اخبار داغ

رئیس پلیس راه زنجان:

خواب آلودگی راننده کامیون در زنجان ۴ مصدوم برجام گذاشت/سواری پژو ۴۰۵ در آتش سوخت

خواب آلودگی راننده کامیون در زنجان ۴ مصدوم برجام گذاشت/سواری پژو  ۴۰۵ در آتش سوخت
رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد کامیون کشنده با سواری پژو 405 در آزاد راه زنجان – قزوین خبر داد و گفت: خواب آلودگی راننده کامیون چهار مصدوم برجا گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، از برخورد دو دستگاه تریلرکشنده بنز و سواری پژو  405 در آزادراه زنجان-قزوین باند شمالی کیلومتر ٤ خبر داد و اظهار کرد: این حادثه راس ساعت 30 دقیقه بامداد امروز رخ داده است که نیروهای پلیس راه و امدادی در محل حضور پیدا کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه در این تصادف ابتدا دو کامیون کشنده بنز با یک دیگر برخورد کرده و یکی از کامیون های کشنده به علت عدم کنترل وسیله نقلیه با سواری پژو 405 بروخود می کند، تصریح کرد: در این تصادف رخ داده هر دو کامیون واژگون شده و سواری پژو 405 در آتش سوخت.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه خواب‌آلودگی و عدم هوشیاری راننده کامیون بنز علت اصلی این حادثه بوده است، خاطرنشان کرد: این حادثه چهار مصدوم برجا گذاشته است که مصدومان توسط نیروهای فوریت های پزشکی استان زنجان به بیمارستان منتقل شده اند.

,

شیر محمدی از رانندگان خودروهای عبوری خواست هنگام مشاهده تصادف و قصد کمک به مجروحان حوادث، وسیله نقلیه خود را در محلی ایمن متوقف کنند تا علاوه بر حفظ جان خود و همراهان از ایجاد راه بندان نیز جلوگیری شود.

,

وی با اشاره به اینکه رانندگان از سرعت و سبقت های غیر مجاز پرهیز کنند، ابراز کرد: سرعت و سبقت های غیر مجاز بیشترین عامل در تصادفات جاده ای است.

,

رئیس پلیس ره استان زنجان بیان اینکه رانندگان باید به ازای هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند، عنوان کرد: اکثر تصادفات منجر به فوت در استان زنجان ناشی از خواب آلودگی رانندگان است.

,

شیرمحمدی با اشاره به اینکه رانندگان در هوشیاری کامل و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به رانندگی خود در محور های مواصلاتی ادامه دهند، خاطرنشان کرد: در موقع خواب در مکان های تعبیه شده برای پارک خودرو توقف کرده و استراحت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه