اخبار داغ

امام جمعه قزوین:

حمایت مردم از ایثارگری شهدا خیزش دوباره علیه نفاق و غرب زدگی است

حمایت مردم از ایثارگری شهدا خیزش دوباره علیه نفاق و غرب زدگی است
امام جمعه قزوین در مراسم استقبال از شهیدمحمدرضایی بیان کرد: ملت ایران به خوبی می‌دانندکه شرارتِ اهل نفاق، چه خسارت‌هایی به کشور وارد کرده است و حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از این شهید درواقع یک خیزش دوباره علیه نفاق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مراسم استقبال از پیکر شهید علی محمدرضایی که پس از ۳۱ سال تفحص شد پیش از ظهر امروز(سه شنبه) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی از مقابل صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: امروز مردم بیشتر از هر زمانه دیگری قدر شهدای خود را می‌دانند؛ چرا که بین امنیت حاکم بر کشور و شرارت‌ها و ناامنی‌هایی که استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل در منطقه به وجود آورده‌اند، مقایسه می‌کنند. 
,
,  صبح قزوین,
, ,
وی در ادامه افزود: مردم ما متوجه هستند که همه این شرارت‌ها هدف مشترکی را دنبال می‌کند؛ جنگ تحمیلی، موضوع مهم فلسطین، ناامنی‌هایی که در سوریه عراق و یمن و بحرین و همه کشورهای اسلامی توسط استکبار جهانی دامن زده می‌شود و شرارت‌هایی که منافقین در دهه شصت در جامعه ما ایجاد کردند؛ همه ریشه واحدی دارد. 

امام جمعه قزوین اذعان کرد: رودررویی نظام اسلامی و مردم سالار ما در برابر کفر و استبداد و استعمار و توهین و تحقیر استکبار جهانی امروز به خوبی دیده می‌شود؛ بنابراین مردم بیشتر از هر زمان دیگری درک می‌کنند که ره‌آورد شهدا برای ما چه چیزی بوده است. 

وی ابراز کرد: استقبال باشکوه امروز مردم قزوین از شهید محمدرضایی عزیز که جانباز بوده و به شهادت رسیده و پیکرش بعد از ۳۱ سال به وطن بازگشته، مشخص است مردم خود را فدای این شهدا و مدیون آنها می‌دانند. 
,
,
,
,
,
, ,

عابدینی تصریح کرد: ملت ایران به خوبی می‌دانند شرارت اهل نفاق چه خسارت‌هایی به کشور وارد کرده است و حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از این شهید یک مانور و خیزش دوباره علیه نفاق است. 

وی ابراز کرد: حضور مردم در حمایت از ایثارگری‌های شهدا، دشمنان خارجی و غرب زدگان داخلی را مایوس می‌کند و همه این موارد نشان از آینده‌ای درخشان و اتحاد و انسجام همه فرق اسلامی در برابر کفر و استکبار دارد. 

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه