اخبار داغ

در طول 10 روز اخیر صورت گرفت:

ارسال 130 کامیون سلاح به کردهای سوری توسط آمریکا

ارسال 130 کامیون سلاح به کردهای سوری توسط آمریکا
آمریکا در طول 10 روز گذشته 130 کامیون سلاح به مناطقی که کردهای سوریه بر آن مسلط هستند، ارسال کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  خبرگزاری "آناتولی" نوشت: حمایت های آمریکا از کردهای سوریه و بویژه "حزب اتحاد دمکرات کرد" در مقابله با گروه های تروریستی همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛  ,

آمریکا در طول 10 روز گذشته 130 کامیون سلاح به مناطقی که کردهای سوریه بر آن مسلط هستند، ارسال کرده است. لازم به ذکر است، روز جمعه گذشته عراق 50 کامیون سلاح به استان حسکه سوریه ارسال کرد. آمریکا نیز در تاریخ 5 جون 60 کامیون سلاح به مناطق تحت سیطره کردهای حزب اتحاد دمکرات کرد، و در تاریخ 12 جون 20 کامیون دیگر ارسال کرده بود.

,

تنها یک ماه بعد از تصویب قانون حمایت از ارسال سلاح به حزب دمکرات کرد توسط ترامپ، در مجموع 348 کامیون سلاح به این منطقه توسط آمریکا ارسال شده است. طبق گزارش های منتشر شده با اشاره به آمارهای وزارت دفاع آمریکا، فهرستی از سلاح های ارسال شده به حزب دمکرات کرد اعلام شده است که شامل 12 هزار تفنگ، 6 هزار مسلسل، 3.5 هزار رگبار، 3 هزار بمب از نوع RPG-7، 1000 نارنجک انداز از نوع AT-4 ساخت آمریکا و بمب های گاز طبیعی مایع می شود. علاوه بر این کردهای سوریه برای به دست آوردن 235 بمب هاون، 100 تفنگ شکاری و 450 دوربین مادون قرمز از نوع 7PV- برنامه ریزی کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه