اخبار داغ

معاون پارلمانی دولت دهم در زنجان:

سند ۲۰۳۰ منطبق با فرهنگ انقلاب اسلامی نیست

سند ۲۰۳۰ منطبق با فرهنگ انقلاب اسلامی نیست
معاون پارلمانی دولت دهم در زنجان با اشاره به سند 2030 گفت: در سند 2030 ما یک تعهدی را می‌پذیریم که غربی گرایی دارد و این سند منطبق با فرهنگ انقلاب اسلامی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در مراسم بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد و شهدای عملیات رمضان با اشاره به ثمره انقلاب اسلامی اشاره اظهار کرد: انقلاب اسلامی راهی است که ثمره آن نظام جمهوری اسلامی بوده و این انقلاب بود که نظام اسلامی را بوجود آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا; ,

وی تصریح کرد: اگر ما از آرمانهای انقلاب دست بکشیم و آن مسیری را که انتخاب کرده‌ایم و از راهبرد‌های اصلی انقلاب‌مان دور باشیم یا به مرور زمان آن را کمرنک کنیم مانند همه حکومت‌های دیگر که در جهان تنها به فکر تعامل باشیم عزتمان را از بین می‌بریم.

,

معاون پارلمانی دولت دهم با اشاره به اینکه در حال حاضر انقلاب ما تمام نشده است گفت: اگر انقلاب ما تمام شده بود حضور ما در سوریه در دفاع از اسلام معنایی نداشت.

,

وی با بیان اینکه اگر یک کشوری در خارج از مرزها طرفدار ٬ قدرت و در منطقه نفوذ نداشته باشد مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرد افزود: از ابتدای انقلاب ما هدف تنها برای داخل کشور نبود این امر در حمایت از مردم فلسطین نشان می‌دهد.

,

حجت الاسلام میر تاج‌الدینی افزود: امام(ره) اگر در داخل با رژیم طاغوت مبارزه کرد در بیرون از مرزها نیز با اسرائیل مقابله می‌کرد.

,

وی با اشاره به مسئله استقامت گفت: یکی از موارد استقامت این است که باید در حفظ ارزش‌های انقلاب استقامت داشته باشیم.

,

معاون پارلمانی دولت دهم با بیان اینکه مسیر اصلی و آن راه صحیح در انقلاب ما راه امام(ره) و امروز راه رهبری است افزود: استقامت یعنی در این راه ایستادگی کنیم و نگذاریم خط امام(ره) منزوی شود.

,

وی با اشاره به اینکه نباید بگذاریم شعار مرگ بر آمریکا فراموش شود گفت: عده‌ای می‌خواهند شعار مرگ بر آمریکا منسی شود و در فتنه 88 نیز عده‌ای به صحنه آمدند و به این شعار‌ها خط زدند.

,

*توجه به توانمندیهای داخلی در اقتصاد مقاومتی

, *توجه به توانمندیهای داخلی در اقتصاد مقاومتی, *توجه به توانمندیهای داخلی در اقتصاد مقاومتی,

میر‌تاج‌الدینی بیان کرد: امروز عده‌ای در تلاش‌اند خط امام(ره) را از دو طریق تحریف ‌کنند یکی از این راهها این است که برخی‌ها از فرمایشات امام(ره) را که نفع‌شان بوده استفاده می‌کنند و آنجایی که به ضررشان است مطرح نمی‌کنند و در جایی که امام(ره) محکم در برابر آمریکا ایستاده و فریاد بر سر آمریکا کشیده را مطرح نکرده و در برابر آن سازش را به میان می‌آورند.

,

وی خاطر نشان کرد: برخی‌ها می‌خواهند سخنان٬ خط امام(ره) و گفتمان امام(ره) را به فراموشی بسپارند در تحریف فرمایشات امام راحل تلاش می‌کنند.

,

معاون پارلمانی دولت دهم به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ما حقایقی را که درباره امام(ره) و انقلاب گفتیم را باید تکرار کنیم تا مجال تحریف را از تحریف کنندگان بگیریم» افزود: اینکه در کتاب‌های درسی ما از شهدا کمتر اشاره و بجای آن چیزهای دیگری مطرح شود خود دور شدن از راه امام(ره) و شهدا است.

,

وی در واکنش به مدعیانی که امام(ره) را جناحی مطرح می‌کنند افزود: برخی‌ها مدعی هستند که "نباید امام(ره) را جناحی کرد و امام(ره) راحل متعلق به یک جناح نیست" و این سخن صحیح و قابل قبول است اما کسانی که این ادعا را دارند حرفی از اصول امام(ره) نمی‌گویند و برابر کسانی که از اصول٬ منطق و راه امام(ره) سخن می‌گویند بحث جناحی را مطرح می‌کنند.

,

میرتاج‌الدینی به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره و ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی این است که نباید نگاه تنها به بیرون از مرزها باشد و باید در اقتصاد مقاومتی به توانمندی‌های داخلی توجه کرد.

,

*پیروزیها با روحیه سازش و غیرانقلابی بدست نمی‌آید

, *پیروزیها با روحیه سازش و غیرانقلابی بدست نمی‌آید, *پیروزیها با روحیه سازش و غیرانقلابی بدست نمی‌آید,

وی افزود: پیشرفت در فناوریهای هسته‌ای و انقلابی حرکت کردن در این مسیر سبب کسب موفقیت‌ها و پیروزیها شده است.

,

معاون پارلمانی دولت دهم ابراز کرد: با روحیه بسیجی و انقلابی و حضور پیدا کردن در منطقه پیروزیها حاصل می‌شود و با روحیه سازش و غیر انقلابی پیروزیها بدست نمی‌آید.

,

وی بیان کرد: سازش هزینه‌های بالایی دارد و اگر با این روحیه به سمت جلو حرکت کنیم هزینه‌های زیادی را باید متحمل شویم و چقدر باید در این راستا هزینه دهیم.

,

میرتاج‌الدینی به مسئله هسته‌ای اشاره و تصریح کرد: هسته‌یمان را از دست دادیم و غنی‌سازی 20 درصد داشتیم که الان این میزان به 3.5 درصد کاهش یافته است.

,

وی اظهار کرد: در حال حاضر به قلب راکتور اراک هم سیمان ریختیم و 10 تن نیز اورانیوم غنی سازی داشتیم که 200 کیلو کاهش یافته است.

,

معاون پارلمانی دولت دهم افزود: ما با مذاکرات در حوزه هسته‌ای مخالف نبودیم و الان هم نیستیم اما دو نوع مذاکره وجود دارد یکی مذاکره در حوزه ضعف بوده و یکی نیز مذاکره از حوزه قدرت است.

,

وی خاطر نشان کرد: ما از مذاکره در حوزه ضعف مخالف هستیم. وقتی تیم مذاکره کننده در حال مذاکره باشد و مسئولان ارشد از خالی بودن خزانه سخن بگویند این مذاکره از حوزه ضعف است.

,

میرتاج‌الدینی بیان کرد: اگر مذاکره از حوزه قدرت بود هم تحریم‌ها برداشته می‌شد و هم این میزان هزینه نیز صرف نمی‌شد.

,

وی گفت: بحث هسته‌‌ای تنها مربوط به دولت نیست و این بحث مربوط به نظام است.

,

*نمایندگان مجلس باید انقلابی حرکت کنند

, *نمایندگان مجلس باید انقلابی حرکت کنند, *نمایندگان مجلس باید انقلابی حرکت کنند,

معاون پارلمانی دولت دهم افزود: ایستادگی در پای ارزشها از موضع عزت و قدرت حرکت کردن راه انقلاب٬ امام(ره)٬ شهدا و مقام معظم رهبری است.

,

وی افزود: آقایی که در تلویزیون اعلام می‌کند که این راه٬ راه بیراهه است در حالی که راهی که انتخاب خود انتخاب کردند بی‌راهه بوده و این ملت نخواهد گذاشت که برخی‌ها به راه شهدا و راه انقلابیون دهن کجی کنند و راه بیراهه را راه اصلی نشان دهند.

,

میرتاج‌الدینی با اشاره به اینکه اگر مجلس بیدار باشد نمی‌گذارد دولت پای خود را کج بگذارد بیان کرد: نمایندگان مجلس باید انقلابی حرکت کنند.

,

وی با بیان اینکه 15 خرداد بخاطر چه چیزی پیش آمد گفت: در این جریان لایحه کاپیتولاسیون مطرح شد که امام(ره) راحل در برابر آن  قیام کرد که در این قیام حادثه 15 خرداد اتفاق افتاد.

,

معاون پارلمانی دولت دهم افزود: در آن زمان دولت در اختیار مردم نبود ولی الان مجلس و دولت دست مردم است الان نباید به جایی برسد که یک سندی امضا شود و این سند را نه مجلس چیزی و نه شورا انقلاب فرهنگی تایید کرده و به جایی رسیده که مقام معظم رهبری به دولت تذکر می‌دهد.

,

*سند 2030 تعهد غرب گرایی

, *سند 2030 تعهد غرب گرایی , *سند 2030 تعهد غرب گرایی,

وی با اشاره به اینکه سند 2030 بحث انتخابات نیست افزود: این سند یک معاهده است و براساس قانون اساسی هر معاهده٬ قرداد و پیمان باید به امضای مجلس برسد.

,

میرتاج‌الدینی افزود: در سند 2030 مجلس تایید نکرده و این سند در کمسیون مطرح شده و کمسیون نیز در برابر آن ضعیف عمل کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه در سند 2030 ما یک تعهدی را می‌پذیریم که غربی گرایی دارد ابراز کرد: مگر ما فرهنگ نداریم که وابسته به فرهنگ اروپایی باشیم و به ما بگویند که در آموزش و پرورش باید طبق این سند عمل کنیم.

,

معاون پارلمانی دولت دهم افزود: کشورهایی که سند 2030 را امضا کردند تاکنون 20 تا 30 تا از این کشور‌ها در اجرای این سند تذکر گرفتند.

,

وی به حفظ ارزشهای انقلاب تاکید کرد و افزود: استقامت یعنی ایستادگی کردن در راه ارزشها و انحراف نرفتن از راه امام(ره)٬ رهبری و شهدا است.

,

میرتاج‌الدینی عزت و پیروزی انقلاب را در وحدت و یکپارچگی ملت ایران دانست و گفت: عزت امروز ما از وحدت ما و توجه به منویات مقام معظم رهبری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه