اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی:

اولین همایش ملی دوچرخه سواری ناجا در تبریز برگزار می‌شود

اولین همایش ملی دوچرخه سواری ناجا در تبریز برگزار می‌شود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی از برگزاری اولین همایش ملی دوچرخه سواری ناجا در تبریز با حضور میهمانانی از 17 استان کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سرهنگ ناصر میکائیلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و توافقات حاصله با شهرداری تبریز ، ایستگاه‌های دوچرخه سواری همگانی در مجموعه انتظامی استان واقع در شهرک آزمایش راه اندازی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی توضیح داد: در تیر ماه اولین همایش ملی دوچرخه سواری ناجا در تبریز با حضور میهمانان 17 استان کشور برگزار می‌شود، علاوه بر برگزاری همایش ملی، جهت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری ، ایستگاه‌های دوچرخه سواری همگانی در مجموعه انتظامی استان جهت استفاده کارکنان و ارباب رجوع افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

,

رئیس پلیس راهور استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در کاهش تصادفات، استان به هسته سخت کار رسیده است و تنها راه کمک به این مقوله استفاده از حمل ونقل های پاک می باشدکه می توان ترویج پیاده روی و دو چرخه سواری ، مترو و... را در این مقوله عنوان کرد.

,

وی همچنین افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در صدد است با همکاری تمامی سازمان های ذی مدخل در امر ترافیک و با همکاری سازمان های مردم نهاد، اداره ورزش و جوانان ، علی الخصوص شهرداری تبریز و ... نسبت به ترویج استفاده از فرهنگ دو چرخه سواری و تامین زیر ساخت های لازم در این زمینه اقدام نمایند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه