اخبار داغ

زخمی بر پیکر اقتصاد مقاومتی/

آغاز به کار دومین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات در ارومیه

آغاز به کار دومین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات در ارومیه
دومین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته به این صنعت ساعت هیجده بعد از ظهر دیروز مصادف با سیزده تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی پارک جنگلی ارومیه با شرکت خودروسازان داخلی و واردکنندگان افتتاح گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،دومین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته به این صنعت ساعت هیجده بعد از ظهر دیروز مصادف با سیزده تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی پارک جنگلی ارومیه با شرکت خودروسازان داخلی و واردکنندگان  افتتاح گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

در این نمایشگاه سه روزه که با حضور شرکت های خودروسازی ایران خودرو ؛ سایپا ؛ مدیران خودرو؛ سایپا دیزل ؛ ماموت و برخی از شرکت های قطعه ساز در حال برگزاریست تولید کنندگان محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

,

از نکات قابل توجه این نمایشگاه حضور فروشندگان و نمایندگان شرکت ها با کروات و لباس های فرنگی بود که بیشتر از همه جلب توجه می کرد نمایشگاهی که سر در آن با موضوع اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتعال مزین گردیده است .

,

واقعا چرا نمایندگان خودروسازان داخلی فراتر از چینی های اینقدر رنگارنگ خارجی شدن حتما خودشان هم می دانند خودروهای تولیدی بی کیفیت داخلی با قیمت های نجومی وابسته به همین خارجی هاست آن هم بیشتر چینی ها که هیچ رسم و نشانی در دنیانی خودروسازی امروز بجز کشورهای توسعه نیافته ندارند.

,

نمایشگاه خودرو و قطعات از تاریخ سیزده تا شانزده تیرماه به روی تمامی علاقمندان به خودرو باز می باشد و مردم می توانند با حضور در این نمایشگاه از انواع خودروهای ساخت چین دیدن فرمایند.

,

در سال اقتصاد مقاومتی مسئولین برگزار کننده به خود به بالند که گذر موقت های بی کیفیت چینی تبدیل به گل سرسبد افتخارات صنعت خودرو سازی گردیده است.

,

جوانانی که در دانشگاههای صنعتی ایران ماشین های برقی ؛ هیبریدی و …  طراحی و تولید می کنند و می سازند کجای صنعت خودرو سازی و نمایشگاهی ما جا دارند .

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه