اخبار داغ

سهم 50 درصدی سه استان شمالی از خرید کلزا در کشور

سهم 50 درصدی سه استان شمالی از خرید کلزا در کشور
مدیرعامل شرکت غله‌ و‌ خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: نزدیک به نیمی از کلزای کشور در سطح استان‌های مازندران، گلستان و سمنان خریداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید محمد جعفری در گفت‌وگو با مازند اصناف اظهار کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور از ابتدای سال‌جاری تاکنون مقدار 148 هزار و 702 تن کلزا در کشور خریداری و قریب به 37 هزار میلیارد ریال به کلزاکاران پرداخت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مازند اصناف,

وی با اشاره به این میزان خرید کلزا در سطح کشور، افزود: نزدیک به نیمی از کلزای کشور در سطح منطقه دو یعنی استان‌های مازندران، گلستان و سمنان خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت غله‌ و‌ خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، تصریح کرد: 69 هزار و 456 تن کلزا در منطقه دو کشور خریداری شد که از این مقدار، 19 هزار و 360 تن در مازندران، 50 هزار و 19 تن در گلستان و 77 تن نیز در سمنان انجام شد.

پرداخت بیش از 413 میلیارد ریال به گندمکاران مازندرانی

جعفری در ادامه عنوان کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون میزان 79 هزار و 718 تن گندم نیز به‌صورت خرید تضمینی از کشاورزان مازندران خریداری شد.

وی افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون مبلغ 413 میلیارد و 817 میلیون ریال از مطالبات گندمکاران استان مازندران پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت غله‌ و‌ خدمات بازرگانی منطقه دو کشور خاطرنشان کرد: نرخ خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری بر اساس دو درصد افت غیرمفید و 4 درصد افت مفید، 13 هزار ریال است که پرداخت بهای گندم تحویلی از طریق بانک کشاورزی انجام می‌شود.

جعفری در پایان گفت: مابقی مطالبات گندمکاران استان نیز بزودی به حساب آنها واریز می‌شود.
,
,
,
,
,
, پرداخت بیش از 413 میلیارد ریال به گندمکاران مازندرانی, پرداخت بیش از 413 میلیارد ریال به گندمکاران مازندرانی,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه