اخبار داغ

حسین طلا در جمع خبرنگاران:

ملت امروز اراده خودش را حاکم می‌کند/ انتقاد از عدم صدور کارت‌های برخی نمایندگان آیت‌الله رئیسی برای حضور در محل دستگاه‌های شمارش آرا

ملت امروز اراده خودش را حاکم می‌کند/ انتقاد از عدم صدور کارت‌های برخی نمایندگان آیت‌الله رئیسی برای حضور در محل دستگاه‌های شمارش آرا
نماینده آیت‌الله رئیسی در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری با انتقاد از عدم صدور کارت‌های برخی نمایندگان آیت‌الله رئیسی برای حضور در محل دستگاه‌های شمارش آرا، گفت: ملت امروز اراده خودش را حاکم می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین طلا نماینده آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در حاشیه بازدید از این ستاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر کاندیدای مورد حمایت شما موفق به کسب آرای لازم نشود، آیا به قانون پایبند هستید یا خیر، اظهار داشت: موضوعی که اظهر من الشمس است، اینکه کاندیدای ما خودش سی و چند سال اجرای قانون را بر عهده داشته و در عمل هم آن را نشان داده و همه ما هم خودمان را ملزم به اجرای قانون می‌دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: چیزی که دستگاه‌های حاکمیتی از نتیجه انتخابات اعلام می‌کنند را ما هم قبول خواهیم داشت، اما معنای آن این نیست که اشکالاتی را که ما و همکاران‌مان می‌بینیم، اعلام نکنیم و انتظار نداشته باشیم که پیگیری شود، امیدواریم اشکالاتی که اعلام می‌کنیم پیگیری شود.

,

نماینده آیت‌الله رئیسی در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری دستگاه‌های مربوطه اشکالاتی که مطرح می‌کنیم با دقت مورد بررسی گیرد تا مشکلی در روند انتخابات پیش نیاید.

,

حسین طلا ضمن تشکر از مردم به خاطر حضور پُرشور در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها، تصریح کرد: همه ما شاهد حضور پُرشور مردم در این دوره از انتخابات هستیم، به هر تقدیر ملت امروز اراده خودش را حاکم می‌کند و مقدرات خودش را برای 4 سال در حوزه اجرا می‌بندد؛ امیدواریم این مقدرات و آنچه تصمیم گرفته می‌شود و مردم انتخاب می‌کنند، برای همه خیر باشد و موجب آبادانی، رشد و شکوفایی کشور شود.

,

وی تأکید کرد: اما بر اساس آنچه که لازم است از زحمات مجموعه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای نگهبان به دلیل کار ارزنده‌ای که انجام می‌دهند، تشکر کنیم.

,

طلا با بیان اینکه ظرفیت قانونی برای حضور نمایندگان کاندیداها سر صندوق‌های اخذ رأی ایجاد شده است، اظهار داشت: البته این امکان قانونی دچار مشکل شد و نمایندگان کاندیداهایی به دلیل مشکلاتی که در مجموعه صدور کارت‌هایشان در بخش نرم‌افزاری ایجاد شد، به وجود آمد که ما جداگانه این موضوع را به دستگاه‌های نظارتی منعکس کردیم و آن را بررسی خواهیم کرد.

,

وی حجم استقبال مردم در این دوره از انتخابات را فوق‌العاده بالا دانست و افزود: ازدحامی که در شعب اخذ رأی وجود دارند، نشان‌دهنده این واقعیت است که مردم به آینده‌شان حساس هستند و انتظار این است که مجموعه اجرایی کشور تمهیدات لازم را برای آنها فراهم کند تا کمترین انتظار را برای انداختن رأی‌شان به صندوق بکشند و خیلی دچار مشکل و زحمت نشوند.

,

نماینده آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: موضوعاتی را به مجموعه نظارت بر انتخابات اعلام کردیم و امیدواریم دوستان با تلاشی که دارند و آن را پیگیری می‌کنند، بتوانیم پاسخ‌های مناسبی را هم دریافت کنیم.

,

حسین طلا در پایان در ارزیابی‌اش نسبت به روند برگزاری انتخابات و احتمال اشکالاتی از سوی هیأت‌های نظارت خاطرنشان کرد: طبق قانون نمایندگان کاندیداها می‌توانند در هیأت‌های اجرایی، شعب اخذ رأی و نیز در محل دستگاه‌های شمارش آرا حضور داشته باشند که درباره کاندیدای مورد حمایت ما دو بخش اول انجام شده، اما خیلی جاها هم مشکلاتی را داشتیم، در بعضی موارد علمی به قانون نداشتند و به همین دلیل مقداری دچار مشکل شدیم و از طرفی در بعضی موارد هم تغییرات نرم‌افزاری در مجموعه وزارت کشور باعث شد که برای صدور کارت‌های نمایندگان ما مشکلاتی ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه