اخبار داغ

فرماندار آران و بیدگل:

مشارکت ۸۹ درصدی مردم آران و بیدگل در انتخابات/ آقای رئیسی در شهرستان بیشترین رأی را داشته است

مشارکت ۸۹ درصدی مردم آران و بیدگل در انتخابات/ آقای رئیسی در شهرستان بیشترین رأی را داشته است
معینی نژاد گفت: از مجموع ۶۷ هزار نفر واجدان شرایط رای دادن در شهرستان آران و بیدگل، ۵۹ هزار و ۷۶۳ نفر به پای صندوق های رای رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، فرماندار آران و بیدگل با اشاره به حضور حماسی مردم شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: مردم انقلابی شهرستان با حضور ۸۹ درصدی در پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری  بر دفتر افتخارات مردمان این سرزمین ولایی افزودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

ابوالفضل معینی نژاد با بیان این که ۷۲ شعبه اخذ رای در شهرستان تا پایان وقت رای گیری در خدمت مردم بوده‌اند تصریح کرد: امسال، ۵۵ شعبه در شهرهای آران و بیدگل، نوش آباد، سفید شهر و ابوزیدآباد، ۱۳ شعبه در ۱۱ روستا و چهار صندوق سیار برای جمع آوری آرای مردم شهرستان فعال بودند.

,

وی به مشارکت  بیش از ۲ هزار نفر از عوامل اجرایی و ۶۰۰ ناظر شورای نگهبان، در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۷۰ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن بوده که از این تعداد، ۵۹ هزار و ۷۶۳ نفر با رأی دادن پشتیبانی خود از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

,

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آران و بیدگل در خصوص تعداد آرای نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان خاطرنشان کرد: از کل آرای مأخوزه در این شهرستان، سیدابراهیم رئیس الساداتی ۲۷ هزار و ۷۲۶ رأی، حسن روحانی ۲۶ هزار و ۸۰۸ رأی، سید مصطفی آقا میرسلیم ۷۴۶ رأی و سید مصطفی هاشمی طبا ۳۶۳ رأی را به خود اختصاص دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه