اخبار داغ

کش و قوس های لایحه ترکیب هیات مدیره باشگاه ورزشی شهرداری زنجان/ عدم تصویب لایحه برای دومین بار

کش و قوس های لایحه ترکیب هیات مدیره باشگاه  ورزشی شهرداری زنجان/ عدم تصویب لایحه برای دومین بار
کش و قوس ها در مورد لایحه ترکیب هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورشی شهرداری زنجان که برای بار دوم در جلسه شورای شهر زنجان مطرح شد تصویب نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، در متن لایحه آمده است که" در راستای اجرای تبصره 47 الحاقی بودجه مصوب، ترکیب هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری زنجان بشرح ذیل جه تصویب پیشنهاد می گردد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان,

- شهردار زنجان به عنوان رئیس هیات مدیره - رئیس کمسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر به عنوان عضو هیئت مدیره و معاون فرهنگی و احتماعی شهردار( یا رئیس سازمان فرهنگی) به عنوان عضو هیئت.

,

مطرح شدن این لایحه در جلسه علنی شورای شهر زنجان با حواشی زیادی ادامه داشت و دو مخالف و دو موافق در رد و تایید این مصوبه به ایراد سخنرانی پرداختند که در نهایت با 3 رای موافق به تصویب نرسید.

,

در لابه لای صحبت های موافقین و موافقین و پس از ایراد سخنرانی دو طرف سایر اعضای شورا نیز موافقت و یا مخالفت خود را اعلام کردند و پس از حدود نیم ساعت که بییشتر وقت جلسه علنی را نیز گرفت، این موضوع تصویب نشد.

,

عباس راشاد که مخالف این موضوع بود گفت: نباید هزینه های فرهنگی و ورزشی مساوی باشد و علاوه بر آن بودجه سال 95 هزینه شده است و تاریخ این لایحه سال 95 است.

,

یکی از موافقین با بیان اینکه این لایحه فقط در حال تصویب است و در دوره بعد می توان آن را با هزینه اجرا کرد گفت: این لایحه فقط تصویب میشود.

,

مخالفین در پاسخ به این موضوع مطرح کردند که تصویب این موضوع خیانت به شورای بعدی است زیرا که زمان این شورا در حال اتمام است و اگر قرار باشد این تصویب شود شورای بعدی تصویب و اجرا می کند.

,

ادامه بحث ها در خصوص این موضوع در حالی طی می شد که رئیس شورا متذکر شده و رای گیری برای موضوع آغاز و تنها 3 نفر موافق این طرح بودند که در نهایت تصویب نشد تا در  صورت نیاز در شورای بعد مطرح شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه