اخبار داغ

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب خبر داد

اهدای ۵۲۶ واحد خون در میاندوآب از ابتدای ماه رمضان/میاندوآبی ها در شب های قدر ۲۶۰ واحد خون دادند

اهدای ۵۲۶ واحد خون در میاندوآب از ابتدای ماه رمضان/میاندوآبی ها در شب های قدر ۲۶۰ واحد خون دادند
رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۵۲۶ نفر در میاندوآب، بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به استقبال خوب مردم میاندوآب از اهدای خون در مناسبت های خاص، اظهار کرد: در همین راستا نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان، عملیات خون گیری در نوبت های صبح و بعد از افطار در پایگاه انتقال خون میاندوآب انجام می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب افزود: از آغاز ماه مبارک رمضان ۵۳۱ نفر در میاندوآب برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون میاندوآب مراجعه کردند که از این تعداد ۵۲۶ نفر دارای شرایط اهدای خون بودند و بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کرده و در این امر نیک و پسندیده سهیم شدند.

,

وی با بیان اینکه مردم میاندوآب از اهدای خون در شب های قدر نیز استقبال خوبی داشتند، گفت: در شب های قدر امسال نیز ۲۷۸ نفر به پایگاه انتقال خون مراجعه و از ۲۶۰ نفر که دارای شرایط بودند، خون گیری به عمل آمد.

,

قنبری تصریح کرد: بر اساس آمار مقایسه ای، میزان استقبال از اهدای خون در ماه مبارک رمضان امسال در میاندوآب نسبت به ماه مبارک رمضان سال گذشته، تقریبا دو برابر بوده است.

,

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب با دعوت از مردم برای اهدای خون به نیازمندان در روزهای عادی و مناسبت های ویژه اظهار کرد: نیاز به فرآورده های خونی اجتناب ناپذیر است و مردم نوع دوست و خیر میاندوآب برای ذخیره سازی انواع گروه های خونی به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.

,

وی با بیان اینکه این پایگاه آماده خون گیری از مردم شهرستان می باشد، افزود: اهداکنندگان خون می توانند در ماه مبارک رمضان همه روزه ازساعت ۹ صبح تا ۱۲ظهر و شب ها  از ساعت ۲۲ شب تا ۲۴ با مراجعه به پایگاه انتقال خون در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

,

گفتنی است مردان در طول سال چهار مرتبه و زنان سه مرتبه با رعایت فاصله زمانی می توانند خون اهدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه