانی تا جان در بدن دارد از کشورش دفاع خواهد کرد، هر انگشت که به پای برگه های رأی زده می شود در کنار هم مشت محکمی می شود بر دهان دشمنان این مرزو بوم.

 

 

نوجوان دیگری می گوید: ما بچه های ایران، خود کشورمان را می سازیم نیازی به بیگانگان و غرب نداریم.

وی ادامه داد: از اینکه می توانم در تعیین سرنوشت خودم و کشورم دخیل باشم خیلی خوشحالم و امیدوارم فردی که رییس جمهور خواهد شد به مشکلات نوجوانان و جوانان رسیدگی کنند و برای آبادانی کشور و شکوفایی اقتصاد تلاش کند.

 

 

یکی از جوانان میرجاوه نیز می گوید: شهدا رفتند تا ما بتوانیم با آسودگی و در امنیت زندگی کنیم، آن ها جانشان را در راه این مرزو بوم گذاشتند و کمترین کاری که ما می توانیم در قبال این همه رشادت و از خود گذشتگی داشته باشیم این است که به آن ها ثابت کنیم پاسدار خونشان هستیم و برای مملکت خود هر کاری انجام خواهیم داد و من آمدم تا وظیفه ام را در قبال شهدا و وطنم انجام داده باشم.

 

 

پیرمردی که با فرزندانش پای صندوق های رای آمده، حضور در انتخابات را نعمتی بزرگ دانست و بیان کرد: وظیفه شرعی ماست که در انتخابات شرکت کنیم خودمان باید آینده سیاسی کشورمان را بسازیم، رییس جمهور آینده باید دغدغه مردم و جوانان را داشته باشد و فکری برای اشتغال جوانان بکند.

وی افزود: اینکه بنشینیم و تماشاگر باشیم چیزی را درست نمی کند خود باید سرنوشت و آینده کشورمان را بسازیم، رای دادن وظیفه هر ایرانیست اگر کسی در انتخابات شرکت نکند حق خود را ضایع کرده است و این حضور مشت محکمی است بر دهان کسانی که قصد دخالت در امور کشورمان دارند.

 

 

 انتخابات نمایش اقتدار همبستگی ملی و قدرت واقعی مردم ایران و گامی برای توسعه کشور است و  هویت روح و معنایش را در تعهد خالصانه ملت در برابر نظام جمهوری اسلامی باز می یابد ، بدون شک مرزداران میرجاوه این بار نیز با حضور گسترده و باشکوه خود در انتخابات حماسه ای دیگر را رقم می زنند که در بلندای تاریخ این سرزمین حک خواهد شد.

 

آرای مردم پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب است

,

شهروندان خاشی نیز امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه در آغازین ساعات اولیه رای گیری برای ادای تکلیف دینی خود به پای صندوق های رای آمدند.

,

 

,

, ,

 

,

در این میان حضور جوانان بویژه رای اولی ها دوشادوش خانواده خود جلوه ای خاص به این حضور گسترده داده است. این مردم آمده اند تا باری دیگر همانند سالهای گذشته حماسه بزرگ سیاسی را رقم زنند و ثابت کنند که مردم ایران خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین می کنند و هرگز به عناصر بیگانه حق دخالت در این سرنوشت عظیم و حساس را نخواهند داد.

,

اگر چه قلم از بیان آن چه امروز و تا این لحظه در سطح شهرستان خاش می‌گذرد ناتوان است ولی نمی توان از دیدن پیرمرد و پیرزن‌هایی گذشت که با عصای چهار پایه خود لنگان لنگان به مسجد می‌رساند، با دستان لرزان و پینه بسته خود شناسنامه را از جیب و یا گوشه مینارش( روسری محلی) بیرون آورده و بر صندلی تکیه می‌زنند و از بالای قاب شکسته و بندزده‌ عینکشان با نگاهی به جمع به زیان ناگفته م‌گویند که ما هم در عزت و افتخار این کشور شریک هستیم.

,

 

,

, ,

 

,

صفوف مردان و زنان که از اولین ساعت ها صبح امروز خود را به محل صندوق های اخذ رای در سراسر خاک شهرستان خاش رسانده بودند همه را خیره کرده تا زنان در یک صف واحد و مردان در صف دیگری شناسنامه را جهت ثبت تاریخی این روز به یاد ماندنی تحویل دهند.

,

 

,

, ,

 

,

امروز مساجد و مدارس مراکز أخذ رای مملو از جمعیت است، جمعیتی که برای تایین سرنوشت کشور و ‌برای کوری چشم دشمنان رای‌های خود را به صندوق‌های أخذ رای می‌اندازند.

,

 

,

, ,

 

,

مردم شهرستان خاش امروز آمدند تا اعلام کنند همواره پای آرمان‌های شهدا، امام راحل و انقلاب اسلامی هستیم و خواهیم بود

,

در این میان برخی از مسئولین شهرستان خاش نیز در آغازین ساعات اولیه شروع انتخابات در کنار دیگر مردم در شعب اخذ رای حضور یافتند و رای خود را به صندوق انداختند. و از همه مردم خواستند که کار رای را به ساعات آخر وقت قانونی رای گیری موکول نکنند..

,

 

,

, ,

 

,

امروز هر فردی انتخاب خود را به عنوان فرد اصلح انتخاب کرده است و مردم باید با رعایت حقوق یکدیگر و طرفدارانشان بدون اینکه مشکلی پیش بیاید همبستگی و اقتدار خود به دشمنان اسلام و کشورمان نشان دهند.

,

 

,

حضور در پای صندوق رای حضو در پای خاکریز مبارزه با دشمن است

, حضور در پای صندوق رای حضو در پای خاکریز مبارزه با دشمن است,

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا با حضور در پای صندوق رای شهرستان زابل اظهار کرد: استکبار جهانی ثانیه شماری می کند تا ملت ایران از انقلاب اسلامی رویگردان شود و سنگر انقلاب را خالی کند.

وی افزود: مردم با حضور چشمگیر در انتخابات مشت محکمی بر دهان ابرقدرت ها می زنند بنابراین مردم همان گونه که به آرامی رای می دهند پس از اعلام نتایج آرا نیز به آرامی از کاندیداهای رای آورده حمایت کنند.

حجت الاسلام کیخا تصریح کرد: امیدواریم پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری هر کس رای آورد سایر کاندیداها به او تبریک گفته و مردم هم بدانند هر اسمی که از صندوق در آید نماینده تمام مردم می باشد.

وی ادامه داد: مناظره ها و فضاهای تبلیغاتی ایجاد شده قابل تحسیم است چرا که زوایای مختلف شخصیتی و کاری کاندیداها در مناظرات قابل رویت می شود که روند آن رضایت بخش بود چرا که مردم با کارنامه و برنامه آن ها آشنا شدند.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

انگشت های وحدت مرزداران میرجاوه پای برگه های رأی

, انگشت های وحدت مرزداران میرجاوه پای برگه های رأی,

یکی از این نوجوانان رای اولی در گفت وگو با خبرنگار لادیز بیان کرد: خیلی خوشحالم که در تعیین سرنوشت کشورم سهیم هستم، امروز با دوستانم آمده ام تا بار دیگر به تمام جهانیان ثابت کنیم ایران و ایرانی تا جان در بدن دارد از کشورش دفاع خواهد کرد، هر انگشت که به پای برگه های رأی زده می شود در کنار هم مشت محکمی می شود بر دهان دشمنان این مرزو بوم.

,

 

,

, ,

 

,

نوجوان دیگری می گوید: ما بچه های ایران، خود کشورمان را می سازیم نیازی به بیگانگان و غرب نداریم.

,

وی ادامه داد: از اینکه می توانم در تعیین سرنوشت خودم و کشورم دخیل باشم خیلی خوشحالم و امیدوارم فردی که رییس جمهور خواهد شد به مشکلات نوجوانان و جوانان رسیدگی کنند و برای آبادانی کشور و شکوفایی اقتصاد تلاش کند.

,

 

,

, ,

 

,

یکی از جوانان میرجاوه نیز می گوید: شهدا رفتند تا ما بتوانیم با آسودگی و در امنیت زندگی کنیم، آن ها جانشان را در راه این مرزو بوم گذاشتند و کمترین کاری که ما می توانیم در قبال این همه رشادت و از خود گذشتگی داشته باشیم این است که به آن ها ثابت کنیم پاسدار خونشان هستیم و برای مملکت خود هر کاری انجام خواهیم داد و من آمدم تا وظیفه ام را در قبال شهدا و وطنم انجام داده باشم.

,

 

,

, ,

 

,

پیرمردی که با فرزندانش پای صندوق های رای آمده، حضور در انتخابات را نعمتی بزرگ دانست و بیان کرد: وظیفه شرعی ماست که در انتخابات شرکت کنیم خودمان باید آینده سیاسی کشورمان را بسازیم، رییس جمهور آینده باید دغدغه مردم و جوانان را داشته باشد و فکری برای اشتغال جوانان بکند.

,

وی افزود: اینکه بنشینیم و تماشاگر باشیم چیزی را درست نمی کند خود باید سرنوشت و آینده کشورمان را بسازیم، رای دادن وظیفه هر ایرانیست اگر کسی در انتخابات شرکت نکند حق خود را ضایع کرده است و این حضور مشت محکمی است بر دهان کسانی که قصد دخالت در امور کشورمان دارند.

,

 

,

, ,

 

,

 انتخابات نمایش اقتدار همبستگی ملی و قدرت واقعی مردم ایران و گامی برای توسعه کشور است و  هویت روح و معنایش را در تعهد خالصانه ملت در برابر نظام جمهوری اسلامی باز می یابد ، بدون شک مرزداران میرجاوه این بار نیز با حضور گسترده و باشکوه خود در انتخابات حماسه ای دیگر را رقم می زنند که در بلندای تاریخ این سرزمین حک خواهد شد.

,

 

,

آرای مردم پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب است

, آرای مردم پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب است,

حجت الاسلام والمسلمین مهدی هاشمی پور مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: شرکت در انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و شکوه ملی است و این حضور نشانگر بلوغ فکری و سیاسی ملت ایران است.

, لادیز,

وی افزود: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، افتخار دیگری بر تاریخ درخشان خود به ثبت می رسانند و  با هر برگ رأی خود موجبات تداوم انقلاب اسلامی و افزایش هرچه بیشتر عظمت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان را فراهم می کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: انتخابات مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده که ثمره آن تضمین و پایداری نظام، و امنیت و آرامش ملت است و مردم می توانند با شرکت در انتخابات علاوه بر انجام تکلیف الهی، در تعیین سرنوشت خود موثر باشند.

,

 

,

, ,

 

,


برگزاری انتخابات در ۳۰ شهر و ۹۴۲ روستای گلستان / توزیع یک میلیون و 290 هزار تعرفه رای در استان گلستان / تعطیلی مدارس استان گلستان

,
, برگزاری انتخابات در ۳۰ شهر و ۹۴۲ روستای گلستان / توزیع یک میلیون و 290 هزار تعرفه رای در استان گلستان / تعطیلی مدارس استان گلستان, برگزاری انتخابات در ۳۰ شهر و ۹۴۲ روستای گلستان / توزیع یک میلیون و 290 هزار تعرفه رای در استان گلستان / تعطیلی مدارس استان گلستان,

 

,

به گزارش گلستان ما ؛ «دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری» و «پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا» در استان گلستان امروز جمعه (29 اردیبهشت‌ماه) همزمان با سایر استان‌های کشور در حال برگزاری است. پوشش لحظه به لحظه خبرهای مرتبط با این رویداد را از طریق صفحه استانی تسنیم گلستان دنبال کنید. 

, گلستان ما,

انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان گلستان آغاز شد

, انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان گلستان آغاز شد, انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان گلستان آغاز شد,

علی اصغر طهماسبی رئیس ستاد انتخابات استان گلستان صبح امروز در حاشیه اعلام آغاز انتخابات در استان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان گلستان آغاز شد.

,

وی افزود: استان گلستان یک میلیون و 868 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد یک میلیون و 290 هزار نفر در انتخابات این دوره دارای شرایط رای دادن هستند.

,

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تصریح کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری یک‌هزار و 657 شعبه و برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان یک‌هزار و 639 شعبه اختصاص یافته است.

,

00332

, 00332,

طهماسبی گفت: مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها باید در صحنه باشند زیرا حضور در این دو اتفاق مهم تاثیر زیادی در آینده کشور خواهد داشت.

,

وی افزود: در انتخابات قبلی مردم استان گلستان مشارکت خوبی داشته و بیش از 80 درصد مشارکت داشتند و نخستین میزان مشارکت در کشور توسط استان گلستان رقم خورد.

,

نماینده ولی فقیه در استان گلستان رای خود را در صندوق انداخت

, نماینده ولی فقیه در استان گلستان رای خود را در صندوق انداخت, نماینده ولی فقیه در استان گلستان رای خود را در صندوق انداخت,

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه گرگان پای صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حاضر و رای خود را به داخل صندوق انداخت.

,

نماینده ولی فقیه در استان گلستان امروز صبح با حضور در بیت الزهرا گرگان و صندوق سیار مستقر در آن مکان، رای خود را در صندوق انداخت.

,

Entekhab96 1

, Entekhab96 1,

همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان گلستان آغاز شد.

,

استان گلستان یک میلیون و 868 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد یک میلیون و 290 هزار نفر در انتخابات این دوره دارای شرایط رای دادن هستند.

,

استاندار گلستان رای خود را به صندوق انداخت‌

, استاندار گلستان رای خود را به صندوق انداخت‌, استاندار گلستان رای خود را به صندوق انداخت‌,

حسن صادقلو دقایقی قبل با حضور در مسجد جامع گرگان، رای خود را به صندوق انتخابات شوراها و ریاست جمهوری انداخت و مشارکت خود را در دقایق اولیه انتخابات ثبت کرد.

,

برخی از اعضای شورای تامین استان و مدیران دستگاه‌های اجرائی نیز به همراه استاندار رای خود را به صندوق انداختند.

,

Entekhab 1

, Entekhab 1,

حسن صادقلو استاندار گلستان پس از انجام مراحل رای‌گیری و انداختن رای در صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات قبلی مردم استان گلستان مشارکت خوبی داشته و بیش از 80 درصد مشارکت داشتند و نخستین میزان مشارکت در کشور توسط استان گلستان رقم خورد.

,

وی افزود: از جمعیت یک‌میلیون و 868 هزار نفری استان گلستان، یک میلیون و 290 هزار نفر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا دارای شرایط رای دادن هستند.

,

استاندار گلستان گفت: حضور در مناسبت‌های ملی و مذهبی به خصوص مشارکت بالای مردم در انتخابات گذشته سبب شد نگاه ملی به این استان نگاهی ویژه باشد و در حوزه‌های مختلف بسیار تاثیرگذار بوده است.

,

آیت الله میبدی، رای خود را در صندوق انداخت

, آیت الله میبدی، رای خود را در صندوق انداخت, آیت الله میبدی، رای خود را در صندوق انداخت,
Entekhab96 1
, Entekhab96 1,

آیت الله سید محمدرضا طاهایی میبدی صبح امروز و در دقایق اولیه رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، رای خود را به صندوق سیار انداخت.

حضور عروس و داماد ترکمن گمیشانی پای صندوق رای

عروس و داماد گمیشانی در ساعات اولیه رای گیری پای صندوق رای حاضر و رای خود را به صندوق انداختند.

"علی بایرامی" و"گل شیرین پیر قلی زاده" عروس داماد اهل گمیشان امروز در نخستین ساعات اولیه رای گیری به شعبه اخذ رای مراجعه کردند و سرنوشت  زندگی خود را با سرنوشت کشور عجین دانستند.

علی بایرامی گفت: روز عروسی هر شخصی بهترین روز زندگی اوست و ما خواستیم این شادی را با ملت ایران پای صندوق های رای تقسیم کنیم.

وی افزود: ان شاا... سرنوشت زندگی مان و کشورمان بخوبی رقم خواهد خورد.

این داماد گمیشانی در خاتمه گفت: به عشق نظام و کشور پای صندوق رای حاضر شدیم.

aroosdamad 4

aroosdamad 3

,

آیت الله سید محمدرضا طاهایی میبدی صبح امروز و در دقایق اولیه رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، رای خود را به صندوق سیار انداخت.

,

حضور عروس و داماد ترکمن گمیشانی پای صندوق رای

, حضور عروس و داماد ترکمن گمیشانی پای صندوق رای, حضور عروس و داماد ترکمن گمیشانی پای صندوق رای,

عروس و داماد گمیشانی در ساعات اولیه رای گیری پای صندوق رای حاضر و رای خود را به صندوق انداختند.

"علی بایرامی" و"گل شیرین پیر قلی زاده" عروس داماد اهل گمیشان امروز در نخستین ساعات اولیه رای گیری به شعبه اخذ رای مراجعه کردند و سرنوشت  زندگی خود را با سرنوشت کشور عجین دانستند.

علی بایرامی گفت: روز عروسی هر شخصی بهترین روز زندگی اوست و ما خواستیم این شادی را با ملت ایران پای صندوق های رای تقسیم کنیم.

وی افزود: ان شاا... سرنوشت زندگی مان و کشورمان بخوبی رقم خواهد خورد.

این داماد گمیشانی در خاتمه گفت: به عشق نظام و کشور پای صندوق رای حاضر شدیم.

aroosdamad 4

aroosdamad 3

,

عروس و داماد گمیشانی در ساعات اولیه رای گیری پای صندوق رای حاضر و رای خود را به صندوق انداختند.

,

"علی بایرامی" و"گل شیرین پیر قلی زاده" عروس داماد اهل گمیشان امروز در نخستین ساعات اولیه رای گیری به شعبه اخذ رای مراجعه کردند و سرنوشت  زندگی خود را با سرنوشت کشور عجین دانستند.

,

علی بایرامی گفت: روز عروسی هر شخصی بهترین روز زندگی اوست و ما خواستیم این شادی را با ملت ایران پای صندوق های رای تقسیم کنیم.

,

وی افزود: ان شاا... سرنوشت زندگی مان و کشورمان بخوبی رقم خواهد خورد.

,

این داماد گمیشانی در خاتمه گفت: به عشق نظام و کشور پای صندوق رای حاضر شدیم.

,

aroosdamad 4

, aroosdamad 4,

aroosdamad 3

, aroosdamad 3,

انتخابات الکترونیکی در 4 شهر استان گلستان برگزار می‎شود

, انتخابات الکترونیکی در 4 شهر استان گلستان برگزار می‎شود, انتخابات الکترونیکی در 4 شهر استان گلستان برگزار می‎شود,

علی‎اصغر طهماسبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی وزارت کشور در 4 شهر استان گلستان انتخابات امروز الکترونیکی انجام می‌شود و در این انتخابات شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول و بندر ترکمن را شامل می‌شود.

,

وی افزود: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در 4 شهر استان گلستان مهیا شده است.

,

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با اشاره به تهیه 250 دستگاه رایانه مخصوص رای‌گیری در استان، گفت: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات الترونیک در استان گلستان مهیا است.

,

وی افزود: برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک‌هزار و 657 شعبه و برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان گلستان یک‌هزار و 639 شعبه اخذ رای برپا شده است.

,

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان تصریح کرد: از تعداد شعبات اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در این استان گلستان یک‌هزار و 95 شعبه روستایی و بقیه شهری هستند.

,

Entekhab 1

, Entekhab 1,

طهماسبی گفت: در بخش روستایی 66 شعبه سیار و یک‌‎هزار و 9 شعبه ثابت است و از مجموع 562 شعبه شهری در این انتخابات، 27 شعبه سیار و بقیه ثابت هستند.

,

وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در 4 شهر استان گلستان اظهار کرد: در انتخابات شوراها ، شعبه سیار روستایی نخواهیم داشت و همه صندوق‌های سیار انتخابات متعلق به ریاست جمهوری است.

,

طهماسبی با بیان اینکه 34 انتخابات را پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کردیم، گفت: این مهم دستاورد مهمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‎رود.

,

آیت الله حسینی شاهرودی رای خود را به صندوق انداخت

, آیت الله حسینی شاهرودی رای خود را به صندوق انداخت, آیت الله حسینی شاهرودی رای خود را به صندوق انداخت,

آیت الله حسینی شاهرودی پس از انداختن رای خود در صندوق رای در جمع خبرنگاران گفت: شرکت  در انتخابات برای مردم ایران که یک کشور اسلامی است یک فریضه واجب محسوب می شود و باید هر شهروند مسلمان به این فریضه عمل کند.

,

وی گفت: مردم با تلاش کنند با انتخاب کاندیدای اصلح، زمینه ساز رشد و ترقی کشور را فراهم سازند.

,

shahridi1

, shahridi1,

shahridi1

, shahridi1,

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان: حدود 70 درصد جمعیت گلستان، حائز شرکت در انتخابات هستند

, مدیر کل ثبت احوال استان گلستان: حدود 70 درصد جمعیت گلستان، حائز شرکت در انتخابات هستند, مدیر کل ثبت احوال استان گلستان: حدود 70 درصد جمعیت گلستان، حائز شرکت در انتخابات هستند,

"حسن وفایی" مدیر کل ثبت احوال استان گلستان،  پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ستاد مرکزی انتخابات استان گلستان گفت: حدود 70 درصد جمعیت استان واجد شرایط برای رای دادن هستند و تعداد مردها در استان گلستان بیشتر از خانم‎ها است.

,

وی در پاسخ به این سوال که چه میزان شناسنامه المثتی در گرگان صادر شده است، افزود: یک هزار و 500 شناسنامه المثنی از 26 اردیبهشت ماه در کل استان گلستان صادر شده است،

,

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان تصریح کرد: حدود 70 درصد جمعیت استان واجد شرایط برای رای دادن هستند که تعداد مردها در استان گلستان بیشتر از خانم‎ها است.

,

"وفایی" در ادامه گفت گو با خبرنگاران ضمن بیان این موضوع که برای صدور شناسنامه‎های المثنی یک ماه افراد متقاضی در صف انتظار می‎ماندند، اظهار کرد: از 26 اردیبهشت ماه دستور دادیم که بدون نوبت به صدور شناسنامه‎ها رسیدگی شود تا مردم برای رای دادند مشکلی نداشته باشند.

,

23

, 23,

وی گفت: همه شناسنامه‎ها به جزء دو شهر گرگان و گنبد کاووس، سایر متقاضیان شهر های استان ، شناسنامه های خود را تحویل گرفتند.

,

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: افرادی واجد شرایط که به هر دلیلی کارت ملی و شناسنامه به همراه نداشته باشند، میتوانند به صورت تلفنی مشخصات خود را به شعب اخذ رای اعلام نمایند تا در انتخابات رای شرکت نمایند.

,

پیش قدم : تا کنون هیچ گونه مشکلی در امر اعتبارات انتخابات نداشتیم/ شمارش آرا به صورت آنلاین قابل رصد است

, پیش قدم : تا کنون هیچ گونه مشکلی در امر اعتبارات انتخابات نداشتیم/ شمارش آرا به صورت آنلاین قابل رصد است, پیش قدم : تا کنون هیچ گونه مشکلی در امر اعتبارات انتخابات نداشتیم/ شمارش آرا به صورت آنلاین قابل رصد است,

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان از ستاد انتخابات استانداری گلستان گفت: "حسین پیش قدم" رئیس سازمان برنامه وبودجه استان گلستان گفت: تا به حال مشکلی از نظر اعتبار در هیچ یک از انتخابات کشور وجود نداشته است و چون از سال‎های قبل این موارد پیش بینی می شد، تجهیزات و سخت‎افزارهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات، در نظر گرفته می شد.

,

* در 55 شهر کشور، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود

, * در 55 شهر کشور، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود,

وی افزود: در سال جاری یک اقدام جدیدی صورت گرفته است و آن هم الکترونیکی برگزار کردن انتخابات بود که در بین شهر های کشور، 55 شهر، انتخابات آن به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

,

"پیش قدم" تصریح کرد: این انتخابات می‎تواند بستری مهم برای برگزاری بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری سال های آتی باشد که می توانیم از ظرفیت این انتخابات برای رسیدن به وضعیت سریع انتخابات های آینده بهره برد که این امر مهم در استان گلستان و در این دوره از انتخابات، در چهار شهر پیاده سازی شده است.

,

* شمارش آرا به صورت آنلاین و لحظه ای قابل رصد است

, * شمارش آرا به صورت آنلاین و لحظه ای قابل رصد است,

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استانداری گلستان اظهار کرد: با الکترونیکی برگزار کردن انتخابات در استان، شمارش آرا به صورت لحظه ای و آنلاین از سوی برخی از افراد که شامل اعضای شورای نگهبان و مسئولین اجرایی انتخابات استان هستند، قابل رصد است.

,

* 30 هزار رای اولی در گلستان وجود دارد

, * 30 هزار رای اولی در گلستان وجود دارد,

وی افزود: از یک میلیون و 290 هزار نفری که در گلستان واجد رای دادن هستند، بسیاری رای اولی هستند که در استان گلستان حدود 30 هزار نفر رای اولی وجود دارد.

,

این مقام مسئول در گلستان اظهار کرد: امید داریم با مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات؛ این انتخابات در چند ساعت دیگر به اتمام برسد و پذیرش رای مردم از سوی هر یک از نامزد ها، می‎تواند به ادامه راه منتخب مردم کمک کند.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان در پایان تاکید کرد: هر نامزد عزیزی که در انتخاب ریاست جمهوری، پیروز شد، بتواند برای استان گلستان ظرفیت جدیدی را احداث کند.

,
رییس ستاد انتخابات استان گلستان:

مدارس گلستان، شنبه تعطیل اعلام شد

,
رییس ستاد انتخابات استان گلستان:
, رییس ستاد انتخابات استان گلستان:,

مدارس گلستان، شنبه تعطیل اعلام شد

, مدارس گلستان، شنبه تعطیل اعلام شد,
, ,

رییس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان این موضوع که استقبال مردم استان در پای صندوق های اخذ رای بی نظیر بوده است، گفت: مدارس سراسر استان گلستان فردا، شنبه 30 اردبیهشت ماه تعطیل است.

,

از ستاد انتخابات استان گلستان؛ "علی اصغر طهماسبی" رییس ستاد انتخابات استان گلستان در جمع خبرنگاران از تعطیلی مدارس سراسر استان گلستان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز شنبه 30 اردبیهشت ماه خبر داد.

,

وی افزود: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با سازمان آموزش و پرورش استان گلستان و ازدحام جمعیت در پای صندوق های رای و اینکه در 80 درصد مدارس استان گلستان، شعب اخذ رای وجود دارد، مدارس سراسر استان تعطیل اعلام شد.

,
خانواده شهدای مدافع حرم گنبد در پای صندوق رأی ؛

آمده ایم تا بگوئیم در همه صحنه ها هستیم

,
خانواده شهدای مدافع حرم گنبد در پای صندوق رأی ؛
,

آمده ایم تا بگوئیم در همه صحنه ها هستیم

, آمده ایم تا بگوئیم در همه صحنه ها هستیم,

همسر شهید مدافع حرم علیرضا صفرپورجاجرمی با تاکید بر ساختن حماسه ای دیگر برای اقتدار نظام گفت: شرکت در انتخابات وظیفۀ شرعی همۀ ماست و نباید بگذاریم خون شهدایمان پایمال شود.

,

آمنه کی منش ابراز امیدواری کرد در این انتخابات هر کس که رئیس جمهو می شود همواره پشتیبان ولایت و به فکر مردم بی بضاعت و جوانان تحصیلکرده ای که کار ندارند، باشد.

,

qaboosnameh 2

, qaboosnameh 2,

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آینده ایران باید کاری کند که نظام اسلامی و اسلام پابرجا بماند.

,

همیشه در صحنه زنده و حاضریم

, همیشه در صحنه زنده و حاضریم,

مادر شهید بسیجی مهدی شکوری نیز گفت: حضور ما در اینجا برای این است که دشمنان بدانند ما مدافع خون شهدای خود هستیم و همیشه در صحنه زنده و حاضریم.

,

qaboosnameh 6 Copy1

, qaboosnameh 6 Copy1,

این مادر شهید در مورد حضور همزمان خانواده های شهدای مدافع حرم در پای صندوق اخذ رای  اظهار کرد: این حضور همزمان نشان از این دارد که مردم بدانند ما در همه صحنه ها با هم هستیم.

,

با تک تک آرای خود مشت بر دهان استکبار می زنیم

, با تک تک آرای خود مشت بر دهان استکبار می زنیم,

فرزند اولین شهید مدافع حرم گنبد" شهید غلامعلی تولی" نیز به خبرنگاران گفت: این حضور به دشمنان این پیام را می دهد که در سرنوشت ما دخالت نکنند و ما همواره پشتیبان ولایت فقیه و آرمان های انقلاب هستیم .

,

هادی تولی همچنین گفت: با این حضور به همه مستکبرین جهان بالاخص آمریکا و اسرائیل این را می گوئیم که با تک تک آرای خود مشت بر دهان آنها خواهیم زد و همواره در مسیر شهدا گام بر می داریم تا مبادا با رای ندادن خون شهدا پایمال شود.

,

qaboosnameh 3

, qaboosnameh 3,

 

,

qaboosnameh 4

, qaboosnameh 4,

qaboosnameh 5

, qaboosnameh 5,

 

,

qaboosnameh 7

, qaboosnameh 7,

مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان: 5 هزار نیروی نظامی در گلستان، امنیت انتخابات را پوشش می دهند

, مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان: 5 هزار نیروی نظامی در گلستان، امنیت انتخابات را پوشش می دهند,

مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان با بیان این مطلب که حضور مردم در پای صندوق های رای، خدمت آن ها از یک رزمنده در جبه های جنگ کمتر نیست، گفت: به طور مستقیم 5 هزار نیروی مسلح در گلستان، حافط صندوق های رای در گلستان هستند.

,

مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان با بیان این مطلب که حضور مردم در پای صندوق های رای، خدمت آن ها از یک رزمنده در جبه های جنگ کمتر نیست، گفت: به طور مستقیم 5 هزار نیروی مسلح در گلستان، حافط صندوق های رای در گلستان هستند.

,

"سید ابوالفضل حسینی فرد"، مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان ضمن تبریک به مردم گلستان به واسطه جشن انتخابات که با حضور پور شور مردم در پای صندوق های رای در حال برگزاری است، گفت: این امر، نشان دهنده آن است، که مردم در راستای اهداف نظام قدم بر می دارند.

,

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت استان از نظر تامین امنیت در چه رده ای است، افزود: تا کنون هیچ گونه مشکلی در استان گلستان از نظر امنیتی نداشتیم و خوشبختانه میتوان گفت، که آرامترین شرایط امنیتی در استان شاهد هستیم.

,

0001207541

, 0001207541,

"حسینی فرد" در ادامه گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: امنیت انتخابات استان گلستان بر عهده نیروی انتظامی، سپاه، بسیج می باشد.

,

مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان در ادامه در پاسخ به این سوال که چه تعداد نیروی امنیتی در استان گلستان، امنیت انتخابات را در دست دارند، اظهار کرد: ما به طور مستقیم 5 هزار نیروی مسلح برای برگزاری این دوره از انتخابات بسیج کردیم.

,

وی خاطر نشان کرد: ارزش حضور مردم در پای صندوق های رای، کمتر از خدمت کردن یک رزمنده در جبه های نبرد نیست.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه