اخبار داغ

در گفتگو با نماینده بناب مطرح شد؛

اگر به وصیت امام عمل می کردیم، هم اکنون شاهد مشکلات فعلی کشور نبودیم/ یاران انقلاب باید امام گونه از اسلام دفاع کنند

اگر به وصیت امام عمل می کردیم، هم اکنون شاهد مشکلات فعلی کشور نبودیم/ یاران انقلاب باید امام گونه از اسلام دفاع کنند
نماینده بناب گفت: اگر از اول با دقت به وصیت های امام بزرگوار عمل می کردیم هم اکنون شاهد مشکلات فعلی مثل مشکل اقتصادی نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضیاء اله اعزازی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، ضمن عرض تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و شهیدان قیام ۱۵ خرداد به ملت ایران و به ویژه مردم فهیم شهرستان بناب به نقش موثر امام در احیای مجدد اسلام اشاره کرد و گفت: امام خمینی منجی عالم اسلام در زمین شد و اسلام را باری دیگر احیاء کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب, انعکاس بناب,

عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: اسلام قبل از انقلاب دارای انحرافاتی بود که امام خمینی(ره) با نهضت خود باعث غبار روبی اسلام و چهره واقعی اسلام ناب را به مردم نشان داد.

,

اعزازی با بیان اینکه امام همیشه برای مردم ایران عزیز است، گفت: حیف شد که خیلی زود از بین ما رفت و ما امیدواریم شاگردان امام و یاران انقلاب افرادی رو پیدا و آموزش دهند تا امام گونه از اسلام دفاع کنند.

,

نماینده بناب تصریح کرد: اگر از اول با دقت به وصیت های امام بزرگوار عمل می کردیم هم اکنون شاهد مشکلات فعلی مثل مشکل اقتصادی نداشتیم.

,

وی با انتقاد از برخی یاران نزدیک امام که به وصایای مرد بزرگ تاریخ عمل نکردند، افزود: عمل به پیام های حضرت امام (ره) و ائمه اطهار، تنها راه هدایت جامعه به سمت پیشرفت و تعالی است، امیدواریم همه ما مطیع امام و رهبری باشیم.

,

وی در پایان به قیام ۱۵ خرداد هم اشاره کرد و گفت: این قیام اولین قدم برجسته ای بود که برای شروع این انقلاب برداشته شد و خون شهیدان این قیام باعث شد تا این نهضت ادامه پیدا کند.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه