اخبار داغ

وبلاگ"ولایت فقیه و حکومت اسلامی"نوشت:

از فتنه‌ی 88 تا تجاوز داعش؛ وقتی بزک آمریکا پاک می‌شود

از فتنه‌ی 88 تا تجاوز داعش؛ وقتی بزک آمریکا پاک می‌شود
امروزه کندذهن‌ترین انسان‌ها هم به دورویی و بی‌صداقتیِ آمریکا پی‌برده‌اند و می‌دانند که شعار «حمایت از رأی مردم» تا جایی برای سران کاخ‌سفید، محترم است که فرد موردنظر آنها از صندوق رأی بیرون بیاید که در این‌صورت، آن انتخابات، بسیار سالم و دموکراتیک، توصیف می‌شود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ،به نقل از سایت "حرف تو" وبلاگ"ولایت فقیه و حکومت اسلامی"نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی دانا , حرف تو, ولایت فقیه و حکومت اسلامی,
امروزه کندذهن‌ترین انسان‌ها هم به دورویی و بی‌صداقتیِ آمریکا پی‌برده‌اند و می‌دانند که شعار «حمایت از رأی مردم» تا جایی برای سران کاخ‌سفید، محترم است که فرد موردنظر آنها از صندوق رأی بیرون بیاید که در این‌صورت، آن انتخابات، بسیار سالم و دموکراتیک، توصیف می‌شود! اما به محض این‌که مردم کشوری، طبق میل آمریکا عمل نکنند و به گزینه‌ی موردنظر آمریکا رأی ندهند، سردمداران ایالات متحده، آن روی خود را به نمایش گذاشته و با زیرپاگذاشتن تمام سخنان جذاب و ظاهرفریب خود، نه‌تنها حاضر به پذیرش رأی مردم نمی‌شوند بلکه بدون هیچ شرم و خجالتی، برای سرنگونی و براندازی فرد منتخب هم تلاش می‌کنند!
,

آن‌چه در سال 88 و پس از حضور کم‌نظیر 85 درصدی مردم ایران، اتفاق افتاد یکی از مصادیق بارز چنین رویکرد دوگانه‌ای است که خاطره‌ی آن به این زودی‌ها از ذهن مردم ما پاک نمی‌شود. «باراک اوباما» که قبل از انتخابات، وانمود می‌کرد تفاوتی میان نامزدهای ریاست‌جمهوری ایران، قایل نیست و به هیچ کدام گرایشی ندارد، پس از انتخاب رییس‌جمهور منتخب با تعداد آرای بیش از 24 میلیون رأی، زبان به حمایت از کسی بازکرد که با زیرپا گذاشتن قواعد مردم‌سالاری، به برپایی آشوب‌های خیابانی دست زد و به جای ارائه‌ی مستندات قانونی و احترام به صندوق آرای ملت، به‌دنبال رسیدن به قدرت، از طریق آشوب در خیابان بود. اوباما در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: «موسوی به منشأ الهام بخش آن دسته از هموطنان خود تبدیل شده است که خواهان گشایش به سوی غرب هستند.»[1] و این یک پرده از دورویی آمریکا دربرابر خواست و اراده‌ی ملت‌ها بود.

,
 
,


http://www.jonbeshnet.ir/sites/default/files/media/image/170_32338.jpg

,
, http://www.jonbeshnet.ir/sites/default/files/media/image/170_32338.jpg,

آن‌چه امروز در عراق می‌گذرد را باید جدیدترین نمونه از بی‌اعتنایی آمریکا نسبت به خواسته‌ی مردم دانست. پس از آن‌که در انتخابات اخیر عراق، نیروهای مردمی و ضدآمریکایی توانستند اکثریت مجلس این کشور را به خود اختصاص دهند و عراق را در جهت استقلال کامل، سوق دهند، این‌بار آمریکایی‌ها با چراغ سبز به گروهکی خشن و بی‌منطق، آنان را به سرزمین عراق وارد کرد. «داعش» همان گروهک تروریستی و خون‌آشامی است که در سوریه، تحت حمایت همه‌جانبه‌ی تسلیحاتی، سیاسی و رسانه‌ای آمریکا بوده و هست و این‌روزها مانند سگ‌ دست‌آموزی، به سوی عراق گسیل شده تا بلکه اهداف و آرزوهای آمریکا را محقق سازد. سخنگوی رسمی گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای اعلام کرد: «آمریکا منطقه‌ی خاورمیانه را به ما سپرده است تا نقشه‌ی جهان را بر اساس خلافت اسلامی رسم بکنیم و بدانید که ما نقشه‌ی جدید جهان را با نوک شمشیرهایمان رسم می کنیم.»[2]

,

اما آرزوی آمریکا در عراق چیست؟ باراک اوباما این‌جا هم -به‌مانند ایران- با نادیده‌گرفتن آرای مردم عراق و انتخابات برگزارشده در این کشور، سخن از تشکیل «دولت وحدت ملی» به میان می‌آورد[3] تا از این طریق، افراد موردنظر خود را به قدرت برساند. به‌ عبارت دیگر، وقتی رأی مردم عراق را برخلاف خواست خود دید، تلاش کرد تا با زور و ارعاب، به خواسته‌ی خود دست یابد. و این «آن روی» آمریکا و درواقع، چهره‌ی واقعی شیطان بزرگ است که به چیزی جز منافع زیاده‌خواهانه‌ی خود نمی‌اندیشد و شعارهایی مثل اراده‌ و خواست مردم، فقط بزک و آرایشی است که برای فریب مردم جهان، به خود می‌مالد.

,

البته «روی دیگر» آمریکا را در خیلی جاهای دیگر هم می‌توان دید. مثل اوکراین، مصر، ونزوئلا، شیلی و...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه