اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان:

ادغام چهار اتحادیه اصناف در استان زنجان/ تجلیل از بانوان محجبه بازار و اصناف در هفته حجاب و عفاف

ادغام چهار اتحادیه اصناف در استان زنجان/ تجلیل از بانوان محجبه بازار و اصناف در هفته حجاب و عفاف
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: چهار اتحادیه تولید کنندگان پوشاک و البسه، خیاطان زنانه، مردانه، جوراب بافان و تریکو ادغام شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه های هفته حجاب و عفاف از سوی سازمان بسیج اصناف در سال جاری برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تجلیل از بانوان محجبه در حوزه اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی را از برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: این برنامه روز سه‌شنبه 20 تیرماه برگزار می‌شود.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان از حضور بانوان محجبه در مراسم مدافعان حریم خانواده در روز 21 تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: این برنامه در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

,

حیدری با بیان اینکه برپایی ایستگاه صلواتی و تهیه و چاپ پوستر با موضوع و مفاهیم عفاف و حجاب، فضاسازی محیط شهری از سوی اتحادیه چاپخانه داران از برنامه های پیش بینی شده در این زمینه است،بیان داشت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی با استفاده از اتحادیه‌های امور صنفی، اتاق بازرگانی نیز در این هفته مورد توجه است.

,

وی با اشاره به ادغام چهار اتحادیه تولید کنندگان پوشاک و البسه، خیاطان زنانه، مردانه، جوراب بافان و تریکو ،بیان داشت:این چهار اتحادیه در قالب تولید کنندگان پوشاک و البسه ساماندهی شده‌اند.

,

حیدری با بیان اینکه نشست تخصصی حجاب و عفاف روز 19 تیرماه سال جاری از ساعت 10 صبح در محل تکیه سید فتاح برگزار می شود،افزود: ایستگاه صلواتی نیز روز چهارشنبه از سوی بسیج اصناف در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

,

وی از حضور بانوان شاغل در اصناف و بازار در مراسم زیارت عاشورا در روز 22 تیرماه سال جاری در مسجد جامع زنجان خبر داد و گفت: در شهرستان های استان نیز برنامه های متنوعی در این زمینه برگزار می شود.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه تجلیل از خواهران و مادران نمونه شهرستان ابهر،برگزاری ایستگاه صلوانی و برگزاری نشست های روشنگری از برنامه های اصناف در هفته حجاب و عفاف در ابهر است، گفت: در شهرستان خدابنده نیز تقدیر از بانوان اصناف و بازار برگزار می شود.

,

حیدری بیان داشت: در شهرستان ماهنشان نیز حضور در محل کار بانوان محجبه و تقدیر از این افراد،برگزاری همایش طلایه داران حجاب و عفاف و حضور اسناف و بازاران در نماز جمعه از برنامه های پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه