اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت بانه:

ویزیت و مراقبت رایگان 1300 نفر از نمازگزاران بانه ای در شب های قدر

ویزیت و مراقبت رایگان 1300 نفر از نمازگزاران بانه ای در شب های قدر
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه از ویزیت و مراقبت رایگان 1300 نفر از نمازگزاران بانه ای در ماه مبارک رمضان طی شب های قدر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شالباف امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در شهرستان بانه طرح ویزیت و مراقبت رایگان نمازگزاران بانه ای در سطح گسترده در مساجد این شهرستان اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

 

,

وی افزود: این طرح به منظور تحقق سیاست های برنامه طرح تحول نظام سلامت که یکی از سیاست های اصلی آن ارائه خدمات بهداشتی رایگان به مناطق حاشیه ای و کم برخوردار است صورت گرفت.

,

 

,

شالباف تصریح کرد: این طرح در ایام شب های قدر بعد از اقامه نماز تراویح در مساجد شهری با اولویت مناطق حاشیه ای و کم برخودار و همچنین در مساجد روستایی بانه صورت گرفت که خوشبختانه با استقبال گسترده همشهریان صورت گرفت.

,

 

,

رئیس مرکز بهداشت بانه خاطرنشان کرد: همکاران تیم سلامت ما در شبکه بهداشت و درمان بانه توانستند در ایام مذکور سیزده مسجد شهری و روستایی به تعداد 1300 نفر از زنان و مردان را بصورت رایگان در این مدت بصورت کاملا رایگان ویزیت و مراقبت کنند.

,

 

,

 وی افزود: کنترل وزن؛ قد و اندازه گیری فشار و قند خون و همچنین تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت در محل برای آن دسته از همشهریانی که تاکنون موفق به تشکیل پرونده سلامت نشده بودند نمونه ای از خدماتی بود که در این طرح ارائه شد.

,

 

,

این مسئول گفت: برای اجرای این طرح 18 تیم متشکل از 18 پزشک عمومی؛ 50 کارشناس و مراقب سلامت و همچنین 30 بهورز مشارکت و حضور داشتند.

,

 

,

شالباف خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 97 درصد از مردم شهرستان بانه دارای پرونده الکترونیکی سلامت هستند و تنها سه درصد از جمعیت این شهرستان که تاکنون تشکیل پرونده سلامت نداده اند جمعیت شهری می باشند چرا که صد درصد جمعیت روستایی بانه دارای پرونده الکتریکی سلامت هستند.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه