اخبار داغ

رقابت 55 دانش آموز دختر و پسر اصلاندوزی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی+تصاویر

رقابت 55 دانش آموز دختر و پسر اصلاندوزی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی+تصاویر
آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس نمونه دولتی سال تحصیلی 97-96 همزمان با مناطق و نواحی استان اردبیل در شهر مرزی اصلاندوز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در بازدید از برگزاری این آزمون با اعلام این خبر گفت: آزمون ورودی پایه هفتم و دهم نمونه دولتی منطقه اصلاندوز صبح امروز جمعه با شرکت 55 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مدارس منطقه در دبیرستان دخترانه راه زینب(س) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی هدف از برگزاری این آزمون را شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود:این دانش‌آموزان با استعدادیابی برای حضور در دوره اول و دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی آماده شده و زمینه حضور فعالانه و علمی را پیدا می‌کنند.

,

مهرآوران که به همراه معاونان آموزشی و پرورشی و کارشناسان اداره از این آزمون بازدید کردند از زحمات مدیران مدارس و عوامل اجرایی مربوطه به جهت رعایت نظم و مقررات آزمون و رعایت دستور العمل مربوط قدردانی کرد.

,

گفتنی است،از تعداد 55 نفر دانش آموز مدارس منطقه 23 نفر برای هفتم و 32 نفر نیز برای دهم در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه