اخبار داغ

حماسه حضور در خراسان جنوبی؛

ایجاد صف های طولانی رأی گیری در استان/ آیت الله عبادی: مکلفیم همراه مردم در صحنه باشیم

ایجاد صف های طولانی رأی گیری در استان/ آیت الله عبادی: مکلفیم همراه مردم در صحنه باشیم
در خراسان جنوبی هم مثل سایر استان های کشور، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از ساعت 8 صبح آغاز شده که از همان ابتدا حضور مردم برای رأی گیری سبب ایجاد صف های طویلی از جمعیت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان؛ امروز 29 اردیبهشت ماه سال 96؛ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ روز تاریخی در خراسان جنوبی در حال رقم خوردن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛,

علی جزندری دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد واجدین شرایط رأی گیری در استان ۵۵۲ هزار  و ۲۹۸ نفر هستند که تعداد رأی اولی ها نیز ۱۶ هزار نفر هستند.

,

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۹۰۲ شعبه أخذ رأی داریم افزود: در حال حاضر یک میلیون و ۴۰۰ تعرفه رأی گیری در استان توزیع شده است. 

,

جزندری داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی را ۵ هزار و ۱۰۳ نفر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۸۲ داوطلب شهری ۴ هزار و ۹۹۵ داوطلب روستایی هستند.

,

 وی افزود: تا این لحظه بیش از ۱۶۰ هزار نفر از مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

,

 

,

 در خراسان جنوبی هم مثل سایر استان های کشور، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از ساعت 8 صبح آغاز شده که از همان ابتدا حضور مردم برای رأی گیری سبب ایجاد صف های طویلی از جمعیت شد.

,

 

,

در آغازین لحظات برگزاری انتخابات، ایت الله عبادی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رأی خود را به صندوق انداخت.

,

آیت الله عبادی اظهارکرد: انتخابات حق مردم است چراکه شهروند کشور هستند و در سرنوشت جامعه و نسل آینده خود حق ایفای نقش دارند. همه مردم ایران در صحنه هستند و ما هم مکلفیم همراه مردم در صحنه باشیم.

,

 

,

حجت الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند در گفتگو با خاورستان؛ گفت: مردم ایران باید قدر این آزادی و حق رای دادن را بدانند؛ کشورهای دیگر الان حسرت کشور ما را می‌خورند بدلیل اینکه اینگونه انتخابات درکشور ما برگزار می‌شود و مردم و مسئولان باید قدر بدانند همیشه در صحنه باشند و نظام را حفظ کنند در انتخابات شرکت کرده و از همه مهمتر در ساعات اولیه حضور داشته باشند.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی هم در جمع خبرنگاران بیان کرد: همه شعبه ها در حال انجام فعالیت هستند و طی روز اگر نیاز به اصلاحات و امکاناتی باشد در اختیار شعب قرار خواهیم داد. همچنین با توجه به برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیک؛ اگر رای گیری الکترونیک انجام نشود تدابیری اندیشیده شده است که به صورت دستی ثبت شود.

,

 

,

سردار شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی هم در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات تضمین کننده بقای نظام و انقلاب و همچنین تامین کننده منافع کشور ایران است، مردم باید از یک امنیت خوب برخوردار باشند تا با مشارکت حداکثری برای لبیک گفتن به امر ولی مسلمین در پای صندوق ها حاضر شوند.

,

 وی افزود: نیروی انتظامی با همه توان و قدرت از ماه ها پیش در پی برگزاری انتخابات بوده است و امروز بالغ بر سه هزار نفر کار حفاظت و تامین امنیت را شعب اخذ رای و دیگر نقاط در سراسر استان بر عهده دارند.

,

 

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصاالرضا علیه اسلام هم در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دشمنان ما هر لحظه رصد می کنند تا ببینند از ابتدای انقلاب تا کنون به چه میزان مردم پای صندوق های اخذ رأی حاضر می شوند چرا که حضور مردم پیوند آنان با نظام و رهبری و مایه گسترش امنیت است و مقام معظم رهبری اذعان کردند حضور مردم بنده یا دولت ها نیستند که امنیت را تأمین می کنند بلکه حضور مردم امنیت آفرین است.

,

 

,

فلاحتی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ با اشاره به اینکه تاکنون در روند انتخابات مشکلی وجود نداشته است گفت: بازرسین و ناظرین در شعبه های رأی حضور دارند و اگر موارد تخلفی وجود داشته باشد؛ منتقل خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه امروز روز جشن انتخابات برای مردم است بیان کرد: مردم خراسان جنوبی همیشه بالاترین ضریب مشارکت را بخصوص در عرصه انتخابات داشته اند و در این دوره هم با توجه به اهمیت انتخابات، حضورشان چشمگیر و زبانرد خواهد بود.

,

 

,

خانم کاووسی یکی از افرادی که در صف رأی حضور دارد در گفتگو با خاورستان؛ گفت:  حضور در انتخابات؛ عاملی برای انسجام نظام و دخالت در سرنوشت کشور است و این حضور تودهنی به آمریکا خواهد بود و به این معنی است که مردم ایران خودشان تصمیم می گیرند و هیچ خارجی و غرب و شرقی نمی تواند در تصمیم های ما دخالت کند.

,

 

,

آقای ذبیحی نیز با اشاره به اینکه حضور در انتخابات لبیک به ندای مقام معظم رهبری است گفت: با این حضور به استکبار و کسانی که خود را ابر قدرت می دانند، اثبات می کنیم که ملت ایران پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و قدرت این حضور از هر قدرت نظامی بیشتر است.

,

وی با اشاره به اینکه برنده انتخابات تمام ملت ایران و مقام معظم رهبری هستند تاکید کرد: حضور مردم نشان دهنده اقتدار نظام و اینکه هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل این مردم ایستادگی کند؛ است.

,

 

,

حضور پرشور مردم در انتخابات سبب ایجاد صف های طویلی شده است، در واقع این حضور حاکی از رأی مردم به تایید و تداوم نظام جمهوری اسلامی و مایه دلسردی و شکست دشمنان نظام است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه