اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد؛

ارتقای ۸ پله ای رتبه کنکور استان زنجان/۹۹هزار دانش آموز زنجانی مهر امسال به مدرسه می روند

ارتقای ۸ پله ای رتبه کنکور استان زنجان/۹۹هزار دانش آموز زنجانی مهر امسال به مدرسه می روند
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رتبه کنکور استان زنجان از 27 در سال 92 به رتبه 19 در سال جاری ارتقا یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موج رسا; مرتضی تمجیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان از ورود 18 هزار نوآموز به پایه اول دبستان در سال تحصیلی 96- 97 خبر داد و گفت: تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی در سال جدید به 99 هزار نفر می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مراحل سنجش این دانش آموزان در دستور کار است، تصریح کرد: با ورود این دانش آموزان تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی به 99 هزار نفر می رسد.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به درخشش دانش آموزان زنجانی در 9 کنفرانس جهانی افزود: دانش آموزان استان رتبه های خوبی در جشنواره جوان خوارزمی کسب کرده اند.

,

تمجیدی از حضور موفق دانش آموزان زنجانی در مسابقات یورومس خبر داد و گفت: این حضور مایه افتخار استان است.

,

وی با اشاره به ارتقای رتبه کنکور استان از 27 در سال 92 به رتبه 19 در سال جاری،گفت:تلاش های بیشماری در این زمینه انجام شده است.

,

 محمود عباسی نیز در این جلسه با اشاره به اجرای برنامه های غنی سازی اواقات فراغت دانش آموزان از 10تیر تا 20شهریورماه سال جاری، اظهار داشت: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت با موضوع طرح هجرت در سال جاری اجرایی می شود.

,

وی با بیان اینکه 900دانش آموز در سال گذشته در این طرح شرکت کردند،افزود: امسال در 305 عرصه این طرح مورد اجرایی می شود.

,

این مسئول با گلایه از ابلاغ دیرهنگام اعتبارات برای اجرای این طرح، بیان داشت: سه ماهه تابستان بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

,

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای 158 هزار و 644 اردو روز در سال گذشته، بیان داشت: اردوهای دانش آموزی در حال حاضر کمرنگ برگزار می شود.

,

عباسی از اجرای طرح مهارت آموزی،کارآفرینی و اشتغالزایی در سال جاری در 350پایگاه تابستانی خبر داد و افزود:82هزار و 875نفر روز در پایگاه های تابستانی فعالیت می کنند.

,

وی با بیان اینکه آموزش و پروش استان زنجان رتبه برتر را طی سه سال گذشته در زمینه غنی سازی اوقات فراغت کسب کرده است،افزود: با برنامه ریزی های لازم در سال جاری نیز این اردوها اجرایی می شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه مجموع کتاب های مدارس استان حدود یک میلیون جلد است که در 1050مدرسه کتابخانه وجود دارد،گفت: سرانه کتاب در مدارس استان زنجان حدود 6جلد است.

,

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت:آموزش و پرورش استان  یکی از دستگاه هایی است که همکاری خوبی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

,

سلطانی با بیان اینکه در بحث برنامه های فرهنگی می توان از اعتبارات فصول 2و استفاده کرد، گفت: برای کمک به اجرای برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش نیز می توان از این فصول استفاده کرد.//ن

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه