اخبار داغ

خرید هواپیمای میتسوبیشی فعلاً منتفی است

خرید هواپیمای میتسوبیشی فعلاً منتفی است
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل اعلام کرد فعلاً خرید هواپیماهای شرکت میتسوبیشی ژاپن متوقف شده و برنامه‌ای برای آن وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ایسنا، اصغر فخریه کاشان، با بیان این مطلب اظهار کرد: در طول ماه‌های گذشته بسیاری از شرکت‌های ایرانی مذاکرات خود را با شرکت‌های هواپیماسازی بین‌المللی آغاز کردند که نهایی شدن قراردادهای خرید هواپیما از سوی ایران ایر با شرکت‌های ایرباس بوئینگ حاصل این مذاکرات است، همچنین در کنار آن شرکت آسمان توانسته مذاکرات انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه ایرلاین‌های ایرانی نیز به تلاش خود برای خرید هواپیما ادامه می‌دهند گفت: وزارت راه تلاش می‌کند در صورتی که حمایت امکان تسهیل در کار ایرلاین ها وجود داشت با آنها همکاری و شرایط را برای رسیدن به توافق نهایی آماده کند.

,

به گفته قائم مقام وزیر راه و شهرسازی هرچند هنوز مذاکرات دیگر ایرلاین‌ها برای خرید هواپیما به نتیجه نرسیده، اما شرایط برای رسیدن به توافق نهایی همچنان بررسی می شود و امیدواری های زیادی در این زمینه وجود دارد.

,

فخریه کاشان در پاسخ به این سوال که چه میزان امکان رسیدن به قرارداد نهایی با شرکت میتسوبیشی ژاپن وجود دارد؟ نیز گفت: در حال حاضر شانس رسیدن به توافق این شرکت وجود ندارد و فعلا خرید هواپیما از آنها منتفی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه