اخبار داغ

برند تیم فوتسال شهرداری ساوه حفظ می‌شود

برند تیم فوتسال شهرداری ساوه حفظ می‌شود
با تصمیم کمیته انطباق شهرستان تیم فوتسال شهرداری ساوه در لیگ برتر ادامه فعالیت داده و برند این تیم حفظ می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نارخبر، در چند روز گذشته  در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر واگذاری امتیاز لیگ برتر فوتسال شهرداری ساوه به سن‌ایچ ساوه منتشر شد که در ادامه توضیح مسئولان به نارخبر مبنی بر اهمیت نظر کمیته انطباق شهرستان برای قطعی شدن انحلال فوتسال شهرداری و دلیل این تصمیم شورای شهر آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، , نارخبر، , نارخبر،,

سعید کریمی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: ورزش فوتسال برند ساوه است و تاکنون به دلیل کسب رتبه‌های برتر، تیم‌های این رشته ورزشی، شهر ما را در کشور و جهان با نام فوتسال می شناسند.

, ,

وی با اشاره به دلیل رای اعضای شورا بر عدم تیم داری ادامه داد: سال گذشته با حمایت شورای اسلامی شهر این تیم در لیگ برتر موفق به کسب رتبه ششم کشور شد اما امسال به دلیل کاهش بودجه شهرداری به علت مصوبه تجمیع مالیات بر ارزش افزوده و در نتیجه کاهش سهم ساوه از ارزش افزوده این تصمیم با اکثریت آرای اعضای این شورا، گرفته شد و ارتباطی به مسائل اخیر شهرداری ندارد.

,

کریمی بیان کرد: به دلیل حفظ برند فوتسال در سطح شهرستان  تصمیم گرفته شد، این تیم پس از طی مراحل قانونی به شرکت سن ایچ واگذار شود و در صورتی که این تصمیم در کمیته انطباق مورد تایید قرار نگیرد تیم فوتسال شهرداری به فعالیت خود ادامه دهد.

,

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه مذاکره با مدیران سن ایچ انجام نشده است، افزود: بنده به عنوان یک ورزشکار و حامی تیم فوتسال، باید تا قطعی شدن نتیجه صبر کنم.

,

این عضو شورای شهر ساوه با بیان این مطلب که عمده درآمد شهرداری ساوه ارزش افزوده بوده است، تصریح کرد: شهرداری‌ ساوه از مصوبه تجمیع مالیات بر ارزش‌ افزوده با درآمد‌های دولت دچار زیان می شود.

,

وی در توضیح مصوبه اخیر دولت مبنی بر تجمیع مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها با درآمدهای دولت افزود: در پی اجرای این مصوبه، توزیع اعتبارات شهرداری از طریق استانداری انجام می شود.

,

کریمی تاکید کرد: مردم این شهر با وجود مشکلات ناشی از شهرک صنعتی، که پیدایش بیش از ۲۰ منطقه حاشیه نشین گوشه‌ای از آن است، انتظار تخصیص بخشی از درآمدهای این صنایع را برای توسعه شهر دارند.

,

تیمداری شهرداری ساوه

, تیمداری شهرداری ساوه,

واگذاری امتیاز شهرداری قطعی نشده است

, واگذاری امتیاز شهرداری قطعی نشده است, واگذاری امتیاز شهرداری قطعی نشده است,

سعیدی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه نیز گفت: هنوز مراحل واگذاری امتیاز قطعی نشده است و همچنان درصدد هستیم در صورت تامین بودجه، خود شهرداری تیم‌داری کند.

,

وی افزود: احتمال اینکه در کمیته انطباق از تیم داری شهرداری در لیگ برتر فوتسال حمایت شود، وجود دارد.

,

حمایت کمیته انطباق از تیم فوتسال شهرداری ساوه

, حمایت کمیته انطباق از تیم فوتسال شهرداری ساوه, حمایت کمیته انطباق از تیم فوتسال شهرداری ساوه,

محمد بهاروند فرماندار ساوه نیز گفت: طبق مصوبه کمیته انطباق شهرستان، شهرداری ساوه در لیگ برتر ادامه فعالیت می‌دهد و این تیم مورد حمایت مجموعه مدیریت اجرایی این شهرستان است.

, محمد بهاروند فرماندار ساوه نیز گفت: طبق مصوبه کمیته انطباق شهرستان، شهرداری ساوه در لیگ برتر ادامه فعالیت, محمد بهاروند فرماندار ساوه نیز گفت: طبق مصوبه کمیته انطباق شهرستان، شهرداری ساوه در لیگ برتر ادامه فعالیت, محمد بهاروند فرماندار ساوه نیز گفت: طبق , محمد بهاروند فرماندار ساوه نیز گفت: طبق ,  می‌دهد و این تیم ,  می‌دهد و این تیم ,  می‌دهد,  می‌دهد, مورد حمایت مجموعه مدیریت اجرایی این شهرستان است., مورد حمایت مجموعه مدیریت اجرایی این شهرستان است., مورد حمایت مجموعه مدیریت اجرایی این شهرستان است.,

وی افزود: با توجه به آغاز لیگ برتر فوتسال از اوایل تیرماه، تمرین بازیکنان این تیم به زودی از سرگرفته می شود و فرمانداری نیز حمایت می کند.

, وی افزود, : با توجه به آغاز لیگ برتر فوتسال از اوایل تیرماه، تمرین بازیکنان این تیم به زودی از سرگرفته می شود و فرمانداری نیز حمایت می کند.,

بهاروند بیان کرد: شهرداری موظف است با نظارت اداره ورزش و جوانان منابع مالی را برای تیم داری فوتسال با برنامه سرمایه‌گذاری کند.

, بهاروند بیان کرد: شهرداری موظف است , بهاروند بیان کرد: شهرداری موظف است , با نظارت اداره ورزش و جوانان منابع مالی را برای تیم داری فوتسال با برنامه سرمایه‌گذاری کند., با نظارت اداره ورزش و جوانان منابع مالی را برای تیم داری فوتسال با برنامه سرمایه‌گذاری کند., با نظارت اداره ورزش و جوانان منابع مالی را , با نظارت اداره ورزش و جوانان منابع مالی را ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه