اخبار داغ

فرماندار شهرستان ری:

انتخابات در ری با استقبال بی‌سابقه‌ای روبرو شد / قبل ازظهر تعرفه در برخی شعب تمام شد

انتخابات در ری با استقبال بی‌سابقه‌ای روبرو شد / قبل ازظهر تعرفه در برخی شعب تمام شد
فرماندار شهرستان ری گفت: به‌دلیل حضور بی‌سابقه مردم در شهرری، قبل از ظهر در برخی از شعب برگه‌های تعرفه تمام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرستان ری و رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار آفتاب ری، گفت: انتخابات در شهرستان ری با حضور حداکثری مردم و باشور و استقبال بی نظیری روبرو شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

وی افزود: با مدیریت وزیر کشور و استاندار تهران همه اقدامات لازم برای برقراری انتخابات پرشور و سالم با مشارکت حداکثری مردم در سطح استان تهران و شهرستان ری فراهم شده است.

,

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه تمام همکاران با تلاشهای شبانه روزی فرصت انتخابات سالم را فراهم کرده اند، گفت: مردم از ساعات اولیه صبح با حضور حداکثری خود به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

,

جمالی پور بیان کرد: در شهرستان ری 468شعبه اخذ رأی مستقر شده است که از این تعداد 313 شعبه شهری، 115 شعبه روستایی و 40صندوق سیار است.

,

وی تصریح کرد: به دلیل حضور بی سابقه مردم در شهرری، قبل از ظهر در برخی از شعب برگه های تعرفه تمام شد.

,

وی اظهار داشت: تا این لحظه گزارشی مبنی برتخلف وجود نداشته که نشان از این است که مردم عزم خود را جزم کردند با حضور حداکثری برای انتخاب رئیس جمهور حماسه ای بزرگ خلق دادند.

,

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ری گفت: تاکید وزارت کشور بر این بوده که مردم رأی دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و لذا از همشهریان دعوت می کنیم تا پایان ساعت اعلام شده رأی خود را به صندوق بیندازند.

,

جمالی پور ادامه داد: در صورت صلاحدید وزارت کشور تا زمانی که نیاز باشد زمان رأی گیری تمدید خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه مردم باید این لحظات را قدر بدانند، تصریح کرد: امنیت ما وابسته به حضور و رأی مردم دارد، ما امروز در شرایط بسیار حساس در سطح منطقه قرار گرفته ایم و دشمنان ما درصدد توطئه هستند.

,

فرماندار شهرستان ری در تکمیل این مطلب خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم می تواند قدرت ملی ما را تضمین بکند و رئیس جمهور منتخب هرچه با رأی بیشتری انتخاب شود، یقینا در عرصه سیاست خارجی و بین المللی می تواند قدرت چانه زنی بیشتری داشته باشد و در تامین منافع ملی و قدرت مردم ایران در صحنه منطقه ای و بین المللی بهتر عمل کند.

,

انتهای پیام/ م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه