اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

دستگیری عامل انتشار اکاذیب در فضای مجازی

دستگیری عامل انتشار اکاذیب در فضای مجازی
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل انتشار خبر کذب در شبکه های اجتماعی و ایجاد شایعه در بین شهروندان قزوینی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت و گو با  شاخص، از دستگیری عامل انتشار خبر کذب در شبکه های اجتماعی و ایجاد شایعه در بین شهروندان قزوینی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: در پی رصد انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه یک زن با عنوان مامور بهداشت با مراجعه به درب منازل در شهر قزوین اقدام به ریختن قطره حاوی مرگ موش و سیانور به دهان بچه‌ها می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

,

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و پلیسی متهم با هویت خانم (و- م) ۳۵ ساله ساکن قزوین را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی و ورود به منزل متهم، کلیه تجهیزات وی جمع آوری و متهم نیز به پلیس فتا منتقل شد.

,

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه انتشار این خبر در کل از پایه و اساس کذب بوده، افزود : متهم در بازجویی فنی ماموران به بزه انتسابی در درج تصاویر شخصی دوست خود و انتشار خبر کذب علیه وی در گروه‌های مختلف شبکه اجتماعی تلگرام  اعتراف و علت این عمل ناشایست و غیر اخلاقی را اختلاف و خصومت شخصی اعلام کرد.

,

سردار محمودی اضافه کرد: متهم پس از ارجاع شکایت شاکیه به پلیس فتا استان و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه