اخبار داغ

داعش کشتن طالبان را واجب اعلام کرد

داعش کشتن طالبان را واجب اعلام کرد
گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت رسمی خود طالبان را منافق و اجیر کفار خوانده و قتل آنها را واجب و تصرف در مال آنها را نیز حلال اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه درگیری و کشمکش بین داعش و گروه طالبان «ابوماجه ترمذی» از فرماندهان این گروه تروریستی طالبان را مزدور کفار و گروه منافقان خوانده است که با استفاده از پوشش «اهل‌سنت» بزرگترین خیانت را در حق اسلام می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ترمذی در بیانیه‌ای اظهار داشت جان، مال و ناموس طالبان و حامیان آنها برای اعضای داعش حلال هستند.
,
 
,
داعش با مزدور اعلام کردن طالبان، از اعضای این گروه خواست تا هرکجا که بتوانند طالبان را بکشند تا انتقام کشته شدگان این گروه را گرفته باشند.
,
 
,
داعش همچنین مدعی شده است که به زودی حملات گسترده‌ای را علیه طالبان انجام خواهد داد و مناطق تحت تسلط آنها را تصرف خواهد کرد.
,
 
,
این بیانیه در حالی منتشر می‌شود که آمریکا در افغانستان به حمایت از گروه تروریستی داعش متهم است و روسیه نیز به حمایت تسلیحاتی از طالبان متهم شده است.
,
 
,
اخیرا سخنگوی وزارت خارجه روسیه پس از انتشار گزارش‌هایی درمورد حمایت بالگردها از گروه تروریستی داعش در افغانستان، از مقامات افغان و فرماندهان آمریکایی در این کشور خواستار ارائه توضیحات شد.
,
 
,
با وجود هشدارهای مکرر برخی از سیاستمداران افغان به نظر می‌رسد که افغانستان بار دیگر میدان رقابت بین آمریکا و رسیه قرار خواهد گرفت.
,
 
,
از سوی هم «آندره نویکوف» رئیس مرکز مبارزه با تروریسم کشورهای مستقل مشترک‌المنافع اعلام کرده است که که تروریست‌های داعش به دنبال تغییر تمرکز خود از سوریه و عراق بر روی افغانستان و کشورهای منطقه است.
,
تسنیم
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه