اخبار داغ

وزیر کار دولت اصلاحات در گفت‌وگو با دانا:

پیام حمله موشکی سپاه حضور قدرتمند و توانمند ایران در منطقه بود/ دستگاه‌های امنیتی مقتدرانه‌ترین پاسخ را به عناصر داعش دادند

پیام حمله موشکی سپاه حضور قدرتمند و توانمند ایران در منطقه بود/ دستگاه‌های امنیتی مقتدرانه‌ترین پاسخ را به عناصر داعش دادند
حسین کمالی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش گفت: این اقدام سپاه پیامی برای کسانی داشت که فکر می‌کردند می‌توانند به راحتی در این دست به عملیات‌های خرابکارانه بزنند و پاسخی دریافت نکنند؛ پیام حمله موشکی سپاه حضور قدرتمند و توانمند ایران در منطقه بود.
[

حسین کمالی وزیر کار دولت اصلاحات و دبیر کل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص پاسخ موشکی سپاه پاسداران به حملات تروریستی داعش در تهران اظهار داشت: پس از اقدامات تروریستی داعش در تهران لازم بود تا دستگاه‌های امنیتی ما پاسخ متناسبی به این گروه تروریستی بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: داعش سعی داشت به نوعی قدرت نمایی کند و به امنیت مثال زدنی کشور ما خدشه وارد کند، تهدید کند و استحکام و امنیت جمهوری اسلامی را برهم زند.

,

 

,

دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: از آنجایی که داعشی‌ها به داخل کشور ما و به قوه مقننه نفوذ کرده بودند؛ لازم بود تا دستگاه‌های امنیتی هم به محل حضور داعشی‌ها ضربه‌ای وارد کنند که این کار از راه‌های مختلف ممکن بود و دستگاه‌های امنیتی تصمیم گرفتند تا مقتدرانه‌ترین پاسخ را به عناصر داعش بدهند.

,

 

,

کمالی در پایان گفت: این اقدام سپاه پیامی برای کسانی داشت که فکر می‌کردند می‌توانند به راحتی در این دست به عملیات‌های خرابکارانه بزنند و پاسخی دریافت نکنند؛ پیام حمله موشکی سپاه حضور قدرتمند و توانمند ایران در منطقه بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه