اخبار داغ

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

حضور ۶۰درصدی مردم تبریز در انتخابات

حضور ۶۰درصدی مردم تبریز در انتخابات
-رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از حضور کم نظیر مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها خبر داد و اعلام کرد: تا کنون گزارش تخلف جدی نداشته ایم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شبستری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت انتخاباتو رای گیری در استان اعلام کرد: امسال در استان آذربایجان شرقی نسبت به دوره های قبل شاهد حضور بیش تر مردم هستیم که می توان این حضور را در استان ۶۰درصدی عنوان کرد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره تخلفات گزارش شده از روند انتخابات تشریح کرد: گزارشاتی که از سطح استان درباره تخلفات رسیده، مربوط به تخلفاتی جزیی و اشخاص است و هیچ تخلفی که مربوط به صندوق ها بوده یا سازماندهی باشد گزارش نشده است.

,

شبستری اظهار داشت: در چند مورد از شهرستان ها گزارش شناسانامه جعلی شده ولی همه این ها قابل رصد است و هیچ گونه خلافی در این قبیل از چشم ما پنهان نخواهد ماند.

,

رییس ستاد انتخابات استان افزود: در هر شعبه ای که ازدحام زیادی دیده شده سعی کرده ایم که با افزایش پهنای باند و منشی ها و همچنین اعزام صندوق های سیار در روند رای گیری تسریع ببخشیم.

,

وی ادامه داد: هنوز ستاد انتخابات استان امکان رویت رای های شمرده شده شعب را ندارد ولی این امکان ممکن است در آینده محیا شود ولی هم کنون نیز امکان دیدن رای های هر شعبه برای ستاد انتخابات کشور فراهم است.

,

شبستری درباره امنیتی بودن فضای انتخابات تشریح کرد: باتوجه به اینکه اخیرا ویروس باج گیر در سیستم های جهان شیوع یافته و بعضا هم از جانب کشورهای خارجی خاطرات سامان داده شده امنیتی دچار روند انتخابات کشور می شود که همه این امور باعث می شود فضای انتخابات نسبت به دوره های قبل امنیتی تر شود.

,

وی در پایان گفت: نباید اجازه بدهیم رقابت بین نامزدها و هواداران شان به جنگ و دعوا تبدیل شود و باید در عین سلامت و صحت این انتخابات را برگزار کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه