اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

تبدیل دانشگاه نسل سوم الویت مهم و راهبردی سال جاری

تبدیل دانشگاه نسل سوم الویت مهم و راهبردی سال جاری
رئیس دانشگاه علوم و کشاورزی و منابع طبیعی از افزایش در آمدهای دانشگاه در سالهای اخیر خبر داد و گفت: قرار است تکمیل زیر ساخت ها و پروژه‌های نیمه تمام، اجرای پروژه‌‏های جدید، افزایش شرکتهای دانش‌بنیان، و ... در این دانشگاه صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از«دانشجو سلام » علی نجفی نژاد در جمع مسئولین استانی و شهرستانی از تصویب سند دانشگاه کار آفرین خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «دانشجو سلام »,

رییس دانشگاه منابع طبیعی گرگان افزود: افزایش کیفیت آموزشی و تبدیل شدن به دانشگاههای نسل سوم و کار آفرین از الویتهای وزارت علوم می باشد.

,

وی بیان کرد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی تاکنون براساس سند مصوب آموزشی فعالیتهای گستردهای را در این زمینه انجام داد.

,

نجفی نزاد با بیان الویتهای دانشگاه علوم کشاورزی گفت: تکمیل زیر ساخت ها و پروژه‌های نیمه تمام، اجرای پروژه‌‏های جدید، افزایش شرکتهای دانش‌بنیان، افزایش جذب دانشجویان خارجی، تبدیل دانشگاه به دانشگاه سبز از جمله این الویتها می باشند.

,

وی گفت: قرار است تا پایان سال جاری 15 واحد فناور و 5شرکت دانش بنیان در این دانشگاه جذب شوند.

,

وی مراکز رشد در دانشگاه را در ایجاد کار آفرینی موثر خواند و اظهار داشت: در سال گذشته در این مرکز برای25 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است و همچنین سه میلیارد ریال قرارداد مشاوره فنی در کلنیک مادر تخصصی دانشگاه منعقد شد.

,

وی به رشد در آمدی دانشگاه در سالهای تخیر اشاره کرد و گفت:درآمدهای اختصاصی دانشگاه منابع طبیعی گرگان در سال ۹۲ کمتر از یک میلیارد تومان بوده است، و این در حالیست که این مبلغ در سال گذشته به ۴۲ میلیارد ریال افزایش داشته و پیش بینی می شود امسال به ۵۰ میلیارد ریال برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه