اخبار داغ

حوادث؛

دپوی علوفه در جاده حمید آباد قزوین دچار حریق شد+تصاویر

دپوی علوفه در جاده حمید آباد قزوین دچار حریق شد+تصاویر
رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی قزوین از اطفاء حریق دپوی علوفه و کلش در یک واحد گاوداری در جاده حمید آباد قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا امیری خسروبیگی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی تماس مردمی و اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی به سامانه 1255، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره یک باغ دبیر، پنج پونک و هفت شهید مفتح را در ساعت 18 و 25 دقیقه روز یکشنبه 21 خرداد ماه سال جاری به محل حادثه واقع در جاده الموت، ابتدای جاده حمید آباد اعزام کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
, ,

وی در ادامه افزود: پس از رسیدن به محل مشاهده شد حریق در محوطه باز مجاور انبار علوفه به وقوع پیوسته و بعلت خشکی علفزار و وزش باد، شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف است.
,
,
, ,

رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی قزوین ادامه داد: آتش نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به شیلنگ کشی اقدام کرده و ضمن جداسازی قسمت‌های درگیر حریق از سایر قسمت‌ها، با استفاده از لوازم و تجهیزات مخصوص از چند جهت به محل حریق زده نزدیک و در حداقل زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از سرایت آن به سایر قسمت‌ها جلوگیری بعمل آوردند. 
,
,
, ,

وی در پایان گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و اطمینان از خاموش شدن کامل آتش با تحویل محل حادثه به مالک به ماموریت خود پایان دادند.
,
,



انتهای پیام/
,
,
, ,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه