اخبار داغ

وزیر کشور: ناظر فقط شورای نگهبان است

وزیر کشور: ناظر فقط شورای نگهبان است
رحمانی‌فضلی گفت: با پایان رای‌گیری در ساعت ۱۲ امشب دستور شمارش آراء را صادر می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بخش خبری ساعت 21 در خصوص روند  اجرای انتخابات اظهار داشت: مردم ما یک بار دیگر ثابت کردند پای آرمانها و ارزشها هستند و ما تلاشمان این بود که تمام امکانات تهیه شود تا مردم ما راحت‌تر رای دهند اما حضور مردم بسیار زیاد بود و ما شرمنده لطف و محبت عزیزان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ما خواهش‌مان این است مردم تحمل کنند ما تا ساعت 12 می‌توانیم انتخابات را تمدید کنیم و راس ساعت 12 ستادها بسته می‌شود. با توجه به اینکه در برخی از شهرها با تراکم جمعیت روبرو هستیم خواهشمندیم مردم برنامه‌ریزی کنید و در سطح بقیه شعبات پخش شوند. خواهش می‌کنیم مردم خودشان این مسئله را مدیریت کنند تا آخرین نفر هم بتواند رای بدهد.

,

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری با هم است و به همین خاطر با تراکم جمعیت روبرو هستیم گفت: علاقه‌مندی مردم با سرنوشت خودشان این صحنه را خلق کرد تا ساعت 12 رای‌گیری تمام است برخی شایعات و گمانه‌زنی‌هایی درباره صندوق‌هایی که هنوز باز نشده در برخی محافل پخش شده مردم به این آمارها توجه نکنند و ما برخی از آنها را به دادسرا معرفی کرده‌ایم. 

,

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه تاکنون کسری تعرفه نداشتیم و به استانداران دستور دادیم تعرفه‌ها را تهیه کنند گفت: در برخی شعبه‌ها که کسری تعرفه بوده تامین شده و با فعالیت خوبی تعرفه‌ها را توزیع کردیم و مردم هم با ما همکاری خوبی داشتند. اگر مدیران حوزه‌ها تخلفی داشتند حتما به ما اعلام شود تا حقی از مردم ضایع نشود.

,

وی درباره زمان شمارش آراء اظهار داشت: با پایان رای‌گیری دستور شمارش آراء را صادر می‌کنیم. برخی افراد اعلام کردند برخی شکایات را به ستادها اعلام کنند که این کار غیرقانونی است. ناظر فقط شورای نگهبان است و باید شکایت‌ها را به شورای نگهبان بدهند که 3 روز فرصت برای این کار دارند و یقینا نباید خلاف قانون عمل کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه