اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف خدابنده خبر داد؛

افزایش قیمت برخی اجناس در ماه رمضان در خدابنده/طرح نظارت بر بازار ماه رمضان در خدابنده آغاز شد

افزایش قیمت برخی اجناس در ماه رمضان در خدابنده/طرح نظارت بر بازار ماه رمضان در خدابنده آغاز شد
رئیس اتاق اصناف شهرستان خدابنده گفت: در ماه رمضان قیمت برخی از اجناس در خدابنده افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انعام اله صادقی رئیس اتاق اصناف شهرستان خدابنده با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴اظهار کرد: در ماه رمضان قیمت برخی از اجناس در خدابنده افزایش پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

وی افزود: قیمت حبوبات۱۰الی۱۵درصد و برنج ۵الی۶درصد گران تر شده است و مرغ گرم امروز به قیمت۷۳۵۰تومان در شهر قیدار ارائه می شود و زولبیا و بامیه نیز با تعرفه مصوب ۹هزار تومان به مردم عرضه می شود.

,

رئیس اتاق اصناف شهرستان خدابنده ادامه داد: از امروز که اولین روز از ماه مبارک رمضان است برنج سفید آمریکائی با قیمت دو هزار و ۷۰۰تومان به میزان ۵۵تن،شکر با قیمت دو هزار و ۸۵۵تومان به مقدار ۹۴تن، چهار تن گوشت منجمد به قیمت۲۳هزار تومان و ۳۶تن مرغ منجمد به قیمت پنج هزار و ۸۰۰در شهرستان خدابنده توزیع می شود.

,

وی افزود: توزیع این اقلام که به مناسبت ماه رمضان است در چهار بخش شهرستان خدابنده انجام می شود و در ۱۰خرداد ماه نیز نمایشگاه طرح ضیافت در خدابنده برپا می شود و اجناس ذکر شده نیز در این نمایشگاه در اختیار مردم قرار می گیرد.

,

صادقی ادامه داد: از امروز بازرسی از واحدهای صنفی از جمله فروش مرغ و گوشت، نانوایان، قنادان، خواروبارفروشان، خرده فروش میوه و خرما و نیز تمامی رسته‌های صنفی در ارایه خدمات عرضه کنندگان اقلام خوراکی، غذایی و پروتئینی در دو نوبت صبح و عصر آغاز شده است و با جدیت و پی گیری انجام خواهد شد تا شاهد تخلفی از سوی این واحدهای صنفی نباشیم.

,

رئیس اتاق اصناف خدابنده افزود: روسای اتحادیه های صنفی، تعزیرات حکومتی،  نیروی انتظامی و مرکز بهداشت همچون سالهای گذشته در اجرای طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان با بازرسی و نظارت اتاق اصناف همکاری می کنند.

,

این مسئول ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف نظارت محسوس و نا محسوس بر مواد غذایی و شیرینی جات، مطبخ و رستوران ها، میوه و تره بار و نانوایی ها دارند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه کم فروشی و گرانفروشی مراتب شکایت را به واحد شکایات اتاق اصناف اطلاع رسانی کنند.

,

وی افزود: مردم شهرستان خدابنده در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با شماره های ۴۲۲۲۳۰۰ و ۴۲۲۵۳۷۳ و ۴۲۲۷۸۸۸و ۱۲۴شکایات خود را به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه