اخبار داغ

فرماندار تبریز مطرح کرد؛

بیش از ۴ هزار کلاس درس نیازمند تخریب و مقاوم‌سازی

بیش از ۴ هزار کلاس درس نیازمند تخریب و مقاوم‌سازی
شهرتی‌فر گفت: شایسته نیست روستاهایی که به تبریز ملحق شده‌اند دارای مدارس کانکسی و راه‌هایی نامناسب باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، رحیم شهرتی‌فر صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تبریز، بهسازی راه‌های روستایی مناطقی مانند باغ معروف، جاده مایان و لیقوان را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به تصادفات زیادی که در این جاده‌ها رخ می‌دهد باید مساعدت‌هایی برای بهسازی این جاده‌ها صورت بگیرد، امسال بودجه‌ای برای ساماندهی روستاهایی مانند باغ معروف و کردان در نظر گرفته شده اما نیاز به اعتبارات بیشتری در این زمینه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به این مسئله که بر اساس مطالعات اداره راه و شهرسازی درمجموع 112 میلیارد تومان برای رفع نواقص راه‌های شهری و روستایی لازم است، خاطرنشان ساخت: این مسئله نشان دهنده آن است که در طول سال‌های گذشته توجهی به راه‌ها و جاده‌های استان صورت نگرفته است.

,

فرماندار تبریز از واریز 15 میلیارد تومان از محل حساب‌های ارزش افزوده به حساب کل روستاها و دهیاری‌ها خبر داد و اشاره کرد: باید توجه شود که درآمدهای حاصل از ساخت وسازهایی که در حریم شهر صورت می‌گیرد و به خزانه واریز می‌شود مدیریت و به روستاهای همجوار شهر تبریز برای به سازی و نوسازی مناطق بازگردد که متاسفانه در سال‌های گذشته این اتفاق کمتر رخ داده است.

,

وی 2 هزار و 288 کلاس درس در تبریز را نیازمند مقاوم سازی و همچنین 2 هزار و 195 کلاس را نیازمند تخریب و بازسازی دانست و تشریح کرد: با توجه به اینکه تبریز روی خط گسل قرار دارد باید بحث نوسازی و مقاوم سازی مدارس به صورت جدی پیگیری شود و بودجه آن ازمحل‌های دیگری نیز تامین شود، شایسته شهر تبریز نیست که در روستاهایی که هم اکنون جز تبریز محسوب می‌شوند مدارسی به صورت کانکس وجود داشته باشد و این مسئله بایستی پیگیری شود.

,

شهرتی‌فر بودجه صدا وسیما را برای تبلیغ در راستای تبریز 2018 و فرهنگ سازی را دو برابر سال‌های گذشته برآورد کرد و گفت: برای تبریز 2018 و لزوم فرهنگسازی در میان مردم برای این میزبانی عظیم بودجه صدا و سیما نسبت به سال‌های گذشته نزدیک به دو برابر افزایش یافته است.

,

وی در بخشی از صحبت هایش نیاز به پیش بینی بودجه برای روستاهایی که در مسیر سیل قرار دارند و همه ساله با خسارت مواجه می‌شوند را ضروری برشمرد و افزود: همه ساله روستاهایی مانند بیرق و هربی با این مشکل روبرو هستند و سیل خسارات زیادی را به باغات و خانه‌های مردم وارد می‌کند که برای حل این مشکل باید بودجه و برنامه در نظر گرفته شود.

,

فرماندار تبریز در این جلسه با اشاره به بخشی از صحبت‌های، محمد حسین فرهنگی درباره برخورد با طرفداران کاندیداها و یا منقدان دولت در ادارات این موضوع را تکذیب کرد و توضیح داد: پیروز واقعی انتخابات مردم بوده‌اند و چنین چیزی در ادارات ندیده‌ایم و اگر موردی باشد حتما با آن برخورد خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه