اخبار داغ

فرماندار بروجن خبر داد:

خیرین بروجنی 110 میلیون تومان در جشن گلریزان کمک کردند

خیرین بروجنی 110 میلیون تومان در جشن گلریزان کمک کردند
فرماندار بروجن از کمک 110 میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، سید سیف ا... فیاضی در آیین جشن گلریزان ضمن اشاره به نقش مهم خیرین و مردم نیکوکار در سال های گذشته و تاثیر گذاری آنان در آزادی زندانیان مالی و غیر عمد، اظهار داشت: در دین مبین اسلام نسبت به دستگیری از همنوعان و رفع مشکلات آنها سفارش بسیار زیادی شده است.

فیاضی با اشاره به این که جشن گلریزان فرصتی برای کمک به همنوعان و آزادی کسانی است که به خاطر جرائم غیر عمد در زندان هستند، گفت: جشن های گلریزان بستر را برای کمک به همنوعان بیش از پیش فراهم می سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار، ,
,
,

وی با بیان این که جشن گلریزان در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی صورت می گیرد، گفت: ستاد دیه یک رحمت اسلامی است که طی ۱۳سال اخیر پایه گذاری و در این راستا فعالیت های خوبی انجام و تا کنون صد ها زندانی با جرائم غیرعمد آزاد شده اند.

,

فرماندار شهرستان بروجن تصریح کرد: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کار بسیار ارزشمندی است که سبب خشنودی خدا و خانواده های آنان خواهد شد.

فیاضی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را کاری خیرخواهانه دانست و  تاکید کرد: چنین فعالیت‌هایی را باید در جامعه ترویج و گسترش دهیم.

وی خدمات ستاد مردمی دیه استان چهارمحال را قابل تقدیر دانست و گفت: انسان های سخاوتمند و آنانی که برای آزادی زندانیان گام برمی‌دارند به پرودگار متعال و سعادت دنیوی و اخروی نزدیکتر هستند.

,
,
,
,
,

گفتنی است جشن گلریزان امسال با همکاری فرمانداری، دادگستری، اداره زندانها و ستاد دیه استان و جمعی از مسئولان محلی در محل فرهنگسرای این شهر برگزار و 110 میلیون تومان جمع آوری شد که بیشترین مبلغ از طرف خیر نیکوکار سید مصطفی طباطبایی میزان ۳۰۰ میلیون ریال بود.

انتهای پیام/

,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه