اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت قروه تاکید کرد:

سند خیانت بار 2030 جایگاهی در نظام آموزشی ایران اسلامی نخواهد داشت/امضا کنندگان این سند باید پاسخگو باشند

سند خیانت بار 2030 جایگاهی در نظام آموزشی ایران اسلامی نخواهد داشت/امضا کنندگان این سند باید پاسخگو باشند
امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه سند 2030 لکه ننگی است که نمی تواند در کشور ایران اسلامی به هیچ وجه اجرایی شود، گفت: افرادی که به دنبال اجرای این سند در ایران اسلامی بوده اند باید پاسخگوی اهداف خود از این اقدام باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر ، ماموستا ملاهاشم نوری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه سند 2030 سندی ساخته شده توسط استکبار جهانی و برای به انحراف کشیدن کودکان مسلمان است اظهار داشت: این سند نشان دهنده کمونیستی بودن آن و نشان دهنده خباثت و پلیدی در وجود ان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی افزود: دشمنان ما امروز می خواهند کودکان ما را به انحراف بکشانند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

,

خطیب نماز جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد: امروز استکبار جهانی به دنبال ان است تا با اجرای این سند خیانت بار در کشورهای اسلامی به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد و با آلوده ساختن کودکان و نوجوانان عملا اسلام را با یک چالش جدی روبرو کند.

,

به گفته وی پس از آنکه دشمن به این نتیجه رسیده است که با ایجاد گروهک های تروریستی نیز نمی تواند در برابر اسلام بایستد امروز روی به ایجاد سند 2030 در مدارس آورده است.

,

نوری ادامه داد: این سند خیانت بار لکه ننگی است که نمی تواند در کشور ایران اسلامی به هیچ وجه اجرایی شود.

,

وی افزود: افرادی که به دنبال اجرای این سند در ایران اسلامی بوده اند باید پاسخگوی اهداف خود از این اقدام باشند.

,

ماموستا ملاهاشم نوری تصریح کرد: کشور ما دارای یک قانون مشخص در نظام آموزشی است و این سند جایگاهی در نظام آموزشی ما ندارد.

,

وی ادامه داد: در سند 2030 عنوان شده است که واژه شهادت و جهاد واژه ای خشونت بار است و نباید در مدارس تدریس شود و این نشان می دهد که دشمن به دنبال از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

,

امام جمعه اهل سنت قروه افزود: دشمن به دنبال تغییر در نظام آموزشی ایران اسلامی است تا دانش اموزان را به خود و به فرهنگ خود وابسته کند و به راحتی بتواند بر آنها تسلط یابد.

,

وی تاکید کرد: این سند ننگین به هیچ وجه نباید در ایران اسلامی اجرا شود و امضا کنندگان آن باید هرچه زودتر پاسخگوی رفتار خود باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه