اخبار داغ

با هدف حمایت از تولیدات داخلی برگزار شد؛

نمایشگاه تجسمی و صنایع دستی در رامیان+ تصاویر

نمایشگاه تجسمی و صنایع دستی در رامیان+ تصاویر
نمایشگاه تجسمی و صنایع دستی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنایع دستی شهرستان رامیان برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، نمایشگاه تجسمی و صنایع دستی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنایع دستی شهرستان رامیان برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان،,

طیبه رجنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و مصرف تولیدات داخلی در راستای اقتصادمقاومتی، با حضور هنرمندان شهرستان رامیان برپا شده است.

,

وی اظهار کرد: هنر به ویژه با حفظ اصالت خود همواره مورد توجه مردم بوده است و اما اگر هنرهای دستی و سنتی در زندگی روزانه مردم مورد استفاده قرار نگیرد رفته رفته به فراموشی سپرده می شود.

,

رجنی افزود: صنایع دستی یکی از بخش های مهم در رونق اشتغال و درآمدزایی است که تاثیر مهم در رفع معضل بیکاری و توسعه اقتصادی دارد.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان بیان کرد: سهولت در راه اندازی کارگاه های صنایع دستی، عدم نیاز به سرمایه گذاری کلان، نیاز نداشتن به مواد خارجی و سهولت در تولید سبب شده که صنایع دستی به عنوان یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.

,

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی و آثار هنرمندان رشته تجسمی و هنرمندان صنایع دستی رامیان از تاریخ 22 خرداد 96 به مدت یک هفته به معرض نمایش گذاشته شده است.

,

ساعت بازدید از نمایشگاه 8 صبح تا 14 عصر است.

,

sanaaa1

, sanaaa1,

sanaaa2

, sanaaa2,

sanaaa3

, sanaaa3,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه