اخبار داغ

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

تیم اقتصادی دولت باید ابَرچالش ها را رفع کند/ بی توجهی به صندوق های بازنشستگی، می تواند بحران زا باشد

تیم اقتصادی دولت باید ابَرچالش ها را رفع کند/ بی توجهی به صندوق های بازنشستگی، می تواند بحران زا باشد
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: برای دولت هشت ابر چالش تعریف شده است که باید به آن توجه داشته و تیم اقتصادی برای رفع آنها تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، جهانبخش محبی نیا در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با تحلیلی از وضعیت سیاسی دنیا و خاورمیانه، اظهار کرد: امروز شاهد سنگینی سیاست جهانی در منطقه خاورمیانه بوده و در این منطقه یک ضلع قوی از عوامل اثرگذار را شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات رئیس جمهور آمریکا و مواضع و اقدامات وی، افزود: اقدامات وی مانند لغو قراردادهای اوباما با کوبا، عقب نشینی از قرارداد پاریس، بمباران در سوریه و اینکه اولین سفر خارجی خود را به عربستان که هیچ نمودی از دموکراسی ندارد، نحوه صحبت کردن و نام بردن از ملک سلمان به عنوان مرد دانا به این دلیل که ۴۰۰ میلیارد دلار قرارداد نظامی با وی منعقد کرد را می توان از جمله کارهای وی و نشان دهنده شخصیت وی است.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه در خاورمیانه شرایط به گونه ای است که خوب ارزیابی نمی شود و شرایط پیچیده است، گفت: انتقال قدرت کودتا گونه در عربستان که متاسفانه قبیله ای قدرت را در دست گرفته که تابع هیچ عقل و منطقی نیست، و هر روز و فصل آنجا یک تراژدی است.

,

محبی نیا به رفتار عربستان در قبال قطر اشاره و تصریح کرد: قطر کانون تفکرات اخوانی و عربستان کانون تفکر وهابی است و به طور کلی در منطقه ای هستیم که باید نسبت به مسائل خاورمیانه حساس باشیم.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در حمله موشکی به داعش، اظهار کرد: باید وحدت داشته باشیم و اینکه بعد از این اقدام، همه مسئولان و مردم یکپارچه ایستادند و حمایت کردند، این نشان دهنده وحدت است.

,

وی در ادامه با اشاره مشکلات اقتصادی و با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، نجات بخش اقتصاد است، افزود: اقتصاد مقاومتی در صورت تحقق و عملی شدن می تواند گره گشای مشکلات اقتصادی باشد و پیش بینی می کنیم تا رئیس جمهور نسبت به ترمیم بعد اقتصادی کابینه اقدام می کند.

,

محبی نیا با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت باید به چالش ها توجه کند، گفت: برای دولت هشت ابر چالش تعریف شده است که باید رفع شوند و در این بین بیکاری یکی از ابرچالش هاست که باید به آن توجه شود و از سوی دیگر اصلاح نظام بانکی و صندوق بازنشستگی نیز در این زمره قرار دارند.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به مسئله بازنشستگی توجه نکنیم می تواند یکی از بحران ها باشد، همچنانکه در موضوع بیکاری با همه اقدامات مثبت انجام گرفته، موفق نشده ایم یک خاکریز درست و حسابی در مقابل آن ایجاد کنیم.

,

وی با تاکید بر توجه به تولید در سطوح و بخش های مختلف از جز تا کل، اظهار کرد: باید رشد اقتصادی خود را تقویت کنیم و در این موضوع نیز همه سطوح حتی یک کشاورز ساده در میاندوآب نیز تاثیرگذار هستند.

,

محبی نیا هم چنین با اشاره به کم کردن هزینه های جاری، افزود: کوچک کردن واقعی دولت، کم کردن هزینه های جاری در هر سطح و اداره ای، ارزشمند است که باید به آن توجه کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه