اخبار داغ

ائمه جمعه خراسان جنوبی تاکید کردند؛

با اقتدار ایران مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم/ مردم با ولایت مداری پای شکوه ایران ایستاده اند

با اقتدار ایران مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم/ مردم با ولایت مداری پای شکوه ایران ایستاده اند
ائمه جمعه خراسان جنوبی امروز مردم را به عنوان بازوی اقتدار نظام در برابر دشمنان بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ائمه جمعه خراسان جنوبی امروز بر حضور پرشور مرد مرد انتخابات تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, , خاورستان،, خاورستان،,

دشمن در صدد است در انتخابات افراد را به جان هم بیاندازد

, دشمن در صدد است در انتخابات افراد را به جان هم بیاندازد, دشمن در صدد است در انتخابات افراد را به جان هم بیاندازد,

حجت السلام و المسلمین رضایی اظهار داشت: این امنیت را باید قدر بدانیم و از آن استفاده کامل ببریم.

,

وی با اشاره به مناظرات گفت: در مناظرات مسائلی وجود داشت که باید برطرف شود.

,

امام جمعه بیرجند افزود: دشمن در صدد است در جریان انتخابات افراد را به جان هم بیاندازد اما باید حواس همه جمع باشد و باید به نظر یکدیگر احترام بگذاریم.

,

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: باید نتیجه انتخابات هر چه که بود همه به آن تمکین کنند

,

 

,

حفظ وحدت ملت ایران دراین روزبسیار مهم است

, حفظ وحدت ملت ایران دراین روزبسیار مهم است, حفظ وحدت ملت ایران دراین روزبسیار مهم است,

حجت الاسلام سید مرتضی اصفهانی، امام جمعه قاین در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت مردم به تقوای الهی گفت:در روز سرنوشت ساز انتخابات قرارداریم وبرهمه ما واجب است که در این امر سرنوشت ساز حضور داشته باشیم.

,

وی گفت: مردم باید در انتخاب دقت کنند وکسی را انتخاب کنید که بتواند حکومت را اداره کند وبتواند از خود صداقت نشان دهد وامور را به درستی به خصوص دراین دوران که دشمنان برعلیه  ایران نقشه می ریزند اداره کند

,

امام جمعه قاین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در این انتخابات حضور فعال وچشمگیرداشته باشید وبعد از اعلام نتایج  با وحدت واتحاد نتیجه را قبول داشته باشید تا ابهت نظام بیشتر از گذشته حفظ شود.

,

وی باتاکید بر حضور بر پای صندوق های رای گفت: اصل حضور در انتخابات مهم است ومردم هم دراین نظام حق انتخاب دارند واین بسیار مهم است.

,

 

,

 تنها راه مقابله در برابر دشمنان اقتدار و ایستادگی است

,  تنها راه مقابله در برابر دشمنان اقتدار و ایستادگی است, تنها راه مقابله در برابر دشمنان اقتدار و ایستادگی است,

حجت الاسلام و االمسلمین علی اکبر سنجری، امام جمعه سربیشه در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی توسط آمریکا گفت : آمریکایی ها از اوایل انقلاب  دشمنی خود را با کشور ما علنی و این تحریم ها مربوط به امروز نیست و ما تا این لحظه نتوانستیم باعث شویم انها این تحریم ها را بردارند .

, .,

وی همچنین با اشاره به موضوع انتخابات ایجاد نفاق و سعی در درست برگزار نشدن انتخابات را از توطئه های دشمنان در این خصوص بیان و افزود: اسم هر شخصی که از صندوق بیرون آید نماینده مردم ما خواهد بود و بیان واژه تقلب  یک خیانت است .

,

خطیب جمعه سربیشه با بیان اینکه تمامی کاندیداها باید التزام به قانون داشته باشند برنده واقعی این انتخابات را مردم بیان و افزود : آرای مردم یک حق الناس است .

, .,

 

,

 شکوه انتخابات نشان میدهد وقتی پای منافع ملی درمیان است گوش به فرمان رهبری همه درصحنه حاضرند

,  شکوه انتخابات نشان میدهد وقتی پای منافع ملی درمیان است گوش به فرمان رهبری همه درصحنه حاضرند , شکوه انتخابات نشان میدهد وقتی پای منافع ملی درمیان است گوش به فرمان رهبری همه درصحنه حاضرند ,

 حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر حدادیان، امام جمعه بشرویه در خطبه های نماز جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به حضور گسترده مردم از صبح امروز در پای صندوق های رای گفت: مردم نشان دادند باهمه تنگناها و مشکلات،آنجا که پای منافع ملی و ارزش های انقلاب اسلامی به میدان بیایدفارغ از گلایه ها به میدان میآیند و این مسولیت خادمان نظام را دوچندان میکند تا در راستای خواسته های مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

, .,

حدادیان افزود: شور توام با شعور انتخاباتی در اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار کشورمان بویژه شهرستان بشرویه موج میزند و امروز به فضل الهی بهترین گواه بر این مدعا است و انتخاباتی رقم خواهند زد که دشمنان قسم خورده ایران به عظمت این کشور اعتراف کنند.

, .,

امام جمعه موقت بشرویه با تاکید بر پایبندی به قانون و نتیجه قانونی انتخابات گفت: رهبری در فرمایشات خود اشاره به لزوم پایبندی همگان به نتایج قانونی انتخابات دارند ،همه باید به قانون پایبند باشند و نتیجه قانونی را پذیرا باشند.

, .,

وی افزود: انضباط اتتخاباتی یکی از اصل های اتتخابات است که در قبل و بعد انتخابات انقدر با ارزش است که در دیگر ملت ها کمتر دیده میشود.

, .,

حدادیان افزود: هر کدام از نامزدها طرفدارانی دارند و پیروز اصلی میدان در هر شرایط ملت ایران اسلامی هستند .

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه