اخبار داغ

بخشدار کمالان:

شورای معتمدین بازوی دستگاه قضا/ مشارکت مردمی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

شورای معتمدین بازوی دستگاه قضا/ مشارکت مردمی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد
بخشدار کمالان شهرستان علی آباد کتول با اشاره به لزوم مشارکت مردم در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: شورای مردمی معتمدین بخش کمالان در راستای کاهش مشکلات اجتماعی تشکیل شده و بازوی توانمندی دستگاه قضا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ سید رحمت اله میردیلمی در دیدار مدیران اجرایی با امام جمعه و مسئولین قضایی بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: قوای سه گانه در جامعه اسلامی با وجود استقلال، برای تقویت بنیه های فرهنگی و اجتماعی جامعه با یکدیگر وحدت دارند که این مهم سبب ارائه خدماتی ارزشمند به ملت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین نامه؛ , زرین نامه؛ , زرین نامه؛ ,

وی در ادامه با اشاره به شکل گیری شورای معتمدین در بخش کمالان اظهار کرد: همه ی ما در برابر معضلات و آسیب های اجتماعی مسئولیم و باید از توان خود و با مشارکت مردم برای رفع آن تلاش کنیم. در همین راستا شورای معتمدین بخش کمالان نیز با هدف شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی در روستاها و شهر فاضل آباد شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرد.

,

میردیلمی اذعان کرد: ورود دستگاه قضایی برای حل و فصل بسیاری از مشکلات اجتماعی می تواند اثرگذار باشد اما شورای معتمدین بازوی توانمندی برای دستگاه قضایی است که می تواند در حل و فصل بسیاری از پرونده ها با این دستگاه همکاری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه