اخبار داغ

مدیرکل تعزیزات حکومتی خراسان شمالی خبر داد:

افزایش ۱۴۰ درصدی قاچاق کالا در خراسان شمالی

افزایش ۱۴۰ درصدی قاچاق کالا در خراسان شمالی
مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از افزایش ۱۴۰ درصدی قاچاق کالا و ارز در استان طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه خبرداد و خواستار فرهنگ سازی در زمینه پرهیز از خرید کالاهای قاچاق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصراترک، سید جواد سید موسوی، مدیرکل تعزیزات حکومتی خراسان شمالی در رابطه با قاچاق کال و ارز گفت: حدود 95 درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز در سازمان تعزیزات حکومتی رسیدگی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی افزود: دراستان خراسان شمالی هم قریب 99 درصد پرونده های تشکیل شده حوزه قاچاق کالا و ارز در تعزیزات حکومتی استان رسیدگی می شود.

,

سید موسوی وظیفه اصلی دراین خصوص را مقابله با قاچاق کالا وارز اعلام کرد  تا زمینه خوبی برای تولید واشتغال در استان و کشور فراهم شود.

,

وی خراسان شمالی را بدلیل هم مرز بودن به کشور ترکمنستان استانی مرزی دانست واظهار داشت:ولی این استان ، با این وجود مبادلات تجاری درآن رونق ندارد و فقط استان مصرف کننده کالاهای قاچاق است.

,

موسوی از افزایش 140 درصدی قاچاق کالا و ارز در استان طی سال گذشته خبرداد که نیازمند فرهنگ سازی دراین زمینه است تا مصرف کنندگان از خرید کالاهای قاچاق پرهیز کنند .

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان درادامه از راه اندازی  سامانه جدید  135 تعزیزات حکومتی در راستای رسیدگی به شکایات مردمی در تمام اصناف خبرداد وگفت: این سامانه در راستای تسهیل دریافت شکایت ها و گزارشات مردمی به منظور جلوگیری از پروسه طولانی مراجعین  و شفافیت در پاسخگویی مردم تهیه شده است.

,

وی افزود: طراحی این سامانه به صورت شبانه روزی درراستای پاسخگویی به شکایت مردمی تهیه شده است و همشهریان می توانند از طریق پیامک به شماره 3000135 یا 300095156 شکایات خود را مطرح کنند.

,

وی ادامه داد: ولی هم اکنون در استان خراسان شمالی به طور موقت صرفا در ساعات اداری انجام می شود.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از 7 مجوز برای شعب اداره تعزیرات شهرستان های استان خبرداد وگفت: درشرایط فعلی درحال حاضر آشخانه ، گرمه وجاجرم شهرستان های بدون شعب اداره تعزیزات هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه