اخبار داغ

شهید مهدی محمدی ؛شهیدی که تنها آرزویش شهادت بود

شهید مهدی محمدی ؛شهیدی که تنها آرزویش شهادت بود
شهید مهدی محمدی در سال 1352 در خانواده ای مؤمن و مذهبی در شهر ایوان قدم به سنگفرش کوچه های سبز انتظار نهاد تا روزی عروجی آسمانی داشته باشد،او در هفت سالگی قدم به مدرسه نهاد و تحصیلاتش را تا سطح دیپلم ادامه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری جویزر،شهید "مهدی محمدی"؛ در سال 1352 در خانواده ای مؤمن و مذهبی در شهر ایوان قدم به سنگفرش کوچه های سبز انتظار نهاد تا روزی عروجی آسمانی داشته باشد. او در هفت سالگی قدم به مدرسه نهاد و تحصیلاتش را تا سطح دیپلم ادامه داد. شهید محمدی با توجه به علاقه زیادی که به لباس رزم داشت وارد نیروی انتظامی گردید و با روحیه ای بالا و وصف ناشدنی خدمت صادقانه ای از خود نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جویزر,

در راستای آشنایی با خصوصیات  وویژگی های این شهید بزرگوار خبرنگار حوزه جهاد و مقاومت پایگاه خبری جویزر به گفتگو با مادر این شهید بزرگوار پرداخته است که که متن کامل این مصاحبه را در زیر می خوانید.

,

حاجیه طلا محمدی مادر شهید مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  دارای 5فرزند 3پسر و 2دختر هستم که شهید بزرگوار فرزند دوم خانواده است.

,

, ,

 

,

مادر شهید با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید گفت:مهدی با توجه به سن کمی که داشت دارای ویژگی ها و خصایص منحصر به فردی بود،فردی مومن و با تقوا و صبور بود ،از لحاظ فرامین دینی نماز را اول وقت به جا می آورد و معتقد بود جایگاه پدرو مادر جایگاه والایی است و در زمینه احترام به پدر و مادرهیچ کوتاهی نمی کرد در کل فردی متواضع و فروتن بود.

,

وی افزود:مهدی تحصیلاتش را مقطع دیپلم ادامه داد به سبب علاقه و احساس تکلیفی که برخود مبنی بر دفاع از کیان ایران اسلامی می دید  بعد از گذراندن چند ماهی از خدمت  سربازی به استخدام نیروی انتظامی  در آمد و در منطقه ابدانان مشغول به خدمت شد.

,

مادر شهید بیان داشت: روحیه ایثارگری و مسئولیت پذیری که درفرزندم وجود داشت گویای این بود که روزی به شهادت می رسد و این تنها آرزوی شهید بود که در راه دفاع از مملکت خود به شهادت برسد.

,

مادر شیهد به نحو شهادت شهید محمدی اشاره کرد و ادامه داد: اشرا و منافقینی که به قصد خرابکاری وارد کشور شده بودند و در این راه ناکام مانده بودند در مسیر برگشت با پرسنل نیروی انتظامی آبدانان در تاریخ چهارم خرداد سال 1380درگیر می شوند و در این درگیری  شهید محمدی ویکی  دیگر از همکارانش که اهل همدان بود  مجروح میشوندو بعد از انتقال به بیمارستان ناجا و پس از تجمل مجروحیت سرانجام در 18خرداد سال 1380به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

,

مادر شهید بیان داشت: شهید بزرگوار در میان دستان مردم شهید پرور شهرستان ایوان تشیع جنازه شد و در آرامستان امامزاده حاجی حاضر ایوان آرام گرفت.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه