اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان :

۸۲ هزار اطعام افطاری در استان زنجان هدف گذاری شده است/ اطعام افطاری برای ۳۵۰ نفر از مددجویان ماهنشانی+تصاویر

۸۲ هزار اطعام افطاری در استان زنجان هدف گذاری شده است/ اطعام افطاری برای ۳۵۰ نفر از مددجویان ماهنشانی+تصاویر
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان زنجان گفت: ۸۲هزار اطعام افطاری در استان هدف گذاری شده که از این تعداد تا به حال ۱۵ هزار و ۶۰۰اطعام انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در حاشیه مراسم اطعام  افطاری شهرماهنشان در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان  با بیان اینکه اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از آغاز ماه مبارک رمضان طرح‌‎های مختلفی برگزار می کند، اظهار داشت: کمک‌‎های جمع‌آوری شده در طرح اطعام افطاری  ۸۵۲ میلیون ریال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۴۷۷ فرزند یتیم و یک هزار ۵۷۰ فرزند محسنین زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان هستند، افزود: طبق آمارهای موجود سرانه دریافتی ایتام ۲ میلیون و۲۱۰ هزار ریال وو فرزندان محسنین ۸۰۰۰ هزار ریال است.

,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه خیران زنجانی در مجموع در قالب طرح های مختلف ۲ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی کمک کرده‌اند، گفت: این مبلغ در قالب طرح‌های اطعام و افطاری، کمک‌های خیران در قالب طرح مفتاح‌الجنه و مبالغ کمک حامیان طرح‌های اکرام و محسنین محقق شده است.

,

صفری اظهار داشت: برنامه های اجرایی کمیته امداد درایام ماه رمضان با استفاده از کمکهای مردمی و مشارکت خیران در این برنامه ها انجام می شود .

,

گفتنی است مراسم اطعام افطاری برای ۳۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد با همکاری جمعیت هلال احمر و بهزیستی در مسجد جامع ماهنشان برگزارشد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه