اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی:

فرماندار آذرشهر به‌جای هتاکی به درد مردم برسد

فرماندار آذرشهر به‌جای هتاکی به درد مردم برسد
مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت: مسئولان دولت به‌خوبی راه هتاکی را آموخته‌اند، زمانی که وزیر دولت منتقدین را مزدور و رئیس دولت آن‌ها را بی‌شناسنامه خطاب می‌کند از فرماندار آذرشهر چه انتظار!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله شادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به اظهارات توهین‌آمیز فرماندار آذرشهر، ابراز داشت: ظاهرا آقای فرماندار ایران را با جای دیگر اشتباه گرفته‌اند، این کشور متعلق به مردم مستضعف و شهیدان است، باید به جناب ایشان و دوستانشان گفت که شما ابتدا مشکلات مردم را حل کنید سپس علیه آن‌ها اظهار نظر کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با طرح این سوال که عملکرد دولت در حادثه سیل و پس از آن چه بود اظهار کرد: مسئولین باید در قبال عملکردشان حین حادثه سیل و پس از آن پاسخگو باشند، در روستای چنار چه کرده‌اند؟ گذشتگان در زلزله ورزقان این منطقه را در عرض یکسال بازسازی کردند اما اکنون بازسازی چند خانه چندین ماه طول کشیده است.

,

مسئول بسیج داشنجویی آذربایجان‌شرقی به کندی روند بازسازی مناطق سیل‌زده اشاره کرد و بیان داشت: دوستان دولتی اگر توان ساخت چند خانه را ندارند کنار بروند و به ما بگویند تا فقط یکی از دانشگاه‌هایمان در عرض یک ماه تمام منازل آسیب دیده را بازسازی و به مردم تحویل دهند؛ متاسفانه عده‌ای به‌جای پاسخگویی به سوءمدیریت‌های خود چه در روستا چنار چه در قضیه پل چنار، انواع توهین‌ها را به مردم می‌کنند.

,

وی با اشاره به توهین‌های مکرر مسئولین دولتی به منتقدین، خاطرنشان ساخت: به حمدالله دوستان دولت به خوبی راه هتاکی را آموخته‌اند و زمانی که وزیر دولت منتقد را مزدور و رئیس دولت منتقدین را بی‌شناسنامه و ... خطاب می‌کند، از یک فرماندار جزء چه انتظار باید داشت، این‌ها همگی در طول یکدیگرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه