اخبار داغ

نماینده تالش بزرگ استاندار و نوبخت را به مناظره دعوت کرد!

شکری: آقای نوبخت می‌گوید ۹۷ درصد بودجه محقق شده است اما اینطور نیست/ دولتیها دست معاویه را از پشت بسته اند

شکری: آقای نوبخت می‌گوید ۹۷ درصد بودجه محقق شده است اما اینطور نیست/ دولتیها دست معاویه را از پشت بسته اند
نماینده تالش بزرگ گفت: سخنگوی دولت ادعا می کند که 97 درصد بودجه محقق شده است در حالی که مدیران دولت چیز دیگری می گویند و یکی از مدیران استانی می گوید از 66 میلیارد اعتبار استانی تنها 13 میلیارد تخصیص پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود شکری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در واکنش به آمار های اقتصادی نوبخت، سخنگوی دولت مبنی بر تحقق ۹۷ درصدی درآمد دولت در سال گذشته اظهار داشت: معنی این حرف نوبخت از نگاه بودجه ای این است که بودجه عمرانی و جاری کشور ۹۷ درصد پرداخت شده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه چند روز اخیر به دیدار مدیرکلی رفتم و از آنها سوال کردم چرا پروژه های شما خوابیده در حالیکه سخنگوی دولت اعلام کرده ۹۷ درصد درآمد تحقق پیدا کرده، افزود: به گفته مدیر کل از ۶۶ میلیارد تومان اعتبار استانی، ۱۳ میلیارد تومان تخصیص داده شده که از این مقدار نیز ۷.۵ میلیارد تومان را بعنوان حقوق و مزایا، ۲ میلیارد تومان پرداخت های خاص و حدود ۳ میلیارد تومان به پروژه ها اختصاص پیدا کرده که آن را هم به پیمانکاران برای ادامه فعالیت های پروژه ها پرداخت کرده ام.

,

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه اکنون این اداره کل حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است، گفت: وقتی اعلام می شود که ۹۷ درصد درآمد ها تحقق پیدا کرده باید ۹۷ درصد درآمد عمرانی هم تحقق پیدا کند.

, تالش, ماسال ,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که این پول اکنون کجا است، اظهار کرد: باید از آنهایی که سایتهای بسته شده را یکباره باز کردند سوال کرد اکنون تکلیف آن سایت ها چه شده است؟

,

شکری با اشاره به اینکه سوال کنید ببینیند آیا آن سایتها بعد از انتخابات هم برقرار هستند یا خیر، تصریح کرد: این سایت ها نیز قطع شدند و از آنها خبری نیست.

,

نماینده تالش بزرگ با بیان اینکه عوامل دولت دست معاویه را از پشت بسته اند، گفت: آقای استاندار اعلام کرده که اشتغال ایجاد کرده، بنده هم ایشان و هم آقای نوبخت را به مناظره تلوزیونی دعوت می کنم تا بیایند و تشریح کنند که چگونه اشتغال ایجاد کرده اند.

,

وی با بیان اینکه از مقامات دولتی خواسته ام تا لیست اشتغال ایجاد شده را منتشر کنند، گفت: لیست اشتغال های ایجاد شده را به سایت های خودشان بدهند تا همه ببینند چرا از این درخواست ما سرپیچی می کنند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولتی که زیر بنای آن دروغ و فریب باشد پایدار نمی ماند، افزود: مطمئنا این دولت با این فریب کاری که رای آورد پایدار نخواهد بود و همانگونه که روش بنی صدری را بکار بردند، منتظر همان روش هم باشند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه