اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس؛

بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها از محل بیت‌المال و در مرکز کشور صورت می‌گیرد/ بخشی از بودجه باید صرف مناطق محروم شود

بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها از محل بیت‌المال و در مرکز کشور صورت می‌گیرد/ بخشی از بودجه باید صرف مناطق محروم شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:برای توسعه متوازن اقتصاد و اشتغال‌زایی در شهرستان‌های محروم و مرزی باید منابع حاصل از واگذاری شرکت‌های دولتی صرف سرمایه‌گذاری در مناطق محروم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمد حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص لزوم توسعه متوازن اقتصادی کشور اظهار داشت: باید توجه داشت در کوچک‌سازی بخش دولتی و واگذاری امور به بخش‌خصوصی شکی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در روند سرمایه‌گذاری‌ها در مناطق مختلف نکات قابل تأملی وجود دارد که به واگذاری شرکت‌های دولتی ارتباط دارد.

,

این نماینده مردم در مجلس دهم اذعان داشت: سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه ساخت کارخانجات در سال‌های گذشته بیشتر با استفاده از منابع بیت‌المال و بودجه دولتی صورت گرفته که متعلق به تمام مردم کشور است.

,

حسن‌نژاد افزود: با توجه به مطالب مذکور، سرمایه‌گذاری‌ها از محل بودجه بیشتر در مناطق مرکزی کشور صورت گرفته که باعث شد توسعه مناطق مختلف متوزان نباشد و به‌طور طبیعی در زمینه اشتغال‌زایی استان‌های مختلف آمار متفاوت و نامتوازنی دارند.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز که بحث فروش و واگذاری شرکت‌های دولتی مطرح است، بیشتر منابع حاصل از این فروش صرف مناطق برخوردار می‌شود که این قابل قبول نیست و به‌طور طبیعی امکان توسعه شهرهای مرزی و محروم دشوار می‌شود.

,

حسن نژاد گفت: برای توسعه متوازن اقتصاد و اشتغال‌زایی در شهرستان‌های محروم و مرزی باید منابع حاصل از واگذاری شرکت‌های دولتی صرف سرمایه‌گذاری در مناطق محروم شود.

,

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: باید تدابیری اتخاذ شود تا دولت در مناطق محروم و کم برخوردار سرمایه‌گذاری انجام دهد و البته در برنامه ششم توسعه به این مهم توجه شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه