اخبار داغ

رییس اداره ارشاد گرمه خبر داد:

اجرای تئاتر خیابانی با موضوع توبه در گرمه

اجرای تئاتر خیابانی با موضوع توبه در گرمه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه از اجرای تئاتر خیابانی سحر عاشقی با موضوع توبه در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمه، ابراهیم عباسپور رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: همزمان با شب آخر ماه مبارک رمضان تئاتر خیابانی سحر عاشقی با موضوع توبه در شب های احیاء در پارک بزرگ شقایق گرمه اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , گرمه, گرمه, گرمه, ، ابراهیم عباسپور رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: همزمان با شب آخر ماه مبارک رمضان تئاتر خیابانی سحر عاشقی با موضوع توبه در شب های احیاء در پارک بزرگ شقایق گرمه اجرا شد.,


وی تصریح کرد: اجرای نمایش و تئاتر یکی از راهکارهای موثر در آموزش شهروندی است که به مناسبت‌های مختلف و با موضوعات متفاوت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

,
,

 

,

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه بیان داشت: این نمایش کاری از گروه ققنوس به نویسندگی میثم سرآبادانی و کارگردانی مهدی فخرانی با بازیگرانی چون مهدی فخرانی ، علی آزمون ، مصطفی شکاریان ، مجتبی عابدی ، محمدعلی ادهمی ،  مهدی میرزاجانی و سجاد حیدر با عواملی چون  محبوبه آقایی ، شمس علی زیبایی ، ملازاده ، علی میرابی ، مهدی شوقانی ، علی زیبایی و ابوالفضل محمدی به اجرای عموم پرداخت.

,

 

,

عباسپور خاطر نشان کرد:  این نمایش با همکاری انجمن هنر های نمایشی و شهرداری گرمه با استقبال کم نظیر (بیش از ١٥٠ نفر از علاقمندان) در پارک شقایق این شهر اجرای عموم گردید .

,

 

,

وی اقزود: این اداره در راستای رسالت هنری و باهدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در طول سال جاری و گذشته چندین برنامه پیشگیری و هنری برگزار نموده که به‌طورقطع تأثیرگذاری مثبت و آگاهی لازم در بین نسل جوان و نوجوان خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه