اخبار داغ

عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

آمریکا با تمدید تحریم ها علیه ایران خود را از گردنه برجام خارج کرد/دستگاه دیپلماسی در برابر موضع غربی ها منفعلانه برخورد نکند

آمریکا با تمدید تحریم ها علیه ایران خود را از گردنه برجام خارج کرد/دستگاه دیپلماسی در برابر موضع غربی ها منفعلانه برخورد نکند
عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت : تمدید تحریم ها توسط آمریکا در واقع نقض همه جانبه برجام چه از لحاظ روحی و جسمی بود و آمریکا عملا با این تحریم ها خود را از گردنه برجام خارج کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  آرمان کرمان در رابطه با تحریم ها جدید آمریکا علیه ایران اظهار داشت : ما برای دفاع از اصالت و آرمان های انقلاب اسلامی ایران باید مواضعی متناسب با حرکت های دشمنان در خارج از مرزهای جغرافیایی انجام دهیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

دولت و دستگاه دیپلماسی باید موضعی صریح و شفاف بگیرد

, دولت و دستگاه دیپلماسی باید موضعی صریح و شفاف بگیرد ,

وی افزود :دولت و دستگاه دیپلماسی کشورمان همچون سایر قوای مرتبط با این موضوع باید حتما در خصوص تمدید تحریم ها اعلام موضع نمایند و این موضع باید بسیار صریح ، قاطع و شفاف باشد.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : ملت ایران و مسئولین ما بارها تجربه کرده اند که اگر در مقابل آمریکا عقب نشینی کنند آن ها چند قدم به جلو می آیند ولی اگر مقاومت و ایستادگی نمایند مطمئنا آمریکایی ها چند قدم به عقب برمی گردند.

,

دستگاه دیپلماسی در برابر موضع غربی ها منفعلانه برخورد نکند

, دستگاه دیپلماسی در برابر موضع غربی ها منفعلانه برخورد نکند ,

کمالی پور با اشاره به این که سیستم دیپلماسی کشورمان باید محکم روی این قضیه پافشاری نماید ، عنوان کرد : قطعا نماینده های مردم هم بعد از تعطیلات مجلس پاسخی متناسب با کاری که آمریکایی ها انجام داده اند را خواهند داد .

,

عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : مجلس شورای اسلامی ، دولت را هم ملزم می کند که در مقابل حرکت های استعماری و ضد حقوقی آمریکایی ها در اسرع وقت و در زمان مناسب خود اعلام موضع نماید و پاسخی صریح و قاطع به اقدامات ضد حقوقی آمریکایی ها بدهد .

,

آمریکا با تمدید تحریم ها علیه ایران خود را از گردنه برجام خارج کرد

, آمریکا با تمدید تحریم ها علیه ایران خود را از گردنه برجام خارج کرد ,

وی تاکید کرد : تمدید تحریم ها توسط آمریکا در واقع نقض همه جانبه برجام چه از لحاظ روحی و جسمی بود و آمریکا عملا با این تحریم ها خود را از گردنه برجام خارج کرد.

,

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت : بنابراین دولت باید با استدلالات حقوقی خود کشورهای غربی را مجاب کند که در مقابل آمریکا ایستاده و صف آرایی کنند تا این تحریم ها علیه ایران لحاظ نشود ولی اگر آن ها هم بخواهند تبعیت و سکوت نمایند مطمئنا خود به خود ما شاهد از بین رفتن کلیه ارکان ، لوازم و تعهدات مندرج در برجام خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه