اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد؛

کشف بیش از ۳ کیلو گرم تریاک در عملیات ضربتی پلیس

کشف بیش از ۳ کیلو گرم تریاک در عملیات ضربتی پلیس
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران نیروی انتظامی با عملیات ضربتی پلیس توانستند بیش از ۳ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را از سوداگر مرگ در شهرستان خرمدره کشف و ضبط کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به جزئیات کشف مواد مخدر و دستگیری سوداگرمرگ اشاره کرد و اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فرد سابقه داری اهل شهرستان خدابنده اقدام به خرید مقدار قابل توجهی مواد مخدر از شهر ابهر کرده و به همراه فرد دیگر با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به سمت شهرستان خدابنده در حال حرکت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی تصریح کرد: ماموران با مشاهده خودرو دستور توقف خودرو را دادند ولی متم توجهی نکرده و با سرعت بالا متواری که پس از تعقیب و مراقبت در داخل روستای نعلبندان دستگیر،  این متهم  که از فروشند گان سابقه دار مواد مخدر در شهرستان خدابنده است دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهم جمعاً ۳ کیلو ۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و خودرو به پارکینگ دلالت شد و متهم  برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.

,

سردار آزادی با اشاره به فعالیت سامانه 128 در استان زنجان در زمینه دریافت گزارشات مردمی ابراز کرد: این سامانه در استان زنجان فعال بوده و مردم می‌توانند گزارشات در زمینه فعالیت خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان زنجان با این شماره تماس بگیرند.

,

وی همکاری مردم استان زنجان در زمینه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر را مطلوب عنوان کرد و گفت: با دریافت گزارشات مردمی توسط سامانه 128 در کمترین زمان رسیدگی و اقدام می‌شود.

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه