اخبار داغ

کاراته‌کای کنگاوری طلای مسابقات بین المللی گرجستان را کسب کرد

کاراته‌کای کنگاوری طلای مسابقات بین المللی گرجستان را کسب کرد
مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه گفت: علیرضا جدی بهنیا کاراته‌کای کنگاوری مقام اول مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما گرجستان را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آفتاب کنگاور، نبی فتحی  مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه اظهار داشت: تیم کیوکوشین کاراته ماتسوشیما جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات بین المللی کشور گرجستان  با ۶ مدال طلا در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و تیم‌های گرجستان و آذربایجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب کنگاور,

وی بیان کرد: بنده در این رقابت ها به همراه سایر مربیان این سبک در سمت مربیگری تیم ایفای نقش کردیم و علاوه  بر مربیگری و هدایت بازیکنان، در جهت در بالا بردن سطح کیفی مسابقات تلاش موثر داشتم.

,

فتحی گفت: علیرضا جدی بهنیا کاراته‌کای خوش آتیه کشورمان به نمایندگی از شهرستان کنگاور با افتخار مقام اول را در رده سنی ۱۵ تا ۱۶ سال وزن مثبت ۶۵ کیلوگرم کسب کرد.

,

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه اظهار کرد: شیهان یوسف بهنیا به نمایندگی از استان کرمانشاه در جایگاه داوری مسابقات بین المللی حضور ارزشمند داشت.

,

وی با یادآوری اینکه تیم منتخب کیوکوشین کاراته ماتسوشیما جمهوری اسلامی ایران قهرمان بلامنازع مسابقات بین المللی گرجستان شد، افزود: این دوره از مسابقات با شرکت تیم‌هایی ازایران، ترکیه، اوکراین، ارمنستان، آذربایجان و گرجستان برگزار شد.

,

فتحی گفت: دبیر محترم فدراسیون کاراته نیز با نظارت مستقیم خود در برگزاری مسابقات باعث ایجاد روحیه مضاعف برای کلیه اعضاء تیم شد و این پیروزی ارزشمند را به جامعه کاراته به ویژه ریاست و دبیر هیئت کاراته استان و دست اندرکاران هیئت که جهت اعزام نفرات استان زحماتی را متحمل شدند و پیگیر روند برگزاری مسابقات در این چند روز بودند تبریک عرض می‌نماییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه