اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس:

اقدام سپاه پاسداران علیه مواضع داعش امنیت ایران را چند برابر کرد

اقدام سپاه پاسداران علیه مواضع داعش امنیت ایران را چند برابر کرد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران ایران علیه مواضع داعش در سوریه را موج اقتدار آفرینی برای نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این اقدام سپاه امنیت ایران را چند برابر کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در آیین تجلیل از مدافعین حرم شهرستان ملایر و خانواده‌های شهدای مدافع حرم اظهار داشت: این اتفاق زمانی رخ داد که چند روز پیش پس از تحریم‌های جامعی که آمریکا علیه ایران و سوریه اعمال کرد و ناجوانمردانه نقض برجام کردند که سبزپوشان سپاه با همین موشک‌های تحریم شده قلب داعش را هدف قرارداد و صهیونیست‌ها را زمین‌گیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی وجود سپاه پاسداران به‌عنوان یک‌نهاد برگرفته از انقلاب را افتخاری بزرگ برای هر ایرانی قلمداد کرد و افزود: در حمله تروریستی داعش به حرم مطهر امام(ره) و مجلس شورای اسلامی شهید جواد تیموری یک پاسدار رشید سپاه گلوله‌های متعددی را به جان خرید تا امنیت مجلس ایران تضمین شود.

,

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  بابیان اینکه امنیت همواره مقدم برای جریان سیاسی بوده است، بیان کرد: حمله تروریستی اخیر در تهران فرصتی است برای همه جریان‌های سیاسی که به وحدت و وفاق برسند و هرکجا امنیت ملی به خطر بیفتد باید همه باهم تلاش کنیم.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با مهم برشمردن راهپیمایی روز جهانی قدس بیان داشت: رژیم صهیونیستی اسراییل به آخر خط رسیده و سیاست آن‌ها که شیطانی و ضد انسانی است، موردقبول هیچ کشوری نیست و باید همه باهم با حضور در راهپیمایی روز قدس برای ریشه‌کنی این غده سرطانی متحد شویم.

,

وی گفت: ملت ایران همواره راهپیمایی‌های روز قدس را باشکوه برگزار کرده‌اند و همیشه زودتر از مسئولین حضورداشته‌اند که این‌یک ویژگی انقلابی بودن مردم ایران است و باید نگهدار آن باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه