اخبار داغ

منتخب شورای پنجم خرم‌آباد:

وضعیت آسیب های اجتماعی زنان مطلوب نیست

وضعیت آسیب های اجتماعی زنان مطلوب نیست
منتخب شورای پنجم خرم‌آباد گفت: آمار آسیب‌های اجتماعی زنان متاسفانه مطلوب نیست و در بحث اعتیاد زنان بدتر از مردان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر، زهرا نظری ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان که با حضور منتخبان شورای پنجم خرم‌آباد برگزار شد گفت:با توجه به ظرفیت‌هایی که  شهر خرم آبا دارد می‌تواند به عنوان یکی از بهترین شهرهای ایران و حتی دنیا معرفی شود اما متاسفانه با  وجود آسیب‌های اجتماعی حال شهرمان خیلی خوب نیست و مسئله آسیب‌ها یک از دغدغه های است که دراین شهر مطرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

نظری عنوان داشت:حاشیه نشینی آسیب‌های زیادی را به دنبال خوودداردو محرومیت مناطق آسیب پذیر و کم توجهی به این مناطق می تواندحتی آرا مردم این مناطق سرنوشت دیگران را تغییر دهد.

,

وی افزود: به مناطق حاشیه نشین شهر خرم‌آباد باید توجه شود محرومیت برخی از مناطق حاشیه نشین شهر به گونه ای است که فکر می کنید اینها در خارج از شهر هستند.

,

منتخب شورای پنجم خرم‌آباد تصریح کرد: یازده منطقه آسیب پذیر در شهر خرم‌آباد، وجو دارد که هر 9 عضو شورای شهر خرم‌آباد هر کدام می‌توانند برای رفع آسیب‌ها  روی یک منطقه متمرکز شود.

,

نظری با اشاره به اینکه متاسفانه  آمار آسیب‌های اجتماعی زنان در بحث اعتیاد و طلاق روز به روز بدتر می شود گفت: در زمینه آموزش‌ پیشگیری از اعتیاد باید ارزشیابی صورت بگیرد چرا که یکی ازدلایل افزایش آسیب‌ها این است که ما به طور علمی به آن  پرداخته نشده است.

,

وی ضمن تاکید به بررسی علل اعتیاد به مواد مخدر که باید جز برنامه‌های مسئولان قرار بگیرد خاطر نشان کرد: استرس  یکی از عوامل گرایش به اعتیاد مطرح شده است واین  می‌تواند باعث آشفتگی مبلمان شهری شود.

,

منتخب شورای پنجم خرم‌آباد تأمین سلامت روحی و روانی افراد جامعه را جز وظایف مسئولان بهداشت و درمان دانست و افزود: برای پیشگیری از اعتیاد دست یاری را به سوی سازمان های مردم نهاد دراز می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه